Mitä sellaisia piirteitä pidät viehättävinä, joita ei yleisesti pidetä kovin viehättävinä?
Minä olen aina ihaillut ihmisiä, joilla on voimakaspiirteinen nenä ja siro, kapea ja pieni leuka. Myös hiukan vinot hampaat ovat aina olleet mielestäni tosi kauniit. Olin aika hämmästynyt kun ystäväni, jolla on nuo piirteet, valitteli niistä - voisin milloin vain vaihtaa osia hänen kanssaan.
Pidän myös isokokoisia ihmisiä, miehiä ja naisia, usein tosi viehättävinä. Oli se isokokoisuus sitten pituutta tai massaa. Jostain syystä kaikkein karismaattisimmat ihmiset, jotka tunnen, on isoja jollain lailla, ja osaavat ottaa sen oman tilansa itsevarmasti anteeksi pyytelemättä.
Kommentit (95)
lihavista miehistä, myös lyhyemmistä miehistä (pituus miehessä on vastenmielistä, kun joutuu kurkottamaan niskan kipeäksi katsoessaan silmiin), kauniista silmistä, ryhdikkyydestä ja kohtuullinen lihaksikkuus tai hyväkuntoisuuskin on kaunista. Kokonaisuus ratkaisee, ihanaa on jos ihmisestä näkyy, että on sinut itsensä kanssa eikä ole tarvetta esittää mitään tai olla enempää kuin on.
Yks on vanhemmat miehet, joissa on sellasta charmia. Sitä on vaikeeta selittää, mut mulle tulee mieleen yks mun opeista, joka on mua 10-15 vuotta vanhempi, ei millään tavalla hyvännäkönen, mut jollain tapaa silti niin...
Tupakan poltto on kans yks sellanen, et huh! Se ei oo siis mitenkään automaattinen juttu, et kun poltat oot kuuma, mut jotkut miehet tupakka suussa on AH!
Pidän pitkätukkaisista miehistä. Lyhyttukkaisia en vilakisekaan.
viehättää ihana ääni,mieluiten kunnon viskibasso ja karvainen täytyy olla.Tykkään rintakarvoista ja ainakin joskus olen ollut heikkona kunnon puskamaisiin kulmakarvoihin ^^
yleisesti vieroksuttava piirre, mutta tykkään vinosilmäisistä miehistä. En niinkään etnisistä, mutta suomalaisista.
-pisamat naisella
-hörökorvat
-isohko kyömynenä
Tää on varmaan outoa, mut jokin niissä vetoaa. Aivan kuin ihminen ois niin pitkä, ettei vaan jaksa kantaa itseään. Tykkään. :)
pitää vinoista hampaista. Itse kärvistelen oikomiskojeideni kanssa, jotta saisin suorat hampaat. Ja minun hampaani eivät olleet edes pahasti vinossa. Vain pari hammasta ylhäältä ja alhaalta. Mutta tämähän on makukysymys.
esimerkiksi nämä perus missit ja mallit eivät yleensä valitettavasti näytä minusta kauniilta. Heidän piirteensä ovat liian valmiit, liian sileät, ennalta-arvattavat.
En muutenkaan elämässä pidä täydellisyydestä, symmetriasta ja harmoniasta. Pidän yllätyksellisyydestä myös ulkonäössä, ja eloisuudesta.
Minä myös pidän hiukan vinoista tai ristissä olevista hampaista, kurittoman luonnonkiharasta tukasta, pisamista, leveistä reisistäkin (jos sääret ovat kuitenkin kapeammat). Korvissa pitää olla nipukat :)
Mutta vyötärö on jostain kumman syystä se, mihin naisen vartalossa kiinnitän huomiota. pidän siitä, että vyötärö on suhteesa lantioon ja peppuun kapea, olipa vartalo sitten muuten runsas tai hoikka. En erityisemmin pidä oikein hoikista vartaloista.
siis oikein miehekkäällä miehellä lievä s-vika, uuuu ihana! :) Tykkään myös suonikkaista käsivarsista.
Ihana ketju :D
Minua miellyttää hiukan vinot hampaat tai muuten persoonalliset esimerkiksi jos etuhammas on lohjennut tai jos on sellainen rako etuhampaiden välissä.
Siis sellaisista, joista näkee että niillä tosiaan tehdään jotain. Raksamiesten kädet kovettumineen on minusta tosi miehekkäät, ja naiset tiskaamisesta ja muista kotitöistä kuivuneet kädet ja lyhyet kynnet on myös jollain lailla viehättävät.
Mä olen aina pitänyt itsestään selvänä sitä, että miesten rintakarvat on useimpien mielestä hyvä juttu. Sehän just erottaa miehen naisesta ja kertoo, että mieshormonia riittää. Onkohan tässä joku sukupolvien ero - nykyään kun näyttää nuo mallipojatkin olevan ihan karvattomia.
Iso nenä, paksut kulmakarvat, epälihaksikkuus (ei tarvitse olla laiha silti vaan hoikasta pyöreään kaikki käy) ja kalpeus on minusta viehättävää, sekä miehellä että naisella.
On viehättävää, jos hoikalla naisella on pienet rinnat, muutenkin pyöreälle tietysti sopii isommatkin.