Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sellaisia piirteitä pidät viehättävinä, joita ei yleisesti pidetä kovin viehättävinä?

Vierailija
09.12.2011 |

Minä olen aina ihaillut ihmisiä, joilla on voimakaspiirteinen nenä ja siro, kapea ja pieni leuka. Myös hiukan vinot hampaat ovat aina olleet mielestäni tosi kauniit. Olin aika hämmästynyt kun ystäväni, jolla on nuo piirteet, valitteli niistä - voisin milloin vain vaihtaa osia hänen kanssaan.

Pidän myös isokokoisia ihmisiä, miehiä ja naisia, usein tosi viehättävinä. Oli se isokokoisuus sitten pituutta tai massaa. Jostain syystä kaikkein karismaattisimmat ihmiset, jotka tunnen, on isoja jollain lailla, ja osaavat ottaa sen oman tilansa itsevarmasti anteeksi pyytelemättä.

Kommentit (95)

Vierailija
41/95 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin liityn näihin pömpöistä tykkääviin. Pieni pömppö on hyvä pömppö, mut isompi pömppö on vielä parempi pömppö.;) Mun vuoksi miesten on ihan turhaa rehkiä salilla. Tykkään muutenkin.

Vierailija
42/95 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkää samoista, mitä on jo mainittu:

Pisamista

Runsaasta karvoituksesta miehillä. Mitä enemmän karvoja, sen parempi (selkäkarvat on kyllä pieni turn off).

Rinnattomista naisista. Musta rinnattomuus on aivan tajuttoman tyylikästä. Itselläni on isot tissit ja musta ne on todella tanttamaiset.

Jotkut puhui r-viasta, itseäni viehättää erilaiset s:t.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/95 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä vaan ei saa silmiä irti. Onneksi omalla miehellä on just sellaiset, ihanat!

Vierailija
44/95 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku tepastelee mua vastaan lököverkkareissa ja kulahtaneessa t-paidassa joka ehkä pikkasen kiristää vatsan kohdalta ja kainaloista, tykkään automaattisesti. En ymmärrä miksi. Itse olen niin tarkka siitä että kaikki on itsessä kondiksessa, ja sitten noi verkkarityypit kuitenkin on tosi jees.

Vierailija
45/95 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehelläni on kasvoissa kaksi arpea...ootteko kadeja!!?? ^^ toinen silmäkulmassa ja toinen ohimon alapuolella...

minä taas ihannoin lihaksia ja toivonkin että mieheni treenais pömppiksen pois...ei oo kivaa jos on tiellä seksin aikana

Vierailija
46/95 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärrävika voi olla tosi seksikäs. Samoin se, että hampaat eivät ole aivan suorat tai että silmissä lievää karsastusta. Kysehän on lopulta persoonallisuudesta.

Jonkun muunkin mielestä R-vika on seksikästä :)

I like!

Vierailija
47/95 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten ulkonäössä mua viehättää hiukan vinot tai epätasaiset hampaat, niin kuin esim. Näkijän Patricia Arquette. Lyhyys ja leveä lantio on myös naisellista ja kaunista.

Ehkä erikoisin piirre mistä henkilökohtaisesti tykkään, on viiltelyarvet käsivarsissa. Jotenkin ne on mun mielestä tosi cooleja, melkein kuin tatuointeja.

Miesten erikoispiirteistä ei tule mieleen muuta kuin että minua EI viehätä lainkaan sellaiset miehet, joita yleisesti pidetään tosi komeina. En ole ikinä nähnyt Brad Pittissä mitään ihmeellistä. Ei mun makuun.

Vierailija
48/95 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tän ketjun lukemisen jälkeen ei vinot hampaat ja punastelu tunnu niin pahoilta ;)

Vierailija
49/95 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko useinkin tavannut arpikätisiä naisia? Onko niitä paljon?

Vierailija
50/95 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans helpottaa, kun on vinot hampaat ja ne on itsestäni rumat. Toisaalta olen oppinut kyllä elämään niiden kanssa ja pidän niitä aika cooleina. Muiden vinoista hampaista en kyllä tykkää, niin että en ole ajatellut muiden voivan tykätä mun hampaista.

Vierailija
51/95 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta aina silloin tällöin näkee. Surettaa nähdä sellaista nuorilla tytöillä tietysti, mutta aikuisilla se on eri asia. Itse olen kolmekymppinen jo.

48

Vierailija
52/95 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen keski-ikäinen nainen, jonka pitäisi tietenkin ymmärtää tuhtien ja kaljujen miesten päälle... :))

Vierailija
53/95 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta aina silloin tällöin näkee. Surettaa nähdä sellaista nuorilla tytöillä tietysti, mutta aikuisilla se on eri asia. Itse olen kolmekymppinen jo.

48

En niitä itse häpeä, mutta joskus mietin sitä, että tuomitsevatko ihmiset minut niiden takia, joten vieraiden ihmisten seurassa en niitä pyri kauheasti näyttämään.

Vierailija
54/95 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

48

En niitä itse häpeä, mutta joskus mietin sitä, että tuomitsevatko ihmiset minut niiden takia, joten vieraiden ihmisten seurassa en niitä pyri kauheasti näyttämään.

Tuntemuksen niitä jälkiä kohtaan vaihtelevat paljon: välillä olo on neutraali, välillä ahdistaa tai tulee surullinen olo, välillä tekisi mieli viillellä lisää, välillä on melkein ylpeä olo, että olen kokenut sen tasoisen ahdistuksen/sairauden ja selvinnyt siitä voiton puolelle.

Vierailija
55/95 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on iso leuka, nenä mallia peruna, korvat höröttää. Silmät on sellaiset isot pyöreät möllit. Kasvot kapeat ja huulet samoin.

Nyt joku sanomaan että kuulostaa hyvältä niin päiväni on pelastettu! :))))))

Vierailija
56/95 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kaikenlaisista miehistä ja heidän ulkonäöstään.Jotkut komeat miehet vievät yhtälailla jalat alta kuin ne 170cm,rokonarpiset yms muut ei niin komeat.

Tiedätte varmasti elisa mainoksesta sen tumman ja tulisen söpön miehen?Se on just sellaista aviomies matskua mutta jotenkin liian komea.Uskaltaisiko sellaisen kanssa edes mitään puhua kun on niin pirun viettelevä??

Toinen näyttelijä mistä pidän on tämä suomalainen,mieshuoraa näyttelevä ja panhco ja pojat pohjoiskalotilla esiintyvä mies.Se on just sellainen mikä baarissakin kiinnittäisi huomioni.Sillä on sitä karismaa ja sen olemus on sellainen rauhallinen mikä vetoo muhun.

Vierailija
57/95 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli piirteiltään jopa miesmäiset, ovat usein viehättäviä. Ja poikamaiset nuoret naiset myös. Androgyynisyys yleensä ottaen on minusta nam. :)

Vierailija
58/95 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(ainakin hetkeksi) kun näitä lukee :) Pelkästään se ettei kaikkien naaman tarvi olla samaa muottia on kiva kuulla.

Itselläni siis iso nenä, mutta niin on suu ja silmätkin, joten kaippa tuo jollain tapaa tähän naamaan sopiikin!

Jonkin verran olen ilkeitäkin kommentteja saanut, mutta nykyään ei niistä niin jaksa välittää, kun kehuja ulkonäöstä on tullut reippaasti enemmän.

Vierailija
59/95 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään luonnostaan punatukkaisista ihmisistä, etenkin miehistä. Kun ripsiä ja kulmia tuskin erottaa, se on jotenkin viehättävää. Värjätty punainen tukka (suomslaisnaisten tavaramerkki ja ulkomaalaisten naurun kohde) on kamala, etenkin haalistunut sellainen.

Laiha mies on paras.

Vierailija
60/95 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen tulisi olla myös kalju, mutta muuten karvainen. Mutta se iso maha. Se on hottis :) Karvainen iso maha grrr...namu :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme