Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

SYYSKUISET 2012

Kommentit (450)

Vierailija
161/450 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos näyttäis negaa, niin osaat ottaa tädinkin paremmin vastaan, kun osaat sitä odotella. Mutta uskon että plussa sieltä tulee. :) Toisaalta, olishan se kiva testata yhdessä miehen kanssa.

Hui, join toisen mukillisen glögiä ja alkoi närästämään. Tätä mulle ei ole aiemmin tapahtunut. Raskausoire(kko)? :D No joo, eipä niitä oireita vielä voi tulla kun viikonloppuna oli vasta ovis. xD

Vierailija
162/450 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaan horoskooppiani eiliseltä päivältä: "Pieni asia mullistaa päiväsi. Et välttämättä edes huomaa sen tapahtumista, mutta tunnet sen sisimmässäsi viimeistään illan tunteina."

Siis odotan torstaihin, oon nyt vaan taikauskonen tässä asiassa.

Mami, oireet voi tulla vaikka HETI =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/450 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin raskauslaskurissa ja sen mukaan LA olisi vielä syyskuun puolella jos tästä kierrosta raskaudun, joten pysyttelen teidän seurassanne vielä :) Kauheat menkka oireet, alavatsa juilii oikein kunnolla! No, onneksi pahin on ohi jouluaattona :)

Peukkuja muille kohta testaaville! Plussia plussia!!

"aamuvirkku" Sissi:)

Vierailija
164/450 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nasulais: Plussaonnea!

Vacsu: Hienoa että olette jo paranemaan päin! Älä turhaan mene töihin takaisin liian aikaisin, saat vielä viettää joulunkin kipeänä. Niin ja mahtavaa että saitte vielä oviksenkin hyödynnettyä!

Emmastiina: Hienosti on sinulla taas oireita! Toivottavasti tällä kertaa saat sen plussankin.

Sirru: En osaa yhtään sanoa, mutta voisin ehkä kuvitella että kiinnittymisyritys voisi vaikuttaa asiaan.

Niisku: Hienoa että saitte plussan hyödynnettyä, sitten piinailemaan :)

Tinde: Testaat kun siltä tuntuu. Kunhan tiedostat että jos saat negan, voi se johtua siitä että testaat niin aikaisin. Plussaonnea!

Neli: Testasitko tänään? Miten kävi?

Ania26: Kohta se on jo joulu, yritä tsempata vielä viimeiset päivät. Mukavempi testata, jos jaksaa odotella siihen asti että plussan tosiaan pitäisi jo näkyä :) Mikäs sen parempi joululahja!

Marjana: Meillä sattuu olemaan tuossa hanapakkauksessa jäljellä niin paljon että hyvin saan sillä loppukierron juotua lasin illassa :) Liekö siitä mitään apua, mutta ainakin rentouttaa iltaisin :D Hyvä asia siinä että sinulla on nyt hoppua on tietenkin se että aika kuluu siten nopeammin. Voin hyvin kuvitella että pelkästään plussan saamisen ajattelu saa tunteet pintaan! Toivottavasti saisitte sen nyt vielä tämän vuoden puolella!

Sissi: Pahoittelut!! Hienoa että jäät vielä meidän seuraksi!

Mami: Yritä nyt sitten kuitenkin nauttia siitä joulun odotuksestakin, vaikka onkin se vauva mielessä :)

ON: Vatsa nippailee aina välillä sieltä tai täältä, mutta tämä on tuttua jo parilta kierrolta, joten ei tarkoita mitään. Kylmäkin on jo taas, tuntuu aina olevan oviksen ja tädin välissä oikein viluista meininkiä meilläpäin :) Tänään viimeinen työpäivä ennen joulua, seuraavan kerran töihin vasta keskiviikkona, ihanaa. Tiistaina on tosiaan se gyne, hieman jo jännittää. Onneksi tulee joulu tähän väliin, niin ei sitä sitten ehdi paljoa pähkäillä.

Oikein paljon plussaonnea kaikille testaajille!

Alexandra, kp20/28-32, yk6+km+yk4

Vierailija
165/450 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neli ja Nasulais: Kertokaa nyt jo! Plussaahan sieltä tuli eikö niin? :)) Itse testaisin yksin, on ihanempaa yllättää mies kertomalla kuin se että hän katsoisi testitikkua vierestä...

Sissi: Voi ei :/ sama kohtalo meillä... mutta onneksi ehditään vielä syyskuisiin jos nyt tästä kierrosta tärppäisi!

Itselläni täti poistui jo. Kesti ehkä noin kaksi-kolme vuorokautta hänen vierailu, oudon lyhyt aika se oli. Mutta eipähän tarvitte kärvistellä panadolin voimin enää.

Vierailija
166/450 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alexandra: Toi sun lause mulle kertoi kaiken =) Oireita miljoona mut kun sais vielä sen plussankin..heh heh pieni piikki ;) Mut joo tää on se mitä inhoan! Oireita joihin ei voi luottaa.

Sissi: Pahoittelut mutta samaan hengenvetoon ONNEKSI jäät jännämään tänne meidän kanssa yhä uudestaan!

Odotan myös kärkäpään tuloksia! Elokuiset on tehneet megapotin joten pannaan paremmaksi. Sen verran pakko kommentoida elokuisia että ihanaa että niin moni kauan yrittänyt nyt sai joululahjan. Antaa toivoa kaikille.

Joululahjoista puheenollen vikat tänään ostettu, vika duunipäivä ja elämä hymyilee =) Kotona tuhannen kaaos (ikkunaremontti) joten arvatkaa mitä teen seuraavat päivät...

Ja niistä oireista...Mulla on vähintään 5 kilonen vauva mahassa, en nimittäin pysty menemään kaksinkerroin (siis noukkimaan maasta jotain tai sitomaan kenkiä) mahaa ahdistaa, puristaa ja sattuu. Kait synnärille kohta hoh hoijaa...

Vierailija
167/450 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtsatientulehdus sitten bongasi minut:( Vaikuttaakohan nuo antibiootit raskautumiseen? Trimetin-merkkistä sain. Plääh. Ovis taisi sittenkin olla myöhemmin. Maanantai-iltana nimittäin alkoi nippailla taas, tosin en tiedä voiko johtua tuosta vt:sta tuokin vaiva.

Ele

Vierailija
168/450 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa itsekin vielä jonain päivänä samanlaisen onnentunteen saisi, se fiilis on nimittäin aivan ihana.

Kaikilla muilla tuntuu olevan kaikenmoisia oireita. Täällä ei mitään raskauteen viittaavaa. Ihanat pms-oireet alkoivat eilen, voi mies parkaa. Muistelisin, että samanlainen ärrimurri minusta kuoriutuu kerran kierrossa ja suurinpiirtein viikko ennenkuin menkat alkaa.

Voi pahkena. Kai täällä nyt joku plussaa! Ihan pakko!

Vierailija
169/450 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se nippailu olla kiinnittymistäkin :) Mainitsitko lekurille raskautumistoiveista?

170/450 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Negahan sieltä jälleen pamahti. Vatsaa kyllä nippailee aikalailla ja jos tekee jonkin äkkinäisen liikkeen niin vihlaasee oikeen kunnolla. Mutta mietin myös sellaista, että jossain alitajunnassa tätä asiaa jatkuvasti miettii ja jännittää niin sen takia varmaan vatsaan sattuu. Kyllä tässä nyt asennoidutaan siihen, että täti pamahtaa jouluna kylään kp kuitenkin jo 26/27-30.

Mitenkäs Nasulais ja Neli, testailitteko?

Kukas sen sähkötupakan oli tilannut? Oon tässä kyllä kans miettinyt sen tilaamista. Muuten kyllä lopetan sitten sillä sekunnilla jos/kun joskus plussaan.

Vierailija
171/450 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä elellään sitä pitkästyttävää aikaa. Menkoista vasta reilu viikko ja ovista saa odotella vielä mooooonta päivää! :/

Oon yrittänyt ottaa rennomman asenteen tähän hommaan ja aika hyvin oon onnistunut sisällyttämään ajatuksiini muutakin, kuin vauvaa. Ostin kuitenkin päähänpistosta "mielikuvitusvauvalle" jo parit potkuhousut ja päähineen, kun niin teki mieli. Sopii sekä tytölle että pojalle. ;)

Lyötiin miehen kanssa hääpäivä lukkoon ja järjestelyt ovat alkaneet kovalla tohinalla! Yritän selvitä mahdollisimman vähällä stressillä, mutta tosiaan ihan hyvä, että tulee muutakin ajateltavaa kevääksi...Vauva tulee, kun tulee. Peitot heiluu riittävästi ihan luonnostaan, ettei pitäs jäädä siittä kiinni...

Ihanaa joulun aikaa teille kaikille!

Tiitu kp 9/34-36 yk 2

Vierailija
172/450 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille.. Ei ole kivaa kun täti pamahtaa paikalle, mutta minkäs teet! Onneksi täällä on kohtalotovereita joille purkaa mieltä:) ootte ihkui:D

Nyt sitten aloimme miehen kanssa miettiä, että pitäisikö tahallaan jättää seuraava kierto väliin, ettei olis lapsilla (jos vaikka vahingossa onnistuisi) samassa kuussa synttäreitä.. Kuulostaa varmaan hullulta...mutta mutta.. No, on tässä aikaa miettiä.. raaskiiko sitä sitten jättää yhtä kiertoa väliin..

Oli taas pelkkää omaa napaa, plussa onnea muille!!

sissi 2/28-? yk7

Vierailija
173/450 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sissi: samaa mekin täällä ollaan pähkäilty! että jos vielä tässä kierrossa yrittää, niin laskettu aika olis syyskuun loppua... ihan loppuvuoden vauvaa en ole ikinä edes ajatellut, mutta olisi aika turhaa jättää väliin kaksi kiertoa vain sen takia, että lapsi ei sitten isompana tykkää olla kavereista nuorin :D tammikuussa meillä esikoinen syntynyt, sekin hieman häiritsisi jos olisi sama kuukausi :D

Vierailija
174/450 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtahan se on jo täällä, ihanaa!! Oikein rauhallista ja plussarikasta joulua kaikille!!

Tintti-tyy: oonea päätöksestäsi, on varmasti ollut rankkaa, mutta uskon, että olet tehnyt hyvän päätöksen itsesi ja lastesi kannalta. Kunpa kaikilla naisilla olisi selkärankaa lähteä väkivaltaisesta suhteesta!

Marjana: varmasti saat ne hoitojutut jotenkin järjestymään, jos niihin lähdette! Ja punaviinihän sopii hienosti tähän joulunalun tunnelmaan, maiskis! Lukeminenhan on just parasta joulunaikaan, kun on aikaa ja rauhaa!

Emmastiina: sä plussaat! Oireet kuulostaa niin tutuilta :D Ja HIENOA, että olet päättänyt lopettaa röökin polton! APLODEJA!!!!

eleanora: mulla tuli just tollaista limaa aina enne ovista, joten voisi hyvin olla se. Lekuri sanoi mulle, että mun monirakkulaisuus on sellaista vaihtelevaa, eli jossain kierron vaiheessa ei rakkulaisuus näy ja sitten se taas "aktivoituu". Mulla siihen auttaisi painon pudotus. Mua ihan hävettää, kun en ole saanut itseäni sellaiseen kuosiin, missä haluaisin olla. GRRR! Nyt päätin, että 15kg pois ja itseä niskasta kiinni!! Paranemisia tulehduksesta!

Gabriela: toivotaan, että teidän talletuksessa olisi noita mega-kestäviä siittiöitä, eikös ne ole tyttöjä :D

Alexandra: lekuri sanoi, että Femarin pitäisi tehota heti, eli toivottavasti pääsen kuumeilemaan mahd. pian! Päätin kyllä nyt tiputtaa painoa jonkun verran, kun se voi palauttaa oviksen ihan luomuksi, joten voi olla, että palaan kunnolla kuumeilemaan vasta joulukuisiin! Ihanaa minilomaa!!

Vacsuli: parantele itsesi kunnolla, ettei tuu mitään jälkitauteja! Ja onnea talletuksesta!!

Niiskurouva: onnea oviksesta ja se yksikin talletus saattaa riittä, tsemppiä piinailuun!

Ania, Nasulais ja Neli: joko ootte testanneet????

Sissi: voi tylsyys!!! Olis nyt vaan tajunnu pysyä poissa!!

Mami: peukutukset testailua varten!!

Tiitu: ihanaa, onnea hääpäivän päätöksestä!!! Häät ovat niin ihania! Omat olivat reilu vuosi sitten ja vieläkin muistelen päivää onnellinen virne kasvoilla :D

satu

Vierailija
175/450 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin aamulla ja mun vauvakuumeiset silmät sai siihen testiin jotain haaleen haaleen haamun näköstä piirtymään.. (Olikahan vaan naarmu testin lasissa.. ;)) Roskishaamu oli kyllä tullut, mutta eihän niihin voi luottaa.. Joo, mutta toivoa ei ole heitetty kaivoon vaan testaillaan huomenna lisää! :) Päiviä kuitenkin vielä vähän.. Tuun kyllä sitten heti tänne päivittämään kun plussa ON tullut! :) Sehän siis tulee! :)

Oireita vois jo laittaa, että armoton väsy(voi tietenkin johtua myös liian vähistä yöunista;)), nippailua vatsassa..

Vierailija
176/450 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei viivaa, ei tätiä, vain outoja oireita... Uusi yritys aamulla.

Vierailija
177/450 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhat tutut kuukaisipinoista!

Ihan pakko oli tulla teille kertomaan, että sain sen joulurakkauspaketin!!!

Tänä aamuna clearbluen digitaalinen ilmoitti raskaana 3+!

Eli mitä opimme tästä... Kannattaa ottaa uusi työ/opiskelupaikka vastaan, niin heti tärppää =DDD

-vieläki ihan pihalla oleva Muttis rv 5+

178/450 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nasulais: Onko täti pysynyt poissa? Kyllä ne uutiset voi puhelimessakin kertoa, jos ei malta odottaa miestä kotiin. Ja aina voi testata sitten uudestaan yhdessä. ;)

Alexandra: Yritä nyt nauttia joulun pyhistä, vaikka se gynen aika siellä kummitteleekin odottamassa. :)

Ele: Vai sinäkin sait sen riesan. Tuota Trimetiniä ei yleensä määrätä raskaana oleville tai oviksen ohittaneille. En usko, että vaikuttaa raskautumiseen, mutta mahdollisesti sikiöön muistaakseni. Ainakin minulla lääkäri on aina raakannut sen lääkkeen pois ja vaihtanut toiseen, kun olen sanonut, että vauvaa yritetään. Eikö se sinulle sanonut mitään?

Tiitu: Heh, tosi vakuuttavaa tuo sinun "rennompi asenne, jossa ei ajatella vauvaa". :D Vauvan vaatteita voi kuitenkin ostaa, hih. ;) Häiden järjestely kuulostaa ihanalta. :)

sissi: Toiset raaskii jättää kiertoja välistä ja toiset ei. Minä kuulun niihin, jotka ei jätä yhtään kiertoa välistä, vaikka on toki niitä kuukausia, jolloin en mielellään olisi synnytyssalissa, mutta pääasia kuitenkin, että sinne päästäisiin joskus.

Neli: Millä testillä testasit? Sieltä voi kuule huomenna jo kunnon plussakin pärähtää sitten, jos eilen jo haamuili!

Muttis, niin paljon onnea ja halauksia sinulle! :) Mahtavaa! Pitäisiköhän ruveta vaikka opiskelemaan. ;)

ON: Oireita rupeaa olemaan, mutta yritän pitää pääni kylmänä, koska onhan näitä ennenkin ollut. Kunnon repäisykipuja eilen ja tänä aamuna, nenästä tuli vähän verta (tosi omituista!) ja nännit on arat. Onneksi oikeasti vietetään anoppilassa joulun pyhät ja olen kotona tiistai-iltana, jolloin on ensimmäinen mahdollisuus sitten edes panikoida testitikkujen kanssa. Silloin on sentään jo dpo 10.

Marjana kp 20/29-30 Dpo 5 yk 21

Vierailija
179/450 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiitu27: Onnea tulevista häistä! tuleekos isot kekkerit? Me mentiin naimisiin noin 4 kk sitten, ja olen erittäin tyytyväinen että häät ovat ohi, niin hauskaa kuin järjestäminen olikin..;) Vielä olis kiitos-korttien lähetys, kun sais vaan aikaseksi.

Sirru, mulla oli myös "erikoisemmat" menkat viimeksi, runsaammat kuin normaalisti, lisäksi menkkakivut kesti 3 päivää, vaikka yleensä olen selvinnyt vuorokauden kärsimyksillä.. Lisäksi tänään menkkamaisia kipuja vaikka on vasta kp 8. Kyllä naisen kroppa on ihmeellinen hökötys ;)

Sain ostettua jopa vitamiinit, ja mies päivittäin muistuttelee niiden ottamisesta..Herttaista!

Ihanaa joulun odotusta teille kaikille!

Vierailija
180/450 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmastiina: Anteeksi, en tietenkään tarkoittanut sitä mitenkään huonolla!!! En usko että kuvittelit oireesi viime kierrossakaan, vaikka naisen keho toki siihen pystyisikin, luulen että oli kiinnittymisyritys silloin ja nyt toivon puolestasi että kiinnittyisi kunnolla. Itselläni on myös ollut nyt km:n jälkeen joka kierrossa aina vaihe, missä alavatsa on turvoksissa ja kipeä eikä oikein kestä kosketusta. Tiedän tunteen. :)

Ele: No voi harmi! En osaa yhtään sanoa tuosta antibiootista :/

Tinde: Älä vielä lannistu, ehkei se täti sieltä tulekkaan ja saat sen plussan sitten myöhemmin. Kaikkihan ei sitä tosiaan ihan heti saa, vaan vasta sitten kun täti on jo reilustikkin myöhässä.

Tiitu: Onneksi olkoon hääpäivästä! Ihanaa varmasti päästä järjestelemään häitä ja saamaan muutakin ajateltavaa.

Satu: Hienoa että auttavat heti. Ja hienon päätöksen olet tehnyt painonpudotuksestasi. Oikein paljon onnea ja tsemppiä projektiin! Älä nyt turhaan meitä jätä tänne ilman sinua kuumeilemaan seuraavissa parissa kierroissa, pysy mukana vaan!

Neli: Hyvältä kuulostaa! Innolla odottelen seuraavia testauksiasi, niin että se plussa vielä sieltä tulee.

Muttis: Olen NIIN onnellinen puolestasi! Aivan mahtavaa! Ihan tulee tippa linssiin! Oikein iso halaus sinne ja TODELLA paljon tarrasukkia että pysyy pikkanen matkassa mukana!

Marjana: Oireet kuulostavat todella hyviltä! Ei muuta kun plussaonnea! Innolla odottelen jo testaamistasi!

ON: Ei mitään uutta tänne. Itse asiassa yritän unohtaa koko asian tällä hetkellä ja keskittyä vaan jouluun. Mielessä on lähinnä se gyneaika, plussaa en uskalla edes toivoa.

Oikein hyvää joulua kaikille! Nyt alkaa joululoma, myös palstailusta :)

Alexandra, kp21/28-32, yk6km+yk4