Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mikä anopissa / anoppilassa / appiukossa ärsyttää?

Vierailija
07.12.2011 |

Kerätään tähän niitä naurettavan pieniä ja irrationaalisia asioita, jotka anopissa ärsyttävät!

Itselläni seuraavat:

- Jatkuva pälpätys ja huono kuulo. Kulkee perässä jaarittelemassa mitä milloinkin, hyvä jos vessaan pääsen yksin. Kaikki asiat saa sanoa ainakin kolme kertaa, koska kuulo tökkii..

- Pyyhkeissä huuhteluainetta, niillä ei saa itseään kuivaksi vahingossakaan. Olen joskus päätynyt kuivaamaan persvakoni talouspaperilla saunan jälkeen. En viihdy kosteana.

Ei siis mitään vakavaa, anoppilassa on ihan hauskaa. Mutta sieltä on myös kiva tulla kotiin. :D

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulevat olevansa niin erinomaisia ihmisiä, että kokevat oikeudekseen arvostella kaikkia muita ja vittuilla päin namaa asiasta kuin asiasta.

>:(

Vierailija
2/67 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kehtaat sillä vielä täällä retostelella, niin ei hyvin mene. Sulla ei varmaan ole silmälseja itsellä, eikä mitään muutakaan vikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoinkin irrationaalisia asioita! En retostele mitään, kunhan vaan sanoin, että se ärsyttää minua yksilönä. Oletko itse joku Jeesus, jota ei muiden vajavaisuudet ikinä ärsytä?

Ja kyllä, minulla on silmälasit.

- AP

Vierailija
4/67 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

appiukon hirveä himo pihatöihin. se ei malta edes ruokapöydässä istua, kun pitää päästä pihalle jotain kuopimaan. häipyy viivana, kun on saanut murkinat alas kurkustaan. anoppia ärsyttää sama asia.

Vierailija
5/67 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiskahtavat käsipyyhkeet vessassa. Miksei niitä voi pestä välillä? Kuivaan usein omiin housunlahkeisiini tai paidanhelmaan, ettei haju tarttuisi.

Vierailija
6/67 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...anoppi on noin periaatteessa mukava, mutta silloin tällöin möläyttää asioita, jotka paljastavat jotain ihan muuta.

Anoppi on aina siivoomassa ja siinä sivussa tulee kronanneeksi kaikki kaapit ja laatikot. Hän on täynnä hyviä ideoita ja tulee perässä vaikka vessaan niitä selittämään.

Anopin mielestä naisen kuuluu vastata kaikista kotitöistä ja passata miehet pilalle.

Appi on ihan rehellisen ilkeä (tosin osa siitä menee sairauden ja lääkityksen piikkiin)

Vierailija
7/67 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

möläytellä asioita... kertoo mielellään kaikki kylän juorut niin omista kuin muidenkin sukulaisista ja mieheni mielestä mustamaalaa turhaan joitain ihmisiä....minähän en tiedä muuta kuin sen anopin totuuden, joten paheksun siinä sitten seuraksi muiden edesottamuksia.

Vierailija
8/67 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopissa ja apessa vaivaavat ainakin seuraavat asiat:

- vanhanaikaisuus ja konservatiivisuus, piintyneet tavat

- ahdas elämänpiiri

- katkera ja valittava elämänasenne

- kateellisuus (vähän kaikesta ja kaikille)

- uskonnollisuus

- anoppi laittaa pahaa ruokaa

- appi valittaa kaikesta, kaikki tavarat ovat aina huonoja, mikään ei (muka) kestä, kaikki palvelu on huonoa jne.

- maahanmuuttajavastaisuus ja somalien haukkuminen

- sukupuoliroolit, poikia suositaan

Eli ihan kaikki sellainen perinteinen anoppi/appi/anoppila -asia ärsyttää.

Vierailija
9/67 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävälläni on vittuileva anoppi, joka kuulemma inhoaa miniäänsä. en sitten tiedä, onko anoppi todella vittuileva vai ystäväni vain turhan ärhäkkä itse tulkitsemaan hänen sanomisiaan. Oma anoppini ei onneksi vittuile, vaan pitää puoliani jos mieheni hölmöilee :)

Vierailija
10/67 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin ärsyttää anopin ruoka. Vanhanaikainen ruoka. "Pasta" on aina rakettispagettia ja sen kanssa voi tarjoilla vain jauhelihakastiketta. "Risotto" on kuivaa unclebenssiä hernemaissipaprikan ja tonnikalan kanssa. äh.

Vierailija
11/67 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi arvostelee, haukkuu, moittii. Hän suoraan sanoen levittää ympärilleen negatiivista energiaa.

Vierailija
12/67 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukoristeiden määrä. Liinoja, kukkia, asetelmia,

valoja, verhoja, astioita.. Kaiken maailman koriste-esineitä talo pullollaan. Ja sama pääsiäisenä :)

Vierailija
13/67 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan mikään. Ovat molemmat oikein mukavia omalla tavallaan, eivätkä puutu liikaa asioihimme. Anopin kanssa meissä on jotain samaa, ollaan semmosia vähän höpsöjä.

Vierailija
14/67 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin epäluuloinen kaikkea uutta kohtaan. Ei puhu mitään kieliä.

Vierailija
15/67 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos pitää kuitenkin keksiä, niin heillä on aina ne samat leipomukset, ja anoppi tuntuu aina phuvan ikkunanpesusta. Mä en pese ikkunoita kuin kerran tai max kaksi kertaa vuodessa.

Vierailija
16/67 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttää minuakin. En voi ymmärtää, miten mikään kieli ei ole tarttunut appivanhempieni päähän. Ovat silti reippaita matkailijoita, mitä arvostan kyllä. Rohkea rokan syö!

Vierailija
17/67 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopissa ärsyttää kaikki. En viihdy kovin kauaa saman katon alla, ko saan tarpeekseni. Mitään ei voi sanoa mihinkään, koska hän on aina oikeassa. Hän käsittää aina kaikki asiat ihan väärin. Lapsemme on pahasti allerginen, maito, viljat jne ja anoppi ei tätä vaan ymmärrä. Päivittelee aina isoon ääneen, että miksei olla vielä lapselle pullaa annettu tai jäätelöä.. Ja kahvipöydässäkin käy jokaisen tarjottavan läpi, että voiko tätä antaa, entäs tätä.. Joo ei voi, lapsella on omat herkut mitä saa syödä.

Inhoan mennä siellä käymään, koska anoppi polttaa sisällä ja haju on niin kamala. Ylipäänsä asenne ja olemus käy aivoon. Silloin ko ei anoppi vielä tienny että odotan ja jostain tuli puhe lapsista. Niin sanos mulle, että "kasvaisit ensin aikuiseks ennenkö alat mitään lapsia tekee" ja sitte ko sai tietää vauvasta, niin sanoi päin naamaa "tee abortti, että ei susta oo äidiks"

Lapsi ko synty, niin päivitteli taas isoon ääneen, että kai te nyt nukutatte siinä äitiyspakkauksen laatikossa. Ei nukuteta, pinnasänky käy ihan hyvin. Niin melkein suuttui , koska siinä laatikossaha KUULUU lapsen nukkua..

Ai niin ja yks asia ärsyttää ja inhottaa kaikkeista eniten. Anoppi tiskaa astiat TISKIRÄTILLÄ. Kerran siitä sanoin, että ei meidän astioita pestä likasella tiskirätillä että siinä on tiskiharja sitä varten. Huusi mulle naama punasena, että älä sä kuule käy siinä mua neuvomaan, että hän on kauemmin tiskannu astioita ko sinä. Mä vaan vihaan sitä akkaa, mutta lapsen takia yritän olla sovussa.

Vierailija
18/67 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi arvostelee, haukkuu, moittii. Hän suoraan sanoen levittää ympärilleen negatiivista energiaa.

Mun anoppi haukkuu myös aina kaikki, jotka toimivat jotenkin toisin kuin hän itse, jopa omat lapsensa. Hyvin todennäköisesti minäkin saan osani, kun en ole paikalla ;-)

Anoppi ostelee meille jatkuvasti tavaraa oman makunsa mukaan kyselemättä etukäteen mitä tarvitaan. Soittaisi edes ennen ostamista, niin ei tarvitsisi pienestä eläkkeestään tuhlata turhiin ostoksiin.

Kotioloissa anoppi on mukamas rohkea ja äänekäs, lastensa asioihin puuttuva, hössöttävä ja määräilevä, mutta isommissa porukoissa (esim. juhlissa) vetäytyy arasti sivummalle.

Omat iäkkäämmät sukulaiseni skypettelevät sujuvasti lastenlastensa kanssa, mutta anoppi ei osaa käyttää edes kännykkää.

Vierailija
19/67 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttää anoppilassa se, että siellä ei koskaan kahvitella/syödä yhdessä vaan jokainen hakee kaapista ja mikrottaa syömisensä omia aikojaan. Koen myös kiusalliseksi mennä etsimään anopin kaapeista ruokaa ja astioita - en tee niin omienkaan vanhempieni luona. Minut on kai kasvatettu vanhanaikaisesti, kun en ymmärrä miksi ei voida ruokailla ja kahvitella yhdessä.

Vierailija
20/67 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun anoppi myös ostelee meille tavaraa, joka on ensinnäkin tarpeetonta ja vain tiellä, ja toiseksi vielä rumaa. Tai siis ei minun/mieheni maun mukaista, vaan anopin maun mukaista. Tietenkin tarkoittaa hyvää ja ajattelee varmaan miellyttävänsä kaikkien meidän silmää, mutta meillä on kaapit täynnä mautonta roinaa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi