Ongelma: menkat + kyläpaikan vessassa ei roskista
Olen menossa yökylään menkka-aikaan, eikä kyläpaikassa ole vessassa roskista. En vie keittiön roskikseen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kommentit (45)
No olen kyllä kanssa sitä mieltä, etteivät siteet kuulu keittiön roskikseen. Kuulostaa oksettavalta.
MEillä on vessassa miniroskis, joka täyttyy suht nopeasti ja jos tosiaan hajua alkaa esiintyä, niin roskis toki viedään heti. Mutta yleensä viikossa ei sen kummempia meikäläisen käytetyt siteet haise...
Aloittajan tapauksessa käärisin huomaamattomaan pakettiin ja sujauttaisin laukkuun ja sitten sopivassa tilanteessa keittiön roskikseen, ellei kyläpaikassa tosiaan roskista kylppärissä ole. Tai voit ihan reilusti kysyä, että mihin ne siteet voi laittaa. Eihän tämän aiheen pitäisi olla mikään tabu, kun puolet ihmiskunnasta sitä kuitenkin ainakin jossain vaiheessa elää...
Siitä syystä että ne alkaa haista ihan parissa päivässä, mutta ne ei kuitenkaan täyty kovin äkkiä. Ihan sinne keittiön roskikseen meillä kuskataan tavarat jos jotain roskaa tulee. En näe mitenkään ongelmallisena tätä asiaa.
epähygieeninen? Etkö osaa viedä vajaata roskista? Hyi saatana...keittiön roskis täynnä pillueritteitäsi..Osaan viedä vajaankin roskiksen mutta koska en ole itse vajaa en niin tee. Keittiön roskis viedään parin päivän välein toisin kuin vessan roskis eikä sinä aikana ehdi syntymään mitään haittoja.
menetkö pesemään kädet takaisin vessaan siteen vietyösi...tosi käytännöllistä. Tai ehkä et tajua käsiesi tarvitsevan pesua ja alat vääntää salaattia perheellesi. Ihanat tuoksut teillä keittiössä..roskis viedään vain parin päivän välein..ah.
menetkö pesemään kädet takaisin vessaan siteen vietyösi...tosi käytännöllistä. Tai ehkä et tajua käsiesi tarvitsevan pesua ja alat vääntää salaattia perheellesi.
Siitä syystä että ne alkaa haista ihan parissa päivässä, mutta ne ei kuitenkaan täyty kovin äkkiä. Ihan sinne keittiön roskikseen meillä kuskataan tavarat jos jotain roskaa tulee. En näe mitenkään ongelmallisena tätä asiaa.
epähygieeninen? Etkö osaa viedä vajaata roskista? Hyi saatana...keittiön roskis täynnä pillueritteitäsi..Osaan viedä vajaankin roskiksen mutta koska en ole itse vajaa en niin tee. Keittiön roskis viedään parin päivän välein toisin kuin vessan roskis eikä sinä aikana ehdi syntymään mitään haittoja.
menetkö pesemään kädet takaisin vessaan siteen vietyösi...tosi käytännöllistä. Tai ehkä et tajua käsiesi tarvitsevan pesua ja alat vääntää salaattia perheellesi. Ihanat tuoksut teillä keittiössä..roskis viedään vain parin päivän välein..ah.
Te varmaan viette ne vessanroskikset joka päivä? Vajaana tietysti...
Osaan viedä vajaankin roskiksen mutta koska en ole itse vajaa en niin tee. Keittiön roskis viedään parin päivän välein toisin kuin vessan roskis eikä sinä aikana ehdi syntymään mitään haittoja.