Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G:Mitä ajattelet, kun näet parin, jossa mies todella komea ja nainen lähes ruma?

Vierailija
05.12.2011 |

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yhdestä ex-poikaystävästä sukulaistäti sanoi suoraan että se taiskin olla vähän liian komea mulle!! :D just, kiitokset vaan.

Aattelin vaan, kun mulle on useampi nainen JA mies tullut kertomaan, miten hyvännäkönen mun mies on. Vähän siihen sävyyn, että "oothan säkin ihan söpö, mutta...". Musta tuo on varsinkin outoa, että perheelliset heteromiehet tulevat kehumaan naiselle, kuinka hyvännäköinen mies hänellä on?

t: AP

Vierailija
22/80 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi

pitäisi muuttaa näkökantaa? Tuskinpa ne mallimiehet haluaisi seuraani muutenkaan.

Ehkä joku. Yksi miljoonasta mallimiehestä saattaisi seuraasi haluta.

Miksi tyytyisit huonoon itsetuntoosi ja tyydyt huonoihin mielipiteisiin, jotka syntyvät huonosta itsetunnosta?

Eikö kannattaisi asennoitua oikein ja hyväksyä vain oikeita mielipiteitä, joita minä täältä norsunluutornista sinulle sanelen?

T: Mallimies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sukulaiset? tässä ovat lähinnä outoja.

Vierailija
24/80 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihkeää anaaliseksiä tai naisella paljon rahaa.

Kai sitä voi muutenkin naisen takaa päin ottaa, ellei naamaa kestä katsella kesken lemmenleikin?

mistä puute.

Kaikki ei ole veistetty samasta puusta, eivätkä pidä samoista jutuista.

Joidenkin mielestä anaalijutut ovat ällöttäviä juttuja, vai mitä?

Vierailija
25/80 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...olla yhdessä kuin ulkonäön takia.

Mutta yhden tuntemani epäsuhdan pariskunnan nähdessäni tosin en voi olla miettimättä muuta kuin sitä faktaa että melkein ruma ja todella ylipainoinen nainen on hyvin hyvin rikas ja miellyttämisen haluinen ja mies ahne, opportunisti ja narsistinen.

Noh, mitäpä väliä jos ovat onnellisia omalla tavallaan.

Vierailija
26/80 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei mies ole mikään superkomea, mutta oikein poikamainen ja hyvännäköinen. Vaimo taas hoikka kyllä, mutta muuten vaatimaton/kummallisennäköinen. Jokainen on sanonut samaa, että ei ihme, että vaimo on todella mustis miehestään. Ahdistaa, kun ei tiedä, uskaltaako miehen kanssa edes puhua. Välillä ok, välillä ei. Ei sano mitään, mutta alkaa murjottamaan.

Mutta kääntöpuolena: mies on ihmeellinen jäykkis ja tiukkis välillä. Vaimonsa hurmaava ihmisenä ja todella mukava, joten ihan turhaan kuvittelee, että mies saisi paremman. Ihan hyvä on sille ukolleen, mä en jaksaisi sen miehen persoonaa yhtään.

Vierailija
27/80 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelen, että miten tuokin on saanut ihan ihmisen näköisen miehen, ja mun pitää tyytyä niihin suohirviöhin. Enkä ole niitäkään saanut pysymään.

Ja sitten mietin, etten mä haluaisi tuollaista miestä, se kattelis kuitenkin muita.

Mutta en mä kyllä muista milloin olisin nähnyt todella komean miehen ihan luonnossa:o

Juuri viimeksi kaupassa näin kyllä pari ennestään tuntemaani miestä eukkoineen kaupassa, ja laitoin merkille, etteivät ihan ehkä olleet samaa tasoa.

Toisen pariskunnan mies oli kyllä sellainen vähän itsetietoisen naistenmiehen näköinen, ja varmaan monen mielestä aika ok, ei kyllä mun makuun.

Mietin että paljonkohan ramppaa vieraissa..

Vierailija
28/80 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etta kerran noinkin pain. ;-) Maailman sivuhan on pareja joissa nainen on kuvankaunis ja mies nayttaa lahinna apinalta (vrt. esim. Ranskan presidenttipari).

Vierailija
29/80 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelen, että miten tuokin on saanut ihan ihmisen näköisen miehen, ja mun pitää tyytyä niihin suohirviöhin. Enkä ole niitäkään saanut pysymään. Ja sitten mietin, etten mä haluaisi tuollaista miestä, se kattelis kuitenkin muita. Mutta en mä kyllä muista milloin olisin nähnyt todella komean miehen ihan luonnossa:o Juuri viimeksi kaupassa näin kyllä pari ennestään tuntemaani miestä eukkoineen kaupassa, ja laitoin merkille, etteivät ihan ehkä olleet samaa tasoa. Toisen pariskunnan mies oli kyllä sellainen vähän itsetietoisen naistenmiehen näköinen, ja varmaan monen mielestä aika ok, ei kyllä mun makuun. Mietin että paljonkohan ramppaa vieraissa..

kun lukee sun viestisi, niin ulkopuoliselle ainakin aukeaa heti miksi "joudut tyytymaan suohirvioihin". ;-)

Vierailija
30/80 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos he avaavat suunsa ja todella komea mies on tyhmä kuin saapas ja lähes ruma nainen terävä kuin partaveitsi säälin molempia. Ja sama toisinpän, tietty.

Eihän sitä suhteita ulkonäölle rakenneta, vaan ihan muille jutuille!

Vierailija
31/80 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on iso kuin norsu ja ei muutenkaan kaunis. Ihan mukava kylläkin muttei erikoisen kiehtova juttuineen. Mies taas on tosi komea ja varmasti saisi kenet vaan. Hän siis pettää avovaimoaan jatkuvasti, tätä jatkunut jo vuosia. Nainen ei tiedä mitään. Olemme ihmetelleet että miksi he ovat yhdessä, luultavasti naisen varakkuuden takia.

Vierailija
32/80 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta moni mies valitsee naisensa koulutuksen, älykkyyden, viisauden, hyvän luonteen, huumorintajun ja varallisuuden & perhetaustojen mukaan.

Se, että tällainen nainen on ns. "persjalka", "pottunokka" ja/tai "punkero" tms. ei ole todellakaan este "onnelliselle"avioliitolle.

Tuttavapiirissä harva akateeminen komea mies on valinnut kaunista, mutta heikkolahjaista naista puolisokseen. Vaimot ovat tutkijalääkäreitä, asianajajia, biokemistejä, talousjohtajia jne...

Vierailija
33/80 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

= )

Vierailija
34/80 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on todella kivannäköinen. Itse olin nuorempana ihan ok, mutta takanani on monta raskasta vuotta: stressiä, sairastelua ja kahden perheenjäsenen kuolema ihan lyhyin väliajoin. Kaikki tuo vanhentaa ja jättää jälkensä kasvoihin.

Minua asia haittaa, mutta mies sanoo edelleen, että olen nätti ja ihana ja maailman paras vaimo. Ehkä hän näkee minussa vielä ainakin jotain siitä naisesa, johon joskus rakastui. Näin ainakin toivon. :)

Vierailija
35/80 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha pari, olettaisin.

Vierailija
36/80 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen, että mies on varmaankin kiva ja heillä on hyvä suhde.

Vierailija
37/80 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta moni mies valitsee naisensa koulutuksen, älykkyyden, viisauden, hyvän luonteen, huumorintajun ja varallisuuden & perhetaustojen mukaan.

Se, että tällainen nainen on ns. "persjalka", "pottunokka" ja/tai "punkero" tms. ei ole todellakaan este "onnelliselle"avioliitolle.

Tuttavapiirissä harva akateeminen komea mies on valinnut kaunista, mutta heikkolahjaista naista puolisokseen. Vaimot ovat tutkijalääkäreitä, asianajajia, biokemistejä, talousjohtajia jne...

se nyt niin mene että kaunis olisi aina tyhmä ja ruma aina viisas. Varmasti suurin osa (ei kaikki) ottaa mieluummin fiksun ja kauniin kuin fiksun ja ei-niin-kauniin.

Vierailija
38/80 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän

se nyt niin mene että kaunis olisi aina tyhmä ja ruma aina viisas. Varmasti suurin osa (ei kaikki) ottaa mieluummin fiksun ja kauniin kuin fiksun ja ei-niin-kauniin.

Jos opiskelee ahkerasti niin se on useimmiten aina pois ulkonäöstä. Jos on älykäs niin ulkonäkö ei korostu, sillä se on turhuutta.

Jos on luonnollisesti kaunis niin eihän sille mitään voi. Tällaisia on harvassa. Emme silti tarvitse sinua muistuttamaan poikkeuksista. Poikkeuksia on harvassa.

Vierailija
39/80 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei siitä saa oikein mitään irti. Periaatteessa lempeä ja viisaskin mies, mutta kun ei puhu eikä pussaa. Vähän jopa säälittää, sillä miehen suhteet eivät ole koskaan kestäneet yli kolmea vuotta eikä hänellä ole ollut omaa perhettä, vaikka sitä on toivonutkin.

Mutta kun tämäkään suhde ei etene. Ollaan jo kohta viisikymppisiä ja minun lapseni maailmalla. En jaksa enää pelkästään seurustella. Mies tietää tämän, mutta ei tee elettäkään esim. kihlautumisen suhteen, joten koen, että minun osaltani tämä hissuttelu alkaa olla tässä.

Joten täältä vapautuu erittäin komea, hoikka, nuorekas ja hyäkuntoinen mies markkinoille!

Vierailija
40/80 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän typerästi sanottu. Kommentointisi on tyhmää :) Muuta vähän näkökantaasi jooko.

pitäisi muuttaa näkökantaa? Tuskinpa ne mallimiehet haluaisi seuraani muutenkaan.

Tosiaan oot huonoitsetunoinen urpo. Haet vissiin ensisijaisesti elämänkumppaniasi kriteereillä "tarpeeksi pahan näköinen mulle", katsotaan sitä luonnetta myöhemmin.

Eli olet todella ulkonäkökeskeinen.