Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G:Mitä ajattelet, kun näet parin, jossa mies todella komea ja nainen lähes ruma?

Vierailija
05.12.2011 |

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on ulkonäöllisesti naisten mieleen, ja naiset käyvät kyllä lepertelemässä ja kehuskelemassa. Minä olen vähemmän kaunis.

Mutta mieheni on myös erittäin hiljainen ja ajatuksenjuoksultaan hidas, joten hän ei juurikaan puhu eikä pukahda. Ei tanssi, ei halaile. Minä olen luonteeltani aikalailla päinvastainen, joten olen saanut kuulla muutamaltakin miehen ystävältä ihmettelyä siitä, että "olen miettinytkin, että miten se on sinut napannut".

Vierailija
2/80 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvännäköisilläkin voi olla huono itsetunto, eikä itse näe itseään niin hyvännäköisenä. Ja ottaa itseään vähän rumemman siksikin ettei tarvi niin paljoa vahdata.;) Minä olen itse kaunis nainen ja kaveripiirissä vähän ihmeteltiin, kun otin ihan tavallisen näköisen ja tyylittömän miehen. Exät oli kaikki aika jumalaisen komeita. No, tämä mies vaan oli mulle juuri passeli ja erittäin älykäs. Mies on itsekin alkuun kysellyt, että miksi juuri minuun ihastuit. Vuosien saatossa miehen tyylitaju on parantunut huimasti (osin olen itse kouluttanut ;)), on alkanut urheilemaan ja kroppa on timmissä kunnossa ja ikä on tuonot hänelle lisää karismaa ja charmia. On lisäksi menestynyt työelämässä. Minä sen sijaan olen kahden raskauden jälkeen lihonut ja vähän plösähtänyt ja vauva-ajan valvomiset näkyvät valitettavasti naamassa. Eli sanoisin, että ollaan tätä nykyä aikalailla sujut, eikä kukaan enää ihmettele suhdettamme. Ja voin sanoa etten ole päivääkään katunut!

Tietysti tämä tarinamme on toisinpäin ja onkin yleisempää, että kauniilla naisella on tavallinen tai jopa ruma mies. Mutta toisaalta monet naiset saavat meikkaamalla aikaan ihmeitä. Ihan tavallisestakin naisesta saa meikillä ja vaatteilla kauniin jos on kroppa kunnossa. Mies on au naturel, joko hyvä tai ei-niin-hyvä.:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelisin että naisella on joko rahaa tai muita avuja mikä kompensoi ulkonäköä. Useammankin hyvännäköisen miehen tiedän joilla on normin näköinen vaimo jota pettävät. Eli kiltti vaimo kotona hoitaa lapset, eikä lähde minnekään ja sitten mies voi huvitella hyvännäköisten kanssa jatkoilla. Oksettavaa.

Vierailija
4/80 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian lyhyt mies ei kelpaa, lievästi kehitysvammainen mies ei kelpaa, huonosti pukeutuva mies ei kelpaa, tyhmä mies ei kelpaa, liian älykäs mies ei kelpaa, huonolla tavalla kalju mies ei kelpaa. Köyhä mies ei kelpaa, rikas mies persuna ei kelpaa.... Listaa voi jatkaa, mutta se on varmaa ettei kelpaa.

Rakkauden pitäisi kelvata. Minusta teidän vaatimukset miesten ja naisten suhteen on liian korkealla. Ettehän tekään ole mitään tai mistään kotoisin. Vaivaisia matoja paskan kimpussa. Niin juuri sitä te monet olette.

Vierailija
5/80 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on hiukan eri asia kuin nuo muut kriteerit

Vierailija
6/80 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten voivat, millainen keskinäinen yhteys on ennen kuin ajattelen yhtään mitään. Jos tuo rumuus on yhtä kuin voida huonosti (koska oikeasti kukaan ja huolehtii itsestään, voi hyvin ja on huumorintajuinen- ei ole ruma!)mietin että miksikähän voi huonosti. Jos mies kohtelee vaimoaan hyvin ajattelen ett kuinka hienoa on, kun oikeasti on elämässä rakkautta. Jos taas mies väheksyy vaimoaan ajattelen että idiootti mies, hänenköhän takiaan vaimo voi huonosti eikä jaksa nauttia elämästään. Se mitä ihmisistä ajattelen, perustuu heidän vuorovaikutustaitoihinsa eikä niinkään siihen miltä he näyttävät

Vierailija
7/80 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy ehkä naista vähän sääliksi. En nimittäin itse ole mikään kaunotar enkä haluaisi, että mieheni on huomattavasti paljon paremmannäköinen kuin minä. Varmasti tuntisin itseni rumemmaksi kuin mitä olen. Mutta mulla onkin kai huono itsetunto.

Vierailija
8/80 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tsäänssejä jaolle.

Vierailija
9/80 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja osaa arvostaa sisäistä kauneutta (tai rahaa...)

Vierailija
10/80 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

anaaliseksiä tai naisella paljon rahaa.

Vierailija
11/80 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mies löytää jonkun kauniimman. Tai sitten ajattelen, että nainen joutuu tekemään varmaan kaikkensa miestä miellyttääkseen. Tai sitten ajattelen, että mies on esim. uskovainen tai joku muu ei-ulkonäkökeskeinen tyyppi. Ajatukset riippuvat siitä, kuinka laitettu/trendikä mies/nainen on.

Vierailija
12/80 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihkeää anaaliseksiä tai naisella paljon rahaa.

Kai sitä voi muutenkin naisen takaa päin ottaa, ellei naamaa kestä katsella kesken lemmenleikin?

Vierailija
13/80 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saatan tuijottaa ihmetellen ja miettiä mitä tuokin mies tuossa naisessa näkee. Nämä ajatukset kyllä unohtuu viimeistään kotiin tullessa (eteisessä suuri peili), koska itse olen hyvälläkin tahdolla just ja just sievä ja mies on oikea komistus.

Meillä kai syynä yhdessäoloon on se, että tutustuttiin tosi nuorina ja pitkän ystävyyden päätteeksi rakastuttiin. Sitten siitä hontelosta finninaamasta kasvoikin komea ja lihaksikas mies, kun taas minä pysyin samanlaisena hiirulaisena kun aina ennenkin. Eipä se mitään silti, koska rakkautta on suhteessamme valtavasti, eikä sitä ulkonäöt muuta.

Vierailija
14/80 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ajattelen aina että kyllä tuon naisen täytyy olla mukavaluontoinen :)

Vierailija
15/80 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on katsojan silmässä.

Vierailija
16/80 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy ehkä naista vähän sääliksi. En nimittäin itse ole mikään kaunotar enkä haluaisi, että mieheni on huomattavasti paljon paremmannäköinen kuin minä. Varmasti tuntisin itseni rumemmaksi kuin mitä olen. Mutta mulla onkin kai huono itsetunto.

Vähän typerästi sanottu. Kommentointisi on tyhmää :)

Muuta vähän näkökantaasi jooko.

Vierailija
17/80 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehitysvammaisuus nyt on hiukan eri asia kuin nuo muut kriteerit

Aina joku ominaisuus on toisesta "se". Se että vammaisuus on sinusta "se" on vain sinun oma rajallinen käsitys asiasta. Olet asennevammainen ja syrjit tietynlaisia miehiä. Ota vähän avoimempi asenne elämääsi.

Vierailija
18/80 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattelin vaan, kun mulle on useampi nainen JA mies tullut kertomaan, miten hyvännäkönen mun mies on. Vähän siihen sävyyn, että "oothan säkin ihan söpö, mutta...". Musta tuo on varsinkin outoa, että perheelliset heteromiehet tulevat kehumaan naiselle, kuinka hyvännäköinen mies hänellä on?

t: AP

Vierailija
19/80 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän typerästi sanottu. Kommentointisi on tyhmää :)

Muuta vähän näkökantaasi jooko.

pitäisi muuttaa näkökantaa? Tuskinpa ne mallimiehet haluaisi seuraani muutenkaan.

Vierailija
20/80 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten voivat, millainen keskinäinen yhteys on ennen kuin ajattelen yhtään mitään. Jos tuo rumuus on yhtä kuin voida huonosti (koska oikeasti kukaan ja huolehtii itsestään, voi hyvin ja on huumorintajuinen- ei ole ruma!)mietin että miksikähän voi huonosti. Jos mies kohtelee vaimoaan hyvin ajattelen ett kuinka hienoa on, kun oikeasti on elämässä rakkautta. Jos taas mies väheksyy vaimoaan ajattelen että idiootti mies, hänenköhän takiaan vaimo voi huonosti eikä jaksa nauttia elämästään. Se mitä ihmisistä ajattelen, perustuu heidän vuorovaikutustaitoihinsa eikä niinkään siihen miltä he näyttävät

Siltikin ihmettelen, kuinka suuri vastuu tässä tekstissä miehellä ja miehen mielipiteellä on ???

Miksi vastuu sysätään aina miehelle?