Onko lähihoitaja kelvollinen työskentelemään lastensuojelun
Kommentit (28)
Järjettömämpää minusta on se, ettei kysy jos ei tiedä. Sori.
että onko maapallo lätty ja onko joulupukki oikeasti Jeesus? Ei ole ja ei ole.
Noin, nyt ei tartte ladella lisää pöllöyksiä tänä aamuna!
että onko maapallo lätty ja onko joulupukki oikeasti Jeesus? Ei ole ja ei ole.
Noin, nyt ei tartte ladella lisää pöllöyksiä tänä aamuna!
mikä koulutus siihen vaaditaan niin ei tarvi sunkaan enää viisastella siellä. Vähän oot nolo.
Tämä kerrotaan peruskoulun alaluokilla. Mitä jos suorittaisit nyt eka peruskoulun loppuun ennen kuin kyselet lisää?
Tuohon vaaditaan maisterin paperit.
Entä voinko hakea kirurgiksi kun olen käynyt talouskoulun?
Tämä kerrotaan peruskoulun alaluokilla. Mitä jos suorittaisit nyt eka peruskoulun loppuun ennen kuin kyselet lisää?
on murresana. Mikä sun ongelma on? :)
Ammattiin vaaditaan yliopistosta pätevyys. Sossu työskentelee niin paljon byrokratian ja lain viidakossa sekä sosiaalisten ja psykologisten ongelmien viidakossa, että tällaista ammattitaitoa ei voi lähihoitajakoulussa.
Oletko lähihoitaja? Ainakin osoitit sen, että sinulla ei ole hajuakaan mitä sossu tekee työkseen ja millaisella kentällä hän työskentelee. Älysi ei taida riittää maisterin tutkintoon?
Kerropa-sana ei ole murresana vaan ihan tavallinen suomen kielen ilmaus, jolla halutaan usein rohkaista toista viestimään.
Menepä sinne ala-asteelle takaisin vaan kiltisti.
T: ei edellisen viestin kirjoittaja
muutaman viestin perusteella sanoa älystäni mitään. Oottepa naurettavia ämmiä. :)Ei tarvi enää vastata.
Kirjoittaa saa keskustelussa kuten puhuu: minä sanoisin KERROPPA! Määi siihen.
Kysymysten, yleissivistyksen ja peruskoulutuksen taso huutaa "Minä olen kouluttamaton luuseri!"
ReviPPä siitä.
En ymmärrä, jos itse on korkeasti koulutettu ja asiat hyvin, miksi pitää ilkkua ja mollata muita?
Ap:lla ei varmaan ole kokemusta tai tietämystö sosiaalialan toiminnasta, ja nimittää kaikkia alan henkilökuntaa "sosiaalityöntekijöiksi". Kyllähän lastenkodeissa ja vastaanottokodeissa voi olla lähihoitajia töissä, kuin myös sosionomeja. Heidän työnkuvaansa ei vain kuulu työn vaativimmat ja vastuullisimmat puolet kuten sosiaalityöntekijöillä, vaan perushoitoon liittyvät työt.
Kuvottavan ylemmyydentuntoisia vastaajia tässä ketjussa kyllä. Mahtaa olla oma elämä surkeaa jos jonkun toisen tietämättömyys ja mahdollisuus haukkua anonyyminä ovat päivän kohokohtia.
Ps. anteeksi vain kielioppivirheeni, osaan kyllä kirjoittaa virheetöntä suomea mutta en todellakaan jaksa miettiä av:lle rustaillessa pilkun paikkoja, koska täällä tekstini eivät ole virallisessa asemassa eikä niiden tarkoitus ole todistella minun paremmuuttani "kouluttamattomiin luusereihin" verrattuna.
mutta en tiedä mihin kaikki yo-koulutettut sossuntädit häviää, ainakaan meidän kunnassa ei ole yhtään sossuntätiä, joka olisi kouluksen saanut yo:ssa, pois lukien sosiaalijohtaja. Ilmeisesti niin paska virka että kukaan ei työhön hae pikkupaikkakunnalle.
Miksi pitää olla noin ilkeä?
Vierailija - 01.12.11 10:37 (ID 13824133)
En ymmärrä, jos itse on korkeasti koulutettu ja asiat hyvin, miksi pitää ilkkua ja mollata muita? Ap:lla ei varmaan ole kokemusta tai tietämystö sosiaalialan toiminnasta, ja nimittää kaikkia alan henkilökuntaa "sosiaalityöntekijöiksi". Kyllähän lastenkodeissa ja vastaanottokodeissa voi olla lähihoitajia töissä, kuin myös sosionomeja. Heidän työnkuvaansa ei vain kuulu työn vaativimmat ja vastuullisimmat puolet kuten sosiaalityöntekijöillä, vaan perushoitoon liittyvät työt. Kuvottavan ylemmyydentuntoisia vastaajia tässä ketjussa kyllä. Mahtaa olla oma elämä surkeaa jos jonkun toisen tietämättömyys ja mahdollisuus haukkua anonyyminä ovat päivän kohokohtia. Ps. anteeksi vain kielioppivirheeni, osaan kyllä kirjoittaa virheetöntä suomea mutta en todellakaan jaksa miettiä av:lle rustaillessa pilkun paikkoja, koska täällä tekstini eivät ole virallisessa asemassa eikä niiden tarkoitus ole todistella minun paremmuuttani "kouluttamattomiin luusereihin" verrattuna.
Kysymysten, yleissivistyksen ja peruskoulutuksen taso huutaa "Minä olen kouluttamaton luuseri!"
ReviPPä siitä.
Vastaustesi taso ei anna kovin sivistynyttä vaikutelmaa itsestäsikään. -ap
Ja anteeksi ap, että joudut tällaista roskaa lukemaan.
Sosiaalityöntekijän koulutus on tosiaan akateeminen koulutus, eli soveltuva akateeminen maisterintutkinto, johon sisältyy sosiaalityön opinnot.
Sosiaalialalla voi sitten olla lähihoitajalle töitä, muissa tehtävissä.
Ja anteeksi ap, että joudut tällaista roskaa lukemaan.
Sosiaalityöntekijän koulutus on tosiaan akateeminen koulutus, eli soveltuva akateeminen maisterintutkinto, johon sisältyy sosiaalityön opinnot.
Sosiaalialalla voi sitten olla lähihoitajalle töitä, muissa tehtävissä.
ja kumarrus. -ap
että joku lähäri suit sait kuvittelee voivansa alkaa hoidella huostaanottoja ja päsmäröimään perheissä!
Sarjassamme järjettömiä kysymyksiä...