En ymmärrä ihmisiä jotka haluavat vain makoilla ulkomaanlomalla
Eikä esim käydä katsomassa nähtävyyksiä, paikallista elämää, käydä retkillä ja muuta aktiviteettiä, vaan makoilla jossain hotellin uima-altaalla koko loma. Matkustakoon kukin tyylillään, mutta eikö tuossa mene koko kallis loma hukkaan?
Kommentit (36)
Itse haluan aina nähdä paikallisen yöelämän ja etenkin sen punaisten lyhtyjen alueen. Ei tulisi mieleenkään maata hotellin uima-altaalla.
M51
Mitä sä vaivaat pientä päätäs mitä muut touhuaa? Taidat olla aika yksinkertainen incellimamma
mielestäni ei voi edes sanoa matkustaneensa jossain maassa jos on vain jossain hotellissa loikoillut koko matkan.
Tämä. Itse ainakin haluan nähdä ja kokea kaikkea kun olen kerran vaivalla matkustanutkin sinne.
Vaimolle ainakin tuntuu olevan tärkeintä että voi kavereilleen sanoa ja laittaa kuvia että on käyty ulkomailla. Hotellissa ja altaalla sitä lähinnä istuskellaan.
Minä olen levoton sielu, enkä malta makoilla. Niinpä kävelen, katselen nähtävyyksiä ja keräilen elämyksiä. Ymmärrän kuitenkin oikein mainiosti, että vaikkapa lapsiperheelle riittää, kun pääsee valmiiseen pöytään syömään, on lämmintä, sekä aurinkoista ja lapset pääsevät uima-altaaseen polskimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vaimolle ainakin tuntuu olevan tärkeintä että voi kavereilleen sanoa ja laittaa kuvia että on käyty ulkomailla. Hotellissa ja altaalla sitä lähinnä istuskellaan.
Sulla mitään vaimoa ole, inceli.
Me oltiin aamiaisen jälkeen altaalla. Iltapäivällä lähdettiin kaupungille. Ostoksia, rantaa, kahviloita, uintia meressä. Käytiin paikallisissa nähävyyksissä. Olin yhdellä pitemmällä bussiretkellä mukana. Hieno viikko!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä on taas mietitty inceleitä koko päivä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
osuiko omaan nilkkaan? taidat itse olla se hotellin altaalla makoilija.
eri
Onneksi sun ei tarvitsekaan ymmärtää. Eikä suurimmassa osassa turistikohteista mitään nähtävyyksiä tai varsinaista kulttuuria ole, mikä olisi kiinnostavaa. Niissä on tarjolla just tyyliin jotain järjestettyjä turistiretkiä, joissa ollaan muutama tunti jossain veneessä, hypitään menreen uimaan ja syödään jotain grillattua ruokaa rannalla, tai sitten käydään jossain paikallisilla raunioilla ja pysähdytään matkalla jossain kaupoilla.
Ei niihin kohteisiin mennä kulttuurin vuoksi, ja noille retkille osallistutaan vain siksi, koska siellä on muuten liian tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Ei niihin kohteisiin mennä kulttuurin vuoksi, ja noille retkille osallistutaan vain siksi, koska siellä on muuten liian tylsää.
Miksi sitten sinne pitää matkustaa jos on tylsää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
osuiko omaan nilkkaan? taidat itse olla se hotellin altaalla makoilija.
eri
Mitä siitä, vaikka olisinkin? Vittuks se sun napaas kaivelee 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä on taas mietitty inceleitä koko päivä :D
Ei ole muutakaan
Vierailija kirjoitti:
mielestäni ei voi edes sanoa matkustaneensa jossain maassa jos on vain jossain hotellissa loikoillut koko matkan.
Riippuu paikasta. Joissakin maissa on niin vaarallista liikkua kaduilla, että täytyy pysytellä hotellin muurien sisäpuolella.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi sun ei tarvitsekaan ymmärtää. Eikä suurimmassa osassa turistikohteista mitään nähtävyyksiä tai varsinaista kulttuuria ole, mikä olisi kiinnostavaa. Niissä on tarjolla just tyyliin jotain järjestettyjä turistiretkiä, joissa ollaan muutama tunti jossain veneessä, hypitään menreen uimaan ja syödään jotain grillattua ruokaa rannalla, tai sitten käydään jossain paikallisilla raunioilla ja pysähdytään matkalla jossain kaupoilla.
Mihin sinä oikein olet matkustellut jos ei kerran kohteissa mitään nähtävyyksiä tai kulttuuria ole?
ÖÖH IHMISJOUKOT