Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mikä anopissa / anoppilassa / appiukossa ärsyttää?

Vierailija
07.12.2011 |

Kerätään tähän niitä naurettavan pieniä ja irrationaalisia asioita, jotka anopissa ärsyttävät!

Itselläni seuraavat:

- Jatkuva pälpätys ja huono kuulo. Kulkee perässä jaarittelemassa mitä milloinkin, hyvä jos vessaan pääsen yksin. Kaikki asiat saa sanoa ainakin kolme kertaa, koska kuulo tökkii..

- Pyyhkeissä huuhteluainetta, niillä ei saa itseään kuivaksi vahingossakaan. Olen joskus päätynyt kuivaamaan persvakoni talouspaperilla saunan jälkeen. En viihdy kosteana.

Ei siis mitään vakavaa, anoppilassa on ihan hauskaa. Mutta sieltä on myös kiva tulla kotiin. :D

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Muiden ihmisten arvostelu ja omien lasten ylistäminen.

- Hyysääminen. Olemme mieheni kanssa 25-vuotiaita ja aina kun menemme anoppilaan, niin mieheni äiti hyysää miestä kuin pikkulasta. 

Vierailija
62/67 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

- mustamaalaa apen selän takana appea lapsilleen ja suvulle

- mustamaalaa lapsiaan ja sukulaisia heidän selän takanaan apelle

- mustamaalaa lapsiaan ja heidän perheitään toisille lapsille ja puolisoille

- kohtelee lapsiaan epätasa-arvoisesti

- esittää pyhimystä joka suuntaan

- menee mykäksi, kun jää kiinni valheistaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun anoppi tekee todella hyvää ruokaa!!

Vierailija
64/67 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummatkin anoppi ja appiukko ovat kovia puhumaan. En oikein koe, että minua kuunneltaisiin, kun olen itse vielä vähän hiljainen ja ujo luonne. Muuten ovat kyllä oikein mukavia ja fiksuja.

Vierailija
65/67 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidän luona haisee joku epämiellyttävä (vanhan ihmisen haju, home?) ja joka kerta heiltä tullessa on mentävä suihkuun ja laitettava vaatteet pesukoneeseen. 

Eivät koskaan ole hankkineet lapsille mitään vaikka varaa olisi. 

Syövät vanhaa ruokaa ja tarjoavat sitä lapsillekin. Pyritään olemaan heillä silloin kuin meillä ei ole ruoka-aikaa. 

Erakoituneet ovat eivätkä ymmärrä meidän sosiaalista elämää. 

Vierailija
66/67 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa asia mikä appiukossani ärsyttää on se, että hän pitää autoillessa lämmitystä aivan täysillä:) Joten lähes täydellinen on siis!

Vierailija
67/67 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen mielipide:

Anoppi on aika täydellinen. Upea nainen, tekee loistavaa ruokaa ja vitsailee ja nauraa usein. Harrastaa liikuntaa ja pukeutuu tyylikkäästi. Vaikka harrastaa välillä vähän rankempaakin huumoria, osaa silti ottaa toiset huomioon, eikä mielestäni liikaa mollaa toisia ihmisiä tai toisten elämäntapaa, eikä liiaksi sotkeudu meidänkään elämäämme. Hoitaa lapsia mielellään tarvittaessa ja on mainio mummi! 10+

Appiukko on periaatteessa mukava, mitä nyt vähän työorientoitunut ja työintoinen. Hyväähän siinä on toki se, että kyllä tapahtuu, kun jotain pitää tehdä, mutta kun sinne mennään kylään, niin ei juuri naurata klo 07 lauantai-aamuna, kun pitäisi olla jo jotain pakertamassa, ellei halua että pidetään vätysmäisenä turhapurona. Joskus vitsit kolisevat puujalkoina, mutta osin heittää hauskaakin läppää. Aavistuksen jäykkä ja vanhanaikainen, mutta toisaalta jämäkkä ja asiallinen appiukko, jonka jäljiltä asiat ovat järjestyksessä. 9-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi