Ongelma: menkat + kyläpaikan vessassa ei roskista
Olen menossa yökylään menkka-aikaan, eikä kyläpaikassa ole vessassa roskista. En vie keittiön roskikseen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kommentit (45)
Ja ikä oli?? Todella vastuutonta rangaista niitä työntekijöitä, jotka tuolla viemäreissä joutuvat sukeltamaan availemassa muiden aiheuttamia tukoksia. Eikö ole varaa toilettilaukkuun, tai etkö voi kuljettaa sitä vessan ja nukkumispaikan väliä siltä varalta että joku näkee sinulla olevan se laukku mukana? Olemme kaikki itse vastuussa roskistamme!
että sulla on menkat, mihinkäs käytetyt siteet laitetaan? Onko vessaan mahdollista saada pussia esim. väliaikaisesti. Muuten vaan käärit paperiin ja omaan laukkuun pussiin.
Heh, exän koira tonki aina roskikset, aluksi tämä tapa ei ollut tuttu, joten tultiin kotiin ja minun siteeni pienenä silppuna pitkin eteistä, keittiötä, vessan lattiaa.. No, siinä tilanteessa hävetti ainoastaan poikaystävääni, pyyteli anteeksi ja sanoi, että kyllä hänenkin exän siteet tuli leviteltyä pariin otteeseen.. :))
Lähinnä mieleen tuli öinen tilanne. Tietty jokainen fiksu ihminen pesee kädet huolellisesti ENNEN salaattien yms tekemistä, oli sitä käsissä sitten pillueritteitä tahi ei :DD
Ja toinen mikä ihmetyttää, että luuletteko te sen yökyläpaikan omistajan tonkivan roskista, ja sitten tuijottelevan sinua ruokapöydän yli katseella: "minä tiedän sinun syntisi, ja sinä tiedät että minä tiedän.."
Voi teitä lapsukaisia :))
No mä olen joskus asiasta ihan ilman tuijottelua sanonut vieraalle, kun on käynyt vessassa jonkun nyssäkän kanssa, et: "siteet sitten sinne keittiön roskikseen". Taidettiin tosiaan olla juurikin ruokapöydässä tai siis juuri sinne menossa, mutta kun meillä on joku vieras piilottanut vessaroskiksen puutteessa siteen pöntön taakse! Miksei näistä saisi ääneen puhua, luonnollinen asia!
Arvon emännät, joka vessaan roskis ja hedelmäpussit käyttöön! Itse käytän vessan roskiksessa niitä ja raaskii sitten viedä usein, kun ainakin meillä noita kertyy kuukaudessa monta..
[/quote]
lilluttelet pillubakteerisi keittiön lavuaariin..sinua vajakkia voin neuvoa, että kippaa wc:n roskis keittiön roskikseen.. vai eikö vajakilla ole varaa ostaa roskista vessaan? Ja joka päiväkö sulla vuotaa perse, kun niin kalliiksi tulisi viedä vajaita roskiksia?
[/quote]
Sulla on enemmän bakteereita suussa kun jopa ammattinaisen pimpasta vois ikinä löytyä!
Mieti vaikka vaihteeks etanat... sun salaattikerässä sekä hässivät että paskovat!
-Nam!
meillä ei ole vessassa roskista, vaikka on neljä naista jo kotonakin ihan omasta perheestä. En ole koskaan edes ajatellut, että joku kokisi ongelmaksi. Itse en koskaan laita kyläpaikassa roskikseen kuukautissiteitä, vaikka siellä sellainen olisikin. Käärin ensin muoviin ja sitten vielä vessapaperiin ja vien huomaamattomasti sen keittiön roskikseen. Meillä viedään keittiön roskis joka päivä vähintään kerran ja vessan roskis tyhjennetään kerran viikossa.
Olen menossa yökylään menkka-aikaan, eikä kyläpaikassa ole vessassa roskista. En vie keittiön roskikseen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
eli mihin laittaisitte käytetyn siteen?!?!?
jos on niin typerä kyläpaikka, ettei löydy roskista vessasta. En tasan kuljettele siteitäni pitkin taloa.
Laittaisin siteen samaan paikkaan kuin sinunlaisesi raivohullun vieraan: roskiin.
jos on niin typerä kyläpaikka, ettei löydy roskista vessasta. En tasan kuljettele siteitäni pitkin taloa.
Liimaa asukkaan tyynyyn huomaamattomasti?
Ei kai kukaan jätä vessan roskikseen kuukautisjätettä?!
Meillä on vessassa roskis ja vituttaisi kyllä jos joku vieraista olisi niin taliaivo että tunkisi sinne mitään muuta kuin paperia/vanulappuja/tms. ei pilaantuvaa.
ongelman ratkaisu on kuukuppi!
hanki se, eikä ole enää ongelmaa menkkojen kanssa!
yök teitä jotka tukitte toisten viemärit tunkemalla siteitä vessanpönttöön!
otat oman roskiksen. Ei ne siteet siellä sun omassa roskapussissa homehdu sen pahemmin kuin kyläpaikan roskiksessakaan. ja todellakin läppäroskikseen meillä omassa vessassa laitetaan niin siteet kuin vaipatkin.
Siitä syystä että ne alkaa haista ihan parissa päivässä, mutta ne ei kuitenkaan täyty kovin äkkiä. Ihan sinne keittiön roskikseen meillä kuskataan tavarat jos jotain roskaa tulee. En näe mitenkään ongelmallisena tätä asiaa.
Siitä syystä että ne alkaa haista ihan parissa päivässä, mutta ne ei kuitenkaan täyty kovin äkkiä. Ihan sinne keittiön roskikseen meillä kuskataan tavarat jos jotain roskaa tulee. En näe mitenkään ongelmallisena tätä asiaa.
epähygieeninen? Etkö osaa viedä vajaata roskista? Hyi saatana...keittiön roskis täynnä pillueritteitäsi..
Laita muovipussissa toilettilaukkuun, käsilaukkuun tai taskuun. Mulla on tapana yökyläilessä viedä oma toilettilukku kyläilypaikan kylppäriin ja kaivella sieltä tarpeen mukaan vauhtotiivisteitä.
Mullakaan ei muuten ole kotona kylppärissä rosksta.
Kuinka moni teistä bakteerikammoisista ottaa suihin mieheltä?