Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: minkä takia jätit eksäsi?

Vierailija
02.12.2011 |

Listataan syitä eroihin.

Itse:

Mies ei halunnut elämältä samoja asioita kuin minä ja omasi erilaisen, lähes kommunistisen maailmankuvan. Ei mm. halunnut matkustaa koskaan ulkomaille jne. Oli myös kateellinen siitä kun tuloni olivat suuremmat kuin hänellä. Kaiken huippuna hänellä oli rasittava marttyyriluonne ja tuntui imevän mut henkisesti kuiviin pelkällä olemassa olollaan.

Mites muilla?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaati minua tekemään abortin vaikka alunperin oli suostunut että aletaan yrittämään vauvaa. Kas kun testi näytti positiivista ensimmäinen kommentti oli tää. Luojan kiitos sain keskenmenon ja sen jälkeen erosimme. Sanoin kyllä miehelle että hei kyl mä tän yksinkin kasvatan ja pärjään kyllä että heipat sulle vaan niin oli raukka sitten huolissaan että mitä ihmiset siitä sit ajattelis..Voi voi, ei olis kyllä mun päänvaiva enää :D 7 vuotta oltiin yhdessä ja tähän se loppui. Ei kyllä haittaa yhtään, nykyään olen onnellisesti avoliitossa ja kahden ihanan lapsen äiti :)

Peesi tähän paitsi etten ole äiti.

Vierailija
22/23 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme ole vielä eronneet mutta mahdollisen tulevan eron syyksi muodostuu todennäköisesti onneton seksielämämme ja se että mies rakastaa äitiään yli minun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viina

väkivalta

vieraat naiset

järjestyksen voit valita ite

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän