Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä ihmisiä jotka haluavat vain makoilla ulkomaanlomalla

Vierailija
02.08.2026 |

Eikä esim käydä katsomassa nähtävyyksiä, paikallista elämää, käydä retkillä ja muuta aktiviteettiä, vaan makoilla jossain hotellin uima-altaalla koko loma. Matkustakoon kukin tyylillään, mutta eikö tuossa mene koko kallis loma hukkaan?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÖÖH IHMISJOUKOT

Vierailija
2/36 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluan aina nähdä paikallisen yöelämän ja etenkin sen punaisten lyhtyjen alueen. Ei tulisi mieleenkään maata hotellin uima-altaalla.

M51

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä vaivaat pientä päätäs mitä muut touhuaa? Taidat olla aika yksinkertainen incellimamma

Vierailija
4/36 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni ei voi edes sanoa matkustaneensa jossain maassa jos on vain jossain hotellissa loikoillut koko matkan.

Vierailija
5/36 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä. Itse ainakin haluan nähdä ja kokea kaikkea kun olen kerran vaivalla matkustanutkin sinne.

Vierailija
6/36 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni teille ei kuulu paskaaakaan mitä muut tekee

Vierailija
7/36 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaako AP lapsesikin kierrellä katsomassa nähtävyyksiä?

Vierailija
8/36 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolle ainakin tuntuu olevan tärkeintä että voi kavereilleen sanoa ja laittaa kuvia että on käyty ulkomailla. Hotellissa ja altaalla sitä lähinnä istuskellaan.

Vierailija
9/36 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen levoton sielu, enkä malta makoilla. Niinpä kävelen, katselen nähtävyyksiä ja keräilen elämyksiä. Ymmärrän kuitenkin oikein mainiosti, että vaikkapa lapsiperheelle riittää, kun pääsee valmiiseen pöytään syömään, on lämmintä, sekä aurinkoista ja lapset pääsevät uima-altaaseen polskimaan.

Vierailija
10/36 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimolle ainakin tuntuu olevan tärkeintä että voi kavereilleen sanoa ja laittaa kuvia että on käyty ulkomailla. Hotellissa ja altaalla sitä lähinnä istuskellaan.

Sulla mitään vaimoa ole, inceli.

Vierailija
11/36 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltiin aamiaisen jälkeen altaalla. Iltapäivällä lähdettiin kaupungille. Ostoksia, rantaa, kahviloita, uintia meressä. Käytiin paikallisissa nähävyyksissä. Olin yhdellä pitemmällä bussiretkellä mukana. Hieno viikko!

Vierailija
12/36 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä on taas mietitty inceleitä koko päivä :D

Vierailija
13/36 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

osuiko omaan nilkkaan? taidat itse olla se hotellin altaalla makoilija.

eri

Vierailija
14/36 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi sun ei tarvitsekaan ymmärtää. Eikä suurimmassa osassa turistikohteista mitään nähtävyyksiä tai varsinaista kulttuuria ole, mikä olisi kiinnostavaa. Niissä on tarjolla just tyyliin jotain järjestettyjä turistiretkiä, joissa ollaan muutama tunti jossain veneessä, hypitään menreen uimaan ja syödään jotain grillattua ruokaa rannalla, tai sitten käydään jossain paikallisilla raunioilla ja pysähdytään matkalla jossain kaupoilla. 

Vierailija
15/36 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niihin kohteisiin mennä kulttuurin vuoksi, ja noille retkille osallistutaan vain siksi, koska siellä on muuten liian tylsää. 

Vierailija
16/36 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niihin kohteisiin mennä kulttuurin vuoksi, ja noille retkille osallistutaan vain siksi, koska siellä on muuten liian tylsää. 

Miksi sitten sinne pitää matkustaa jos on tylsää?

Vierailija
17/36 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

osuiko omaan nilkkaan? taidat itse olla se hotellin altaalla makoilija.

eri

Mitä siitä, vaikka olisinkin? Vittuks se sun napaas kaivelee 🙄

Vierailija
18/36 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä on taas mietitty inceleitä koko päivä :D

Ei ole muutakaan 

Vierailija
19/36 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mielestäni ei voi edes sanoa matkustaneensa jossain maassa jos on vain jossain hotellissa loikoillut koko matkan.

Riippuu paikasta. Joissakin maissa on niin vaarallista liikkua kaduilla, että täytyy pysytellä hotellin muurien sisäpuolella. 

Vierailija
20/36 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi sun ei tarvitsekaan ymmärtää. Eikä suurimmassa osassa turistikohteista mitään nähtävyyksiä tai varsinaista kulttuuria ole, mikä olisi kiinnostavaa. Niissä on tarjolla just tyyliin jotain järjestettyjä turistiretkiä, joissa ollaan muutama tunti jossain veneessä, hypitään menreen uimaan ja syödään jotain grillattua ruokaa rannalla, tai sitten käydään jossain paikallisilla raunioilla ja pysähdytään matkalla jossain kaupoilla. 

Mihin sinä oikein olet matkustellut jos ei kerran kohteissa mitään nähtävyyksiä tai kulttuuria ole?