Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
ootko koskaan saanu jotain tapahtumaan kun vaan olet päättänyt kovasti?
09.12.2011 |
Tuli mieleen että ootko koskaan saanu jotakin tapahtumaan vaan lujasti päättämällä?
Kommentit (3)
lisäksi on tarvittu runsaasti toimintaa, mutta kyllä näin voidaan sanoa
eli muutin itseni vaikeasti työllistyvästä pitkäaikaistyöttömästä työläiseksi
Hieno juttu.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
"the secret" -tyyppistä ajattelua...?
Alue: Aihe vapaa
lisäksi on tarvittu runsaasti toimintaa, mutta kyllä näin voidaan sanoa
eli muutin itseni vaikeasti työllistyvästä pitkäaikaistyöttömästä työläiseksi