Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos teille tulee sukulaisia saunomaan, saavatko he käyttää kaikkia kylpyhuoneessa olevia tuotteita?

Vierailija
10.12.2011 |

Jos tulee sukulaisia vaikka viikonlopuksi ja illalla lämmmitätte saunan, niin saako kylpijät käyttää kaikkia pesuaineitanne mitä kylppäristä löytyyvapaasti? Otatteko ennakkoon pois ne tuotteet joita ette halua käytettävän?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole saunan pesuhuonetta tai saunan yhteydessä olevaa kylppäriä ollenkaan! Mitäs me sitten ollaan?

Vierailija
22/26 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monella vieraalla on kyllä omat aineet mukana. Kenties se raahaaminen ottaa niin voimille, etteivät sen takia käy kovin usein...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa käyttää. Toki toivon että jättävät pesusienet ja sheivailu vehkeet väliin. Jos on joku "luksustavara" jonka haluan käyttää yksin niin otan sen hyvissä ajoin pois pesuhuoneesta.

Vierailija
24/26 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietysti mun pillushaveri ja muutamat kalliimmat hiustenhoito/pesutuotteet ei ole käytettävien listalla, mutta ne mä poistan ennen vieraitten tuloa. Itsekin käytän niitä (kalliita hiustenhoitotuotteita) vain silloin tällöin, muutoin perus kampaamotuotteita...

Vierailija
25/26 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alkaisin pihistelemään pesuaineissa, kyllä jos meille tulee yövieraita niin saa lakanat, pyyhkeet, ruuan ja pesuaineet meiltä. Miksi nyt ei saisi jotain shampoota tai hammastahnaa lainata? Melkosta saituruutta minusta jos ei voi edes saippuaa lainata..:D Ei meillä ole mitään salaista kylppärin kaapeissa, peilikaapissakin peruskasvotökötit ja pumpulit yms. niin ei haittaa senkään penkominen. Täytyy sanoa, että minusta on pihiä jos ei voi tuon vertaa olla vieraanvarainen. Itse otan kylään aina omat tuotteet mutta joka kerta on tarjottu ja tyrkytetty että pitää käyttää talon juttuja..

Vierailija
26/26 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on jotain kallista shampoota tai hoitoainetta tai jotain muuta erikoisempaa, jonka haluan käyttää itse, niin otan sitten pois ulottuvilta, jos saunassa/suihkussa kävijöitä on paljon. Yksi ihminen ei nyt shampoota tmv. paljon kuluta, mutta jos isompi perhe sattuisi valkkaamaan juuri sen hintavimman pullon kaapista, niin kyllähän sitä kuluisi.

Yleensä kyllä vieraat vielä kysyvät, että voivatko lainata jotain, mutta oletan kyllä muutenkin, että halutessaan lainaavat.