Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä sellaisia piirteitä pidät viehättävinä, joita ei yleisesti pidetä kovin viehättävinä?

Vierailija
09.12.2011 |

Minä olen aina ihaillut ihmisiä, joilla on voimakaspiirteinen nenä ja siro, kapea ja pieni leuka. Myös hiukan vinot hampaat ovat aina olleet mielestäni tosi kauniit. Olin aika hämmästynyt kun ystäväni, jolla on nuo piirteet, valitteli niistä - voisin milloin vain vaihtaa osia hänen kanssaan.

Pidän myös isokokoisia ihmisiä, miehiä ja naisia, usein tosi viehättävinä. Oli se isokokoisuus sitten pituutta tai massaa. Jostain syystä kaikkein karismaattisimmat ihmiset, jotka tunnen, on isoja jollain lailla, ja osaavat ottaa sen oman tilansa itsevarmasti anteeksi pyytelemättä.

Kommentit (95)

Vierailija
1/95 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

monet joilla niitä on, inhoavat niitä, mulla on itselläni ja tykkään niistä. ja varsinkin tykkään jos muilla on.

Vierailija
2/95 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta musta on kaunis. olen itse blondi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/95 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on joskus tosi viehättävät,nam.

Vierailija
4/95 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nauru joka lähtee vatsanpohjasta asti. Mulle oli yllätys ettei kaikki tästä tykkää. Siksi listaan sen tähän.

Vierailija
5/95 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen ääni on tärkein,jos se miellyttää niin ok.Tietty eleet ja miten kantaa itsensä ja vartalonsa on tärkeitä.Nenän koko on täysin yhtdentekevä seikka.Tuutttttt

Vierailija
6/95 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ideallipituus miehelle minun makuun on n. 165 (tai vaikka jokusen sentin vähemmänkin)-175. Itse olen 165 cm. Naisissakin ihailen ennemmin pieniä ja siroja (siis kun puhutaan vaan ulkonäöstä) kuin pitkiä mallinmittaisia, vahvoja amatsoneja tai kurvikkaista "tosinaisia".

En välitä karvaisista miehistä. Tukka on sitten eri asia mutta siinä suhteessa taidan olla valtavirtaa :) Pelkät viikset miehellä on minusta myös aika kivan näköistä, siinä olen kyllä kaveripiirissäni yksin jossa pelkät on suuri vitsailun aihe. Oman miehen tosin otan mieluummin ilman viiksiä ja etenkin ilman partaa, inhoan miltä naamakarvat tuntuvat pussaillessa :P

Kohtuudessa pysyvä määrä tatuointeja (kunhan ovat makuni mukaisia, eivät pääkalloja tms.) on myös kivaa, eikä esim. korvakorut haittaa, tai kulmalävistys. Koko naama rautaa täynnä taas ei viehätä, eikä se jos ihan koko kroppa on umpeen tatuoitu.

Vierailija
7/95 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko kasvanut tynnyrissä????

Usein käy niin että minut isketään,en iske ketään joten vaikea sanoa mistä viehätyn.Kaljut miehet on kaikista pahimpia mitä tiedän ja karvaton rintakehä,todella turn off!

Vierailija
8/95 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja suonikkaista käsivarsista. Oma mieheni on aika pitkä, mutta suonikkaat käsivarret löytyy ;) Hän on myös tosi laiha, ja se on alkanut miellyttää mun silmää, suurin osa miehistä näyttää pönäköiltä.

Naisilla tykkään hieman epäjärjestyksessä olevista hampaista, kahdella hyvällä ystävälläni on semmoiset. Aivan tasainen hammasrivistö näyttää pelottavalta.

Vierailija
9/95 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin hörökorvat ovat omaan silmään kivan näköiset. Varsinkin miehillä ne ovat jotenkin poikamaiset, kivat.

Vierailija
10/95 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärrävika voi olla tosi seksikäs. Samoin se, että hampaat eivät ole aivan suorat tai että silmissä lievää karsastusta. Kysehän on lopulta persoonallisuudesta.

Vierailija
11/95 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyistä ja hoikista miehistä. Ja karvaisista miehistä. Ja miehistä joilla on iso nenä.

Vierailija
12/95 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän isoista nenistä. Tässä yksi joka miellyttää silmää varsin hyvin: http://spin1038.com/wp-content/files/2010/07/adrien_brody.jpg

Lihaksikkaat miehet eivät myöskään ole koskaan olleet mieleeni. Sellainen Brad Pitt -tyyppi ei todellakaan sytytä.

Vierailija
13/95 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyistä miehistä, olen itse 170cm..

Karvaisista käsivarsista

Karvattomasta rintakehästä

Kulmakoruista alle 30v miehellä

Tatuoinneista

Isohkosta nenästä

Kauniskasvoisista miehistä

Sopiva vielä hakusessa.

Vierailija
14/95 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärrävika voi olla tosi seksikäs.

Tämä oli se, minkä unohdin viestistäni. Mietin kauan, että mikäköhän se mahtoi olla... Joo, ärrävioista tykkään minäkin.

Vierailija
15/95 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sellainen nyrkkeilijä mallinen suora nenänselkä näyttää miehellä komealta, ja yhden naisenkin tiedän joka on tosi kaunis vaikka hänellä lättänä nenä onkin, on kuitenkin siro eikä leveä. Pidän myös mahakkaista miehistä jos vaan on myös pituutta ja lihasta.

Mun yhdellä kaverilla on ihanat muhkeat huulet ja hänen mielestään sellaiset ihan ohuet huulen lirpukat on kauniit, se on musta outoa.

Vierailija
16/95 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin niissä vetoaa ihan tavattomasti. Ulkonäöllä ei ole siinä tapauksessa kovin paljon merkitystä. Jos kasvonpiirteistä puhutaan niin tykkään (taas pojilla) sellaisista pienileukaisista ja laihoista miehistä/pojista. Siis vähän sellaiset alkoholisyndrooman piirteet ;)

Tytöistä ja naisista en pidä missään tapauksessa, ihan sama miltä näyttävät tai mitä tekevät.

t. opettajatar

Vierailija
17/95 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin niissä vetoaa ihan tavattomasti. Ulkonäöllä ei ole siinä tapauksessa kovin paljon merkitystä. Jos kasvonpiirteistä puhutaan niin tykkään (taas pojilla) sellaisista pienileukaisista ja laihoista miehistä/pojista. Siis vähän sellaiset alkoholisyndrooman piirteet ;)

Tytöistä ja naisista en pidä missään tapauksessa, ihan sama miltä näyttävät tai mitä tekevät.

t. opettajatar

miettinyt mistä tämä neuroosi johtuu? Onko tytöt ja naiset sinulle uhka?

Vierailija
18/95 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pömppis naisella on seksikäs.

Vierailija
19/95 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka muuten olisivat hyvännäköisiä. Tykkään myös hieman tukevista miehistä, hoikkeliinit eivät kiinnosta. Kaljuuntuminenkin on ihan jees :) Mulla on paljon valinnanvaraa, kun muut naiset eivät näistä tällaisista piirteistä niin tunnu tykkäävän! No, valitsinkin jo itselleni hyvän miehen, jolla on kaikki nuo ulkonäköpiirteet.

Vierailija
20/95 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on vähän vinot yläetuhampaat ja häpeän sitä kovasti. On tosi kiva kuulla, että jonkun mielestä se onkin viehättäv piirre :)

Itse tykkään vähän sotkuisista renttumaisista miehistä. mitä enemmän sotkuista tukkaa sen parempi :)

naisissa silmää miellyttää pyöreät naiset.