mitä mieltä tästä ristiäislahjasta?
Kommentit (14)
itse olen vienyt arvokkaampia ja pysyvämpiä ristiäislahjoja, mutta toisaalta en olekaan ollut kuin kummilasteni ja veljen lapsen ristiäisissä, meillä ei ole tapana kutsua kuin lähipiiri. jos olet kaveri, tuo on hyvä ja hauska, mutta kummilta tai lähisukulaiselta liian "arkinen" minusta.
vähän hämää. koska on tosi korkea.. n. 70cm.. kuvassa näyttää pienemmältä.. ihan kaveri olen. mutta sisällä on piilotettuna kuohuviinipullo.
Ja kiva yllätys vanhemmille löytää kuohuviinipullo.
ja ympärillä ensilusikoita, tutteja, vauvahakaneuloja ja pehmoleluja. minusta ihan arvokas lahja, koska pulloineen ja vaippapaketteineen ja pehmoineen hintaa tuli lähemmäs 50e
netissä näihin paljon törmännyt. yhden tehnyt jo aikaisemminkin. tykkään näpräillä joten oli ihana toteuttaakkin.
ja mielestäni sellainen lahja, jonka voi antaa kuka tahansa, myös kummi. Koska siinä kuitenkin on pysyvääkin. Leluja muistoksi tmv...
lahjan saavat osaavat arvostaa käsitöitä.
Todella kiva idea -pitää laittaa muistiin. En ollut koskaan nähnyt tuollaista. Mulla on ollut vaikeuksia keksiä ristiäisiin sopivia lahjoja, varsinkin kun oon ollut kaverin ominaisuudessa ja oon halunnut jättää perinteiset ristiäistuotteet kummien ja lähisuvun ostettavaksi.
Kaverilta varsinkin kiva, koska ne perinteiset lahjat on jätettävä kummeille. Monelle lapselle se ensimmäinen pehmolelu on kaikkein rakkain ja säilyy aikuisikään saakka. Aikuisille taas pullo kuohuvaa on hauska, varsinkin piilotettuna. Eipä olisi tullut mieleen viedä ristiäislahjaksi vaikka idea onkin tuttu.
kukaan kommentoi?
ap