Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nyt yhdellä kaverillani ja en tiennyt että

Vierailija
30.11.2011 |

ollaan menossa täällä saunomaankin... Pari muutakin yhteistä kaveria täällä ja päättivät että nyt vietetään saunailtaa. Se tässä nyt vaan nolottaa ja pelottaa että en oo sheivannu alapääkarvojani varmaan vuoteen ja ihan hirvee pöheikkö ja nyt en tiiä mitä tekisin! Voisin sanoa että on menkat muttakun puhuin just tänään kyseisen kaverini kanssa että kun molemmilla loppui samaan aikaan pari päivää sitten. Oon ihan paniikissa ja näpyttelen nyt sitten puhelimella täällä, pikaisia ehdotuksia!?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos joku kattoo puskaasi vähännkin vinoon, esittelet ylpeänä ja sanot että ajattelit kattoo, kuin pitkäks se oikei kasvaa!

Mieheni ei ole kauheen innokas ajamaan partaansa, niinpä olen hälle joskus sanonut, että ajan säärikarvojani/alapäänkarvoja yhtä usein kuin hän partaansakin. Ehkä teillä voisi olla sama "käytäntö"? :)

Vierailija
2/15 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

äkkiä vessan ikkunasta! Myöhemmin voit keksiä jonkun peitetarinan, katoamisesi syy voisi olla esim UFOt tai FBI:n salainen huumekartellioperaatio.

Mikä tahansa on parempi kuin puska!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos karvoitus alapäässä on jotenkin hävettävä juttu, voi video mitä porukkaa jos niin ajattelee, kyllä mä katsoisin ennemmin ihmeissään jos alapää olisi karvaton, siis nyt itteä niskasta kiinni prkl!

Vierailija
4/15 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittuakö se niille kuulu?

-Senkun letität niitä söpösti perskarvojen kaa yhteen ja sanot et sä kuullut NYstä et o tulevan vuoden trendi.

Vierailija
5/15 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mä olen sentään bi!

Vierailija
6/15 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aivan järjettömän luonnotonta...

Vierailija
7/15 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

äkkiä kaverisi vessaan!!! siellä on ihan varmasti kaverisi tai hänen miehensä höyliä! lainaa sitä! poista pöheikkö ja ole "muodikas posliini"!!! sitten vaan peset sen höylän ja laitat paikalleen. ei ne huomaa! poista myös todiste-karvat!!! vaikka vessanpönttöön!

Vierailija
8/15 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aivan järjettömän luonnotonta...

Niinpä!

Ihan tavaton pimpsahiki jos meet talviturkki päällä saunaan! Vedot ripuliin ja juokset kotiin!

Vierailija
9/15 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko se vähemmän noloa, kuin trimmaamaton majava?

Vierailija
10/15 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaan sanoisin että ei kiitos. Ilmeisesti tää ei kuitenkaan sulla tuu kyseeseen?

Vierailija
11/15 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeks eilen puhuttii puhelimes että kuin kivaa ois pitää joskus saunailta ja en ollut tietonen että se on nyt tulossa ja en kerennyt valmistautua, niin eikö se ois vähän outoa että itekkin sitä viimeks eilen hehkutin ja nyt en haluakkaan...

ap

Vierailija
12/15 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeks eilen puhuttii puhelimes että kuin kivaa ois pitää joskus saunailta ja en ollut tietonen että se on nyt tulossa ja en kerennyt valmistautua, niin eikö se ois vähän outoa että itekkin sitä viimeks eilen hehkutin ja nyt en haluakkaan...

ap

että alavatsaa koskee ja nyt ei mikään kuuma tunnu hyvältä, haluat vaikka olla pitkälläs vähän aikaa/mennä kotiin?

Vierailija
13/15 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyydät kavereita sheivaamaan, tulee siistiä nopeasti.

Vierailija
14/15 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot ettet viiti, kun et ole sheivannut.

Jos ne sanoo, ettei haittaa, niin oot ainakin selittänyt "pehkon" olemassaolon. :)

Vierailija
15/15 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä itua on mennä saunaan porukassa.

Lähes tuntemattomatkin ihmiset istuu siellä ns. "iholla", yäk.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän