Naisten koirahulluus.
Miten joku voi ottaa 2-3 koiraa. Miten niitä ehtii edes hoitaa jos on töissäkin. Mun eks muija halus 2 koiraa ja minä sanoin ei käy. En minä jaksa niitä ulkoiluttaa 3 kertaa päivässä. Niitä pitäis myöhään illallakin viedä ulos talvella -20 pakkasta. Ei käy minulle.
Kommentit (14)
Omituista, miten naisten harrastukset nähdään poikkeuksetta hulluutena, mutta miesten harrastukset eli jossain autotallilla tai jalkapallossa lymyäminen päivästä toiseen ovat normaalia.
No sitten et ota koiria, case closed. Mene eteenpäin ja vaikka ylilaudalle vinkumaan. Tällä palstalla ihan turha haukkua naisia.
Olen ihmetellyt samaa. En ihan täysin ymmärrä tarvetta omistaa yhtä tai kahta useampaa koiraa. Yhden saa vielä hoitoon johonkin, jos haluaa tehdä jotain muuta, mutta kolmesta eteenpäin se on sama kuin pallo jalassa.
Eksä meinas ottaa 2 koiraa lisää vaikka meillä oli yks jo. Olivat vain saatavilla sillä hetkellä ja toinen koira oli toisne veli eli olis pitänyt molemmat ottaa eikä niitä saanut erottaa. Millä ne ruokitaan kysyin kun tulos on vähän yli tonnin molemmilla ja rahaa jäi aka vähän elämiseen.
Vihaan koiria, enkä ikinä ottaisi edes yhtä. Nainen.
Vierailija kirjoitti:
Eksä meinas ottaa 2 koiraa lisää vaikka meillä oli yks jo. Olivat vain saatavilla sillä hetkellä ja toinen koira oli toisne veli eli olis pitänyt molemmat ottaa eikä niitä saanut erottaa. Millä ne ruokitaan kysyin kun tulos on vähän yli tonnin molemmilla ja rahaa jäi aka vähän elämiseen.
Sinulle suosittelen koulunpenkille menoa, opettele kirjoittamaan oikein.
Meil on ollut dogeja jo vuodesta 1995 alkaen usea. Ny on laumis ja kaks sylivauvaa.🦮
Koirasta on enemmän iloa kuin miehestä.
Vai ihanko pitää mennä pakkasella ulos. Voi pientä.
Vierailija kirjoitti:
Olen hoitanut jonkin verran koiria, enkä vieläkään ole päässyt jyvälle siitä miten mikään koira voi korvata ihmisen. Olen yhä varmempi näin iän ja kokemuksen karttuessa, että koira on elintärkeää seuraa heille joilta puuttuvat sosiaaliset taidot. On se varmasti raskasta olla ihmisten kanssa silloin. En ole koskaan seurustellut niin huonon miehen kanssa, että koira olisi parempaa seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Ja aloitus vain vahvistaa asian.
Onhan se oma valinta jos monta koiraa haluaa. Itselläni jää näiden kanssa suhteet väliin koska olen allerginen.
Järjestelykysymys. Löydät sinäkin varmasti aikaa ihan hyvin omille harrastuksillesi ja kiinnostuksesi kohteille.
T. 4 koiraa omistava