Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

SYYSKUISET 2012

Kommentit (450)

Vierailija
201/450 |
24.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanin joululahja sinulle Ania tullut

Vierailija
202/450 |
24.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ania: Onnea hirmuisesti plussasta! Älä nyt siitä kanna syyllisyyttä, kun raskauduit nopeasti. Ole onnellinen, että raskaus alkoi helpolla ja nauti!

Nasulais: Pysy vaan täällä niin pysyy tämä pino aktiivisena. Kumma kyllä minäkin olen ollut nyt viime aikoina kiukkuinen ja itkuinen. Väsyttää myös tosi paljon. Tulinkin siihen tulokseen, että tämä pimein vuodeaika on varmaan tehnyt tämän olon minulle. Ihanaa kun tämä vuosi loppuu ja alkaa jo kevät kohta tulla. Jospa se valo auttais asiaan! :)

sissi: Minä kävin katsomassa sitä kiinalaista horoskooppia. Silloin kun olis pitäny sen mukaan tulla poika niin tuli tyttö ja sama toisin päin. Joten ei ole ainakaan minun kohdalla pitänyt paikkaansa. Me taas miehen kanssa juteltiin, että olis hyvä kun sais kaikkien lasten synttärit samalle kuulle niin helpottais sitä synttäri rumbaa ;)

Ruskavauvaa: Milloinkan meinasit taas testata uusiks vai oletko jo testannut. Toivottavasti täti on tajunnut pysyä poissa!

Tinde: No voihan nenä! Jospa se täti seuraavalla kerralla eksyisi ja jättäisi tulematta! Tsemppiä!!

Vilmis: Tuttua tuo alamasun silittely :D Itseäki ihan naurattaa silitellä tuota tyhjää mahaansa. Sinulla ainakin tuo vessassa ravaaminen kuullostaa tosi hyvältä. Millon kerkeät ostaa testin ja testata?

ON: Täällä odotellaan ovista jonka pitäis olla tulevalla viikolla. Viimeksi se oli kp 16. Talletuksia ollaan tehty nyt jtp. Nyt minulla on jotenkin semmoinen tunne, että jos se ovis sieltä nyt tulee niin tärppää :D Eikös oikein asennoituminen ole tärkeää ;D Vaikka olen täällä teidän mukana pyörinyt kolme kuukautta niin tämä on nyt vasta ensimmäinen kierto jossa oikeasti päästään yrittämään.

Tänään on tullut syötyä aivan liian paljon kaikenlaista. Maha on niin iso, että aloin jo miettimään, että kuinka ihmeessä jaksan kantaa sen mahan jos raskaaksi tulen?! :/ Pakko oli käydä lenkillä vielä yhdeksän jälkeen, kun olo oli niin tukala. Niille jotka eivät muista niin miä jouduin taivuttelemaan mieheni tähän kolmosen yritykseen ja se ei ollut helppoa, koska mies oli niin kovin toista mieltä. Mies kuitenkin muutti mielensä, onneksi. Nyt sitten tänään sain joululahjaksi mieheltäni lehden vuodeksi eteen päin tilattuna. Se lehti oli VAUVAlehti!!! Kyllä minä ihmettelin, mutta ihan kivahan se on :)

G: Miten te toimitte seksin jälkeen? Siis jäättekö makoilemaan sängylle? Nostatte vielä jalat seinälle? Nousette heti ylös (jolloin klimpit tipahtaa heti ulos) vai onko sillä oikeasti edes mitään merkitystä? Meillä minä yleensä nousen heti ylös. Esim tänään veljeni yllätti kun ajoi autolla pihaan ja meille tuli tosi kiire pukeutua. Eihän se sperma kerennyt sisällä olemaan minuuttiakaan. Kaitpa sitten kuitenkin sinne syvälle sisälle jää edes muutama siemen joka lähtee uimaan... Olisko silläkään väliä jos heti pidesuihkulla peseytyis? Tätä olen tänään miettinyt :D Eli onko tarvetta kävellä seksin jälkeen seuraava tunti käsillään ;)

äiti kp 13/30 yk 2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/450 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin aamulla enkä usko että liian aikaisinkaan, koska haamuakaan eikä mitään raskausoireita ole ollut pitkään aikaan. EI muutakun seuraavaa kiertoa kohden, uskon että raskaudun kun tulee Sellainen tunne. Oikein mukavaa joulunaikaa kaikille ja onnea :)

Vierailija
204/450 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesti poistettu

Vierailija
205/450 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nämä kirjoittelut jääneetkin sitten vähiin… Työkiireet ja sitten tämä joulunvietto tehneet sen, ettei koneella juurikaan tule oltua. Teidän kuulumisia olen kyllä käynyt vähän vilkuilemassa välillä.

Ania26: oi, onnea sinulle plussasta! Varmasti ihanin kotiinpaluulahja miehelle.

2Äiti84: kyllä mullekin tuo sinun aiempi nimimerkki jotain sanoo, kiva kun ollaan taas samalla aikaa täällä kuumeilijoissa. Mukava joululahja mieheltä, heh. Niin se vaan mieli voi muuttua. Tohon seksin jälkeen-Galluppiin: nyt olen yrittänyt oletetun oviksen aikoihin jäädä makoilemaan vähäksi aikaa jalat kattoa kohti. Kun tosiaan tuntuu, että valahtaa ulos suurin osa, jos heti ylös nousee… ehkä se vaan on tunne, kai sinne ”perille” saakka joku livahtaa, jos on niin tarkoitettu.

Sissi: varmaan ihan hyvä päätös, ettette jätä kiertoa väliin synttäreiden takia. Tietysti kukin tavallaan, mutta itse en muuten oikein ymmärrä sellaista ajattelua, että loppuvuoden vauvat olis jotenkin vähemmän toivottuja. En siis tarkoita sitä, että sinä näin ajattelisit, mutta näitä juttuja saa välillä lukea sieltä sun täältä. Tsempitystä siis tähän kiertoon!

Tädin kiusaamille pahoittelut ja tsempitystä uuteen kiertoon! Piinailijoille myös isot peukutukset, täällä on jo jännät ajat monilla: tulkaas nyt joulupuuhien keskeltä kertomaan tuloksia.

Meillä ollaan niitä Marjanan kommentoimia ”joulutaikoja” tehty ahkerasti… eli tässä ovisaikoihin (kovin runsaita limoja en muuten ole bongannut, toivottavasti ovuloin tässä kierrossa!) ollaan menty jtp-taktiikalla. Jos ei nyt tärppää, niin sitten taidan harkita ovistikkuja. Kyllä tämä joululoma sattui hyvään aikaan, vaikka lyhyenläntä onkin. Oli mulla sentään pe 23.12. lomapäivä myös. Eli meillä piinaillaan sitten loppiaisen aikoihin :)

Dajm kp19 (28-35), yk 1

Vierailija
206/450 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti on aikaa sitten jo pakannut tarpeensa ja lähtenyt matkoihinsa. Viime yönä kuitenkin vessassa käydessäni tunsin jotain ylimääräistä ja pytyssä olikin sitten "klöntti", n. 3x4cm hematoomamöykky. =( Olikohan sittenkin täti vain huijausretkellä vai ei. Selittäis kyllä kaikki oireet tuo klönttinen.

Rauhallista Tapaninpäivää teille kaikille ja pitäkää toisistanne huolta!

Vierailija
207/450 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoin pääsen koneelle ja tänne päivittämään, että haamu on muuttunut hyvin hyvin vahvaksi plussaksi! :D Ihanaa!! Olen niin onnellinen! :D

Oireita ei kuitenkaan paljoa vielä ole, pientä etovaa oloa välillä ja viluttaa. Niin ja mahaa nippailee vieläkin välillä. :D

Nyt jännäilen sitten teidän muiden puolesta ja toivotaan tähän ketjuun paaaaljon plussia!! :D

Neli ja salamatkustaja :D

Vierailija
208/450 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas mikä yö ja päivä! Vahingoilta vältytty tosin mies veti rekan paskaksi kun puu kaatui päälle kehä kolmosella, hui!

Olen kanssa odotellut että sisaret tulisi kirjoittelemaan sieltä joulupöytien äärestä, itse olen ollut syystä hiljempaa vaikka mieli on tehnyt kirjoittaa. Keikun nimittäin hulluuden rajamailla.

Poden nykyään huonoa oloa 24/7, alamaha on niin kipeä etten voi edes fleecehousujen pehmeää vyötärönauhaa sietää. Hyvä olo ei ole kuin seisaallaan ja makuullaan, istuminen painaa, vihloo ja ahdistaa tuonne massuun heti. Kyykyyn ei voi edes mennä. Tissit ON kipeenä, kipeytyminen alkoi tuolta kainaloiden puolelta ja siirtyi alakautta koko utareiden laajuudelle. Alaselkä särkee, ummettaa, naama kukkii... Ja tässä vaan pintaraapasu oireista... Miksi hulluuden rajamailla?? Jos en ole raskaana niin hyppään kaivoon -tää EI VOI OLLA kuviteltua tai voi, ja sehän mut hulluksi tekeekin!

Teen itseni niin hulluksi etten ajatellut testata ollenkaan. Mitä jos tällä olotilalla saakin negan? On sitä vähemmästäkin ihmisiä pimahtanut =)

Sorry tää sepustus ja jälleen kerran nää Emmastiinan tuhat ja yksi oiretta jotka tarkottaa...ei mitään. Tulkaahan kirjoittelemaan!!

Vierailija
209/450 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA, ihanaa. Lisään sut heti plussanneisiin. Kuinka aikasin testasit sen ekan haamun? :)

Vierailija
210/450 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesti poistettu

Vierailija
211/450 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai pääset, laitan sinutkin sinne samantien. Onnea vielä kovasti. :)

Vierailija
212/450 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaskohan, jos (vasta) tässä vaiheessa kiertoa alkais ryystämään greippimehua? Ja sitä punkkua oviksen jälkeen sitten... :D

Tahtoo sen vauvan!!!

Tiitu kp 15/34-36 yk 2

Vierailija
213/450 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesti poistettu

Vierailija
214/450 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että kun mua jännittää. Huomenna nimittäin voisin testata. Mutta kaapissa ei ole yhtään raskaustestiä ja makaan kotona kaameassa flunssassa enkä apteekkiin jaksa lähteä. Rinnat ei ole yhtään kipeät, en tiedä onko se hyvä vai huono merkki. Yleensä ne kipeytyy hyvissä ajoin ennen menkkojen alkamista ja kun kipu loppuu, tiedän että pian holahtaa. Menkkamaisia kipuja ei ole, vielä ne tosin ehtii alkaa. Alhaalla on hyvin kosteaa, yleensä on kuivaakin kuivempaa tässä vaiheessa. Ja tosiaan kaamea räkä- ja kuumetauti iski päälle. Koitin tuossa muistella aikaisempia raskauksia ja jotenkin on sellainen hatara muistikuva, että olisin ennen kumpaakin plussaa ollut räkätaudissa. No, turha näitä on märehtiä jos on niin hoopo, ettei uskalla testiä tehdä. Sillähän se selviäisi.

Ruskavauvaa: Tervetuloa mukaan! Oireesi kuullostavat hyvinkin lupaavilta. Tuosta testialueen värjäytymisestä en osaa sanoa mitään. Sun pitää ehdottomasti tehdä uusi testi!

Nasulais: Mä olen kanssa parkunut koko joulun. Ihan kaikesta tulee kyyneleet silmiin. En mä ennen ole tällainen herkkis ollut. Mä olen varmaan tullut vanhaksi kun joululaulutkin itkettävät. Perjantaina paruin töissä kun radiosta tuli Varpunen jouluaamuna kun siinä lauletaan siitä, että se lintu onkin pikkuveli joka tuli taivaasta ... No minä sitten paruin sitä, että jos meidän esikoispoika kuulis sen laulun niin varmaan yhdistäis sen asian siihen meidän keskenmenneeseen vauvaan ja sen jälkeen puhuisi kaikista näkemistään linnuista, että se on hänen pikkuveljensä taivaasta. Snif.

Ania & Neli: Ihanaa! Onnea! Voikaa pahoin ja nauttikaa siitä :)

2äiti84: Tuosta gallupista: Mulla on niin, että silloin kun puuhastellaan juuri oikeaan aikaan, lähes mitään ei edes valu ulos vaikka nousisin samantien seisaalleni. Muutoin valuukin sitten melkein päiväkausia. Mä yleensä makaan hetken, mutta sitten on pakko mennä pesulle, mulle tulee tosi helposti hiiva ja muita tulehduksia. Pideellä suihkuttamista mäkin olen miettinyt, mutta kyllä kai ne simpat menee niin syvälle, ettei sinne vesisuihkulla yllä :)

Nasulais: Oletko testannut uudelleen? Mitä jos sun vuoto johtuikin hematoomasta? Kun kerran ei tullut edes kunnon menkkavuotoa?

Emmastiina: Ei kukaan voi tuollaisia oireita kuvitella! Uskallatko testata jo ajoissa? Jännää!

Nyt niistämään ja kuvittelemaan oireita!

-Vilmis-

Vierailija
215/450 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaapa Vilmis tutulle. Onneks mie olin just sillon yksin, kun Tarja Turunen veti telkkarissa Varpusen Jouluaamuna. Iso itku tuli ja voi helkkari miten paljon muistoja heräs siinä samalla. Herkistyin ihan vallan kovin muistelemaan kaikkea mennyttä. :(

Juu, kyllä mie uudestaan tikutin, mutta ei siihen tullu ees pienenpientä haamua, joten kai se oli sit vaan jotain ihan normaalia? vuotoa.

Enkä mie kyllä ihan varma voi kierrosta olla 15v hormonaalisen ehkäsyn jälkeen, mutta ei miulla nuoruudessa tuollasia ollu. Vuoti minkä vuoti ja sit se oli seis ja kellon tarkkana minuutilleen alkoi... :/

No jatketaan yrittämistä kuitenkin, jahka päästäis ees samaan kaupunkiin....

Vierailija
216/450 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ilmeisesti täti pääsi yllättämään, eilen tuli pari punaista tuhrua paperiin ja tänään ruskeaa kerran!!?? ei minkäänmoisia menkkakipuja, ainoastaan rinnat (rauhaset) todella kipeät! Aijemmin kivut jo alkupaivinä niin KOVAT että kippurassa saa olla..täytynee nyt seurailla vielä vaikkakin taidankin olla jo hylännyt toiveet tämän kierron osalta:/ Testailin kuitenkin vielä eilen, ennenkö huomasin tuhrut

, negan. Mutta jos ei loppuviikkoon mennessä mensuja kuulu kunnolla niin sitten kait vielä uuttaa testiä...

ja kaippa sitä vois enskiertoon ottaa käyttöön sen greippimehun..ja mitäs mieltä naiset ootte siitä punkun käytöstä, kuulema lisää verenkiertoa kohdussa ja edesauttaa ehkäpä raskaaksi tuloa, ootteeko kuullut olisiko kuitenkin haitaksi!? tietenkin siis pienissä määrin nautittuna..ja missäs vaiheessa kiertoa se olisi sitten hyvä, oviksen jälkeenkö? ( joululahjaks pomolta punkkupullo niin tässä mietiskelen että hyösytäisikö, muuten ei oikeen tuu nautiskeltua?:)

Plussailijoille ISOT ONNITTELUT SYLIN TÄYDELTÄ! ja NAUTTIKAA!

Tädin yllättämille myötätunnot ja eikun sitten vaan uuden kierron KIMPPUUN!!:D täälläkin näin, ilmeisesti!

Seksi jälkeen GALLUP: Mie ainakin pötkötän seksin jälkeen ehkä jotkut 5-10min lantio koholla, ukko sinne aina tyynyt asettelee niin on parempi loikoilla:) Näin siksi, että luin netistä jostakin että siittiöiden matka perille kestää n. 20min ja se aika olisi hyvä maata lantio koholla jotta edistaa siittiöiden kulkua..ja anoppi vannoo keinon nimiin, yksi lapsi kuulema tehty näin kun ei muuten meinannu tulla..mutta mene ja tiedä :)

PLUSSATUULIA!! -Nani ja kp2/26-33 yk 3, ilmeisesti? Ja siirtyy sitten just ja just lokakuisiin...

217/450 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilmis: Miehen sperman laadussa on ilmeisesti jonkin verran vaihtelua. Ensimmäinen näyte oli suoraan sanottuna surkea, mutta toinen näyte täysin normaali. Lääkärikin ihmetteli ensimmäisen näytteen tulosta, mutta totesi sitten, että ehkä laadussa vaan on vaihtelua niin huomattavasti. Lisäksi minä ovuloin hieman myöhään eli kp 17-19 tai välillä jopa myöhemmin. Lääkärin mukaan tämä voi johtua lievästi monirakkulaisista munasarjoista, jolloin johtofollikkelin valintaan menee kauemmin. Siksi syön nyt Clomifenia, että ovulaatio tulee aiemmin. Lääkärin mukaan meillä on siis mahdollista raskautua milloin tahansa, kun vaan sattuu kaikki palikat saman kierron aikana kohdilleen. Ja inseminaatioon on meno tod.näk. helmikuussa, ellei tärppiä tule sitä ennen.

äiti84: Minä ainakin harrastan tuota jalat seinällä makoilua maksimoidakseni siittiöiden liikkumisen oikeaan suuntaan. Jos herkästi tulee raskaaksi, niin tuskin tällaisilla asioilla on merkitystä, mutta meidän kohdalla ainakin teen näin.

Onnea plussanneille! :)

Emmastiina, liitytkö pian tuonne plussanneiden joukkoon? ;) Oireet kuulostaa lupaavilta. Testaa!!

Ruskavauva: Oviksen jälkeen sitä punaviiniä kannattaa nauttia, jos meinaa nauttia. Olen muutamassa kierrossa sitä käyttänyt joskus aikaisemmin ja nyt tässä kierrossa vähän säännöllisen epäsäännöllisesti.

ON: Joulun vietosta palattu arkeen. En edes juuri oireita ole ehtinyt kuvittelemaan tai kehittelemään. :D Rinnat on tyypilliseen malliin arat, kuten joka kierrossa. Naama kukkii kyllä normaalia enemmän, mutta senkin voi selittää mökkiolosuhteilla. Siellä ei välttämättä saa kasvojaan ihan niin puhtaaksi kuin kotioloissa. Lämmöt oli tänään 37,2 eli koholla. Onhan näitä ennenkin ollut, mutta haluaisin uskoa niiden kertovan jostain muusta tällä kertaa. :)

Dpo 10 mennään nyt... Huomisaamuna saatan joutua testailemaan, kun en ehkä malta pidempään. Yritän kyllä, mutta hieman voi olla vaikeaa malttaa.

Mies jäi vielä mökille, kun hänellä on lomaa. Olisihan se ihana, kun olisi plussauutisia kerrottavana, kun hän palaa kotiin. Tosin kovin suuria toiveita en uskalla elättää, kun niin monesti on jo ehditty pettyäkin.

Marjana kp 25/29-30 Dpo 10 yk 21

Vierailija
218/450 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie oon niiin onnellinen *sydän* Miul on ehkä maailman paras mies...

Se on järjestäny itelleen vapaata sillai, et saadaan tehtyä etukäteistalletus just ennen miun lentoa. Ihanaa!

Tosin kalenterin mukaan se on vähän liian aikasin, mutta uskotaan ja luotetaan, et talletusaika riittää. =) Ja eikös ne tutkimuksetkin puhu sen puolesta, että paras aika raskaantua on muutama päivä ennen ovista??? ;)

Nasulais, 6/28 ja yk2 *tuuletus*

Vierailija
219/450 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilmis: Tsemppiä sinne flunssan keskelle mutta toivottavasti pääset silti sinne kauppaan ostoksille =) Ja se testin tekeminen vaatii yllättävän suuria henkisiä ponnisteluja...

Ruskavauva: Kaikki konstit on sallittuja ja niinhän se on että lumelääkkeet auttaa paremmin joskus kun ihan oikeat. Itse en henk.koht. voi sietää punkkua mut greippimehua menee enemmän kuin laki sallii.

Marjana: Tsempitän sua ihan kympillä ja ei se naama mistään mökkiolosuhteista kuki ;)

Nasulais: Sulla todellakin on ihana mies! Voi kun hellusta, nyyh. Ja joo ei haittaa vaikka sattuis pari päivää ennen ovista.

on: huomenna sitten armoton päivä tiedossa. Pakata kamat, siivota, hoitaa miljoona muuta rästissä olevaa asiaa ja sit torstaiaamuna hypätään junaan ja adios! Takas su illalla. Täytyy myöntää et tekis mieli testailla mut kun kaikkialla sanotaan et "malta vielä ettet pety koska testi on luultavasti negatiivinen vielä huomenna (DPO 12)" niin taidan kerrankin malttaa =)

Vierailija
220/450 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

plussanneille, ihanaaa!!! Onnea!!!

Emmastiina: mä melkein lupaan, että oot raskaana :D oireet on jo niin lupaavat, koska testaat?

Nasulais: ihanaa, että mies on noin mukana projektissa, se on tosi tärkeää ja niin liikkistä!

Nyt vaan testejä ja plussia kehiin!! Mä peukutan teille!!

Seksin jälkeen G: mä makoilen usein jälkikäteen vartin verran. En kuitenkaan nostele sen enempää jalkoja ylös :D Inssissä ainakin lekuri nosti jalkopäätä ylös ja piti makoilla parikymmentä minuuttia siellä toimenpidehuoneessa, joten ei kai se turhaakaan ole :D

Nyt kohti Uutta Vuotta, PamPam Poks ja Räiskis!!!

satu