G:Mitä ajattelet, kun näet parin, jossa mies todella komea ja nainen lähes ruma?
Kommentit (80)
Minusta ap:n kysymys osoittaa kuinka surullisen pinnallinen maailmamme on. Ei sekään olisi paha, jos ap olisi kysynyt, että mitä ajattelette jos normaalikokoinen mies on erittäin lihavan naisen kanssa, mutta ei..
Ap antaa ymmärtää, että on olemassa joku universaali kaunis ihminen ja joku muotti, joka on taas aina ja kaikkien mielestä ruma. Taitaa olla ap:lla liian monella Cosmopolitanilla kyllästetty mieli ja simmut. :(
vuotta. Silloin oltiin samantasoisia, mies vain komistunut vuosien varrella, minä lihonut. Mulle kans sekä naiset että miehet kommentoineet miehen ulkonäköä siihen tyyliin, että pidä kiinni tai joku vie...en viitsi sanoa siihen, että miehelleni olen kaikki kaikessa, kun eivät uskoisi kuitenkaan. Mieheni erittäin perhekeskeinen, minä ja lapset sille kaikki kaikessa.
Taitaa olla ap:lla liian monella Cosmopolitanilla kyllästetty mieli ja simmut. :(
Et tainnut lukea toista viestiäni tuolta alempaa. Eli minulle itselleni on vihjailtu, että mieheni on erittäin hyvännäköinen, enkä häntä olisi erittäin arkipäiväisen ulkonäköni puolesta ansainnut. Eli kysymys oli ihan suora ja avoin. Usko pois, elämää on Cosmopolitanin ulkopuolellakin.
t: ap
meillä on tämä tilanne, mies on paljon paremman näköinen kuin minä, en ole uskonutkaan kuinka paljon se näköjään muita ihmisiä vaivaa
minä olen vaan ollut hiljaa iloinen siitä että tytär on isänsä näköinen, olen ihan sinut oman itseni kanssa, ja kai se mies mua sitten vaan rakastaa ihan tällaisena kun olen, kun on minut valinnut
Lopeta nyt jo tuo sama paasaus, ihan oikeasti!
Se on aivan eri asia, jos nyt jo olemassa oleva, minun kanssani naimisissa oleva mies vammautuu jostain syystä, kuin se, että olisin sinkku ja alkaisin seurustella kehitysvammaisen kanssa. Voi helvetti mikä puunhalaaja-maailmansyleilijä-jeesustelija.. Sori vaan.
Jos olisin sinkku, en todellakaan alkaisi seurustella millään muotoa kehitysvammaisen miehen kanssa, vaikka se olisi viimeinen maan päällä. Se on se ihmisen luontainen vaisto, joka kertoo, ettei sellaisen kanssa voi lisääntyä --> miksi siis alkaa millekään. Ja kun ei ajatusmaailmat kohtaa (ei voi kohdata jos toinen on normaali ja toinen kehitysvammainen), ei suhteesta tule ainakaan meikäläisen mielestä yhtään mitään.
Jos et ymmärrä tätä, niin mene poteroosi äläkä jauha tätä samaa tässäkin ketjussa. Kiitos ja anteeksi jos loukkasin.
Lopeta nyt jo tuo sama paasaus, ihan oikeasti!
Se on aivan eri asia, jos nyt jo olemassa oleva, minun kanssani naimisissa oleva mies vammautuu jostain syystä, kuin se, että olisin sinkku ja alkaisin seurustella kehitysvammaisen kanssa. Voi helvetti mikä puunhalaaja-maailmansyleilijä-jeesustelija.. Sori vaan.
Jos olisin sinkku, en todellakaan alkaisi seurustella millään muotoa kehitysvammaisen miehen kanssa, vaikka se olisi viimeinen maan päällä. Se on se ihmisen luontainen vaisto, joka kertoo, ettei sellaisen kanssa voi lisääntyä --> miksi siis alkaa millekään. Ja kun ei ajatusmaailmat kohtaa (ei voi kohdata jos toinen on normaali ja toinen kehitysvammainen), ei suhteesta tule ainakaan meikäläisen mielestä yhtään mitään.
Jos et ymmärrä tätä, niin mene poteroosi äläkä jauha tätä samaa tässäkin ketjussa. Kiitos ja anteeksi jos loukkasin.
Ateisti on tavallaan eläin ja uskovainen korkeammalla tasolla ymmärryksessä ja yhteydessä muihin. Ihminen ei ole pelkästään laumaeläin. Rakkauden tunnistaa jokainen jokaisessa. Vammainen mies ei ole tervettä miestä ihmeellinen tai parempi ihmisenä.
Paitsi että mies ei ole todella komea, enkä minä lähes ruma. Mutta minä olen se fiksu ja rumempi ja mies tyhmä ja komeampi, täydennetään toisemme. :)
on todella komea ja 10v itseäni nuorempi mies,joka on korkeammin ja paremmin kouluttautunut kuin minä? Kaikesta edellä mainitusta huolimatta, hän kuitenkin aidosti rakastaa minua ja haluaa olla yhdessä kanssani. Minkä teorian/syyn kehittelette miehelleni syyksi olla kanssani naimisissa?
mitään koska meistä kukaan tällä palstalla ei ole aina samaa mieltä. Kauneus on katsojan silmässä. Olipa ruma tai lihava niin sellaisessa ihmisessäkin voi nähdä hyvää. Kaunis nainen voi olla yhtä/enemmän paska kuin ruma.
Hän on oikea komistus ja vielä hyvässä ammatissa.
Oli haluttu jo nuorena. Toki minullakin on ollsi ollut muita ottajia..
Minä en ole rumilus, mutta en mikään kaunotarkaan.
Silti mieheni bongasi minut aikoinaan 20 vuotta sitten baarista. Ja siitä suhteemme sitten syveni.
Ollaan onnellisia edelleen. Ja oikeastaan ollaan oltu aina.
Ja voin sanoa että ei ulkonäkö sitä suhdetta tee onnelliseksi vaan luonteet jotka sopivat yhteen ja tietenkin kemia.
Olen nimittäin oppinut vuosien varrella sen että ei kukaan ole täydellinen. Ulkonäkö ei korvaa luonteen piirteitä.
Miehessäni on rasittavia piirteitä, joita joku muu nainen ei kestäisi. esim. niuhottaminen omituisista asioista ja joskus jopa nalkuttaminen. Ja hänen työ on vaativa josta moni on minulle ihmetellytkin miten minä olen asian kanssa sinut.
Kuitenkin hän on ihana ja sopiva minulle. Ja minä hänelle. Ja on minussakin hyvät ja huonot puoleni.
Ja meillä vaan kertakaikkiaan synkkaa.
Sen perässä oli kaikki ja usein tunsin oloni harmaa varpuseksi. Mies oli ylpeä, ilkeä ja väkivaltainen sekä sairaalloisen mustasukkainen. Pistin kiertoon ja seuraava nainen oli HIRVITTÄVÄN SAMANNÄKÖINEN kuin minä. Sain siitä paljon kommentteja!
Ehkä sillä on vain huono maku tai se haluaa sen näköisen harakan, että sitä ei kukaan vie.
Minulla on tuttavapari jossa mies on jumalaisen komea ja vaimo no... jokinorsun ja merileijonan yhdistelmä. Mutta jokainen joka heidät tuntee, on kateellinen siitä yhteydestä jonka he pariskuntana kokevat. Mies joskus sanoi että häntä naurattaa ne naiset jotka miltei heittäytyvät syliin ja yrittävät iskeä häntä koska hän ei ikinä haluaisi ketään muuta kuin oman rakkaan vaimonsa. Vaimo ei ole mustasukkainen vaan enemmänkin nauraa iskuyrityksille.
Rakkaus ja hyvä parisuhde ei ole ulkonäköasia vaan se on sielujen välistä kemiaa.
No, ei mies ole mikään superkomea, mutta oikein poikamainen ja hyvännäköinen. Vaimo taas hoikka kyllä, mutta muuten vaatimaton/kummallisennäköinen. Jokainen on sanonut samaa, että ei ihme, että vaimo on todella mustis miehestään. Ahdistaa, kun ei tiedä, uskaltaako miehen kanssa edes puhua. Välillä ok, välillä ei. Ei sano mitään, mutta alkaa murjottamaan.
Mutta kääntöpuolena: mies on ihmeellinen jäykkis ja tiukkis välillä. Vaimonsa hurmaava ihmisenä ja todella mukava, joten ihan turhaan kuvittelee, että mies saisi paremman. Ihan hyvä on sille ukolleen, mä en jaksaisi sen miehen persoonaa yhtään.
yhden pariskunnan jossa mies on ihan kuin ilmetty jamie niistä kirjoista, punatukkainen viikinki
vaimo sitten tuntuvasti vanhempi, pulska ja plösähtänyt eikä edes mitenkään älykäs
mies on kuulemma jotenkin äitihahmoa vailla, sanovat jotka paremmin tuntevat
Ajattelen kamalasta naisesta näin:
-sillä voi olla syöpähoidot kesken
-Onkohan tuo juuri synnyttänyt
-Onko joutunut lähtee kauppaan 40 asteen kuumeessa
-onko läheinen juuri kuollut
-onko turvonnut kortisonihoidon vuoksi
-tuo ei ole TÄNÄÄN meikannut, meikki tekee ihmeitä
En siis heti oleta, että nainen on aina ja joka sekunti yhtä epäviehättävä kuin juuri minun nähdessäni hänet. Älkää tekään olko niin typeriä. Kai tässä pitää laittaa meikki naamaan roskiakin viedessä, ettei kukaan vain kuvittele, että olen rikas tai mukava kun komea mieheni viihtyy kanssani.
Ensinnäkään kukaan fiksu ja tunneälykäs ei kommentoisi toisten parisuhteesta, toisen ulkonäöstä tai muusta noin! Ei ikinä. Että sitä kyllä kannattaa ajatella, millaisen typeryksen tai vaikka juopon törkyturvan suusta kommentti tuli. Ja pitää jatkossa moinen idiootti etäällä. Myöskin kateus, syntymäilkeys, syntymätyhmyys... siis näitä syitähän on, ja ne syyt ovat MUUALLA kuin siellä, kenelle se kommentti tunteettomasti heitettiin!
Ja sitten se rakkaus. Jollei itse osaa rakastaa, niin kai se on sellaisen tapauksen sitten vaikeaa tajuta että jotkut muut kuitenkin osaavat, aidosti. Jollekin se puoliso on edelleen yhtä rakas ja enemmänkin rakas, vaikka siltä lähtisi tukka kokonaan, se lihoisi paljon, se sitä, se tätä. Jonkun liian pinnallisen typeryksen on varmaankin hyvin helppo kommentoida jotakin noin tyhmää ja julmaa, koska sillä ei ole itsellään omassa päässään se tunnepuoli oikein kunnossa mitenkään muutenkaan, todellakaan.
Mä todella säälin ihmistä, joka ei tiedä mitä rakkaus on ja joka kehtaa muille jotakin tuollaista laukoa. Kenellekään.
riikinkukko ja nainen vaatimattomampi tyylissään/meikissään.
Ehkä tässä tarkoitetaan samaa?
jolle ei kelpaisi vammautunut mies. Oletetaan vaikka että miehesi pahoinpidellään työssään niin pahasti että taantuu pikkupojan tasolle.
Hän varmasti haluaisi myötä ja vastoinkäymisissä SEN RAKKAUDEN.
Jos kelpaavain terveenä toimivana ihmisenä rakastat miehessäsi vain tervettä ja toimivaa kuorta.
Tämän takia valikoin tarkkaan ystävän, joka oikeasti ymmärtää mitä rakkaus on.
Enkä kaljupääkotkaa, joka lentää raadolla ja paskoo muiden lautasiin likaista, saastunutta ajattelematonta filosofiaansa.
Sinä olet kaljupää Gondorikotka. Muuta heti ajattelutapaasi, muuten jäät itse yksin vanhana!
Tuo opettamasi elämäntyyli ajaa sinut yksinäiseen vanhuuteen, jossa istut yksin paskat housussa Kaunaa katsellen.
Suosittelen aikuiseksi kasvamista. Ajatuksen tasolla ei pitäisi olla mitään ongelmaa hyväksyä myös vammaista ihmistä puolisokseen. Ihmisen vartalo on hajoava ja kuluva ei ikuinen asia. Myös äly, joka sijaitsee aivoissa on katoava eikä niinkään tavoiteltava asia elämässä. Se ei ole hankittua se on lahjaksi saatua ja tässä sinä tulet vastaan. Äly ei ole pankkitili!!!
Älyä käytetään ymmärtämään rakkautta. Rakkaus ei ole vaikea asia ymmärtää(sikiökin ymmärtää rakkauden), mutta monimutkaisesti ajatteleville se on mysteeri. Huomaamme kaikki pinnallisen ajattelusi tuloksen. Sinulle kelpaa vain tietyn tyyppinen ihminen. Aivan kuin Herra Hitlerillekin kelpasi.
Nyt kun ylin sinäsi, se joka liikuttaa kättäsi ja käskyttää liikuttamaan läskiä persettäsi tanssilattialla huomaa tämän. Voit muodostaa mielikuvan ihmisestä, joka haluat olla. Ja poistaa ajattelustasi haitallisia luonteenpiirteitä sammuttamalla niiden toiminnan. Mikäli pidät näitä ajattelutapoja elossa et muutu paremmaksi vaan kierrät kehää, kuin kaljupää Gondorikotka.
Esimerkiksi et halua tutustua vammaisiin miehiin. Kiellä tämä ja tutki mikä luonteenpiirre kehoittaa siihen ja miksi se tekee niin. Pohdi syitä ja seurauksia. Millä tavalla rakastava ihminen on parempi, kuin kaltaisesi syrjivä ihminen.
Voisi kuvitella tehtävää helpoksi. Ylin minäsihän syrjii jo tietynlaisia ihmisiä. Nyt kohota kätesi ja syrji haitallisia adjektiivejä sinussa.
Edustat ihmisyyttä. Voit näytellä meille, mutta itseltäsi et pääse pakoon. Olet paha sisältä. Ala nyt muuttamaan itseäsi ja huomaat pian miten samankaltaisia me ihmiset olemme.
Rakkauskäsityksesi on täysin alhainen. Voisi kutsua että rakkautesi on kuin koiran rakkautta. En sano niin. Sanon että koiran rakkautesi muuttuu ja kehittyy hienoksi, josta me kaikki pian saamme mettä ja mannaa kannumme kylliksi.
ole koskaan nähnyt sellaista paria.