Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko suunnilleen maksaa auton määräaikaishuolto?

Vierailija
29.11.2011 |

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuntuvat pitävän kalliina määräaikaishuollot mutta hankkiessaan auton maksavat mukisematta 30t euroa.

Vierailija
22/28 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos takuun takia ei tarvitse huollattaa, niin katsastusmies tekee kaikki tarvittavat tarkastukset. Lasinpesunesteen voi itsekkin lisätä ja jos ei osaa/halua öljyjä vaihtaa niin sen homman saa teetettyä pikkurahalla öljynvaihtopisteessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos takuun takia ei tarvitse huollattaa, niin katsastusmies tekee kaikki tarvittavat tarkastukset. Lasinpesunesteen voi itsekkin lisätä ja jos ei osaa/halua öljyjä vaihtaa niin sen homman saa teetettyä pikkurahalla öljynvaihtopisteessä.

Katsastuksessa tarkastetaan turvallisuuden kannalta tärkeät auton osat. Katsastus ei kerro sinulle mitä kannattaisi tehdä. Sanotaan nyt vaikka ilmansuodattimien vaihto, sytytystulppien vaihto, jarrunesteiden uusiminen, jäähdytinnesteiden uusiminen. Katsastusmiestä ei kiinnosta vaikka et ikinä vaihtaisi näitä. Sinä kuitenkin huomaat siinä vaiheessa kun auto menee rikki näiden laiminlyöntien takia.

Vierailija
24/28 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita kerrottuja hintoja kun katsoo niin vakuuttuu entistä enemmän siitä, että varmasti tulen vastedeskin tekemään itse auton huollot niin paljon kuin mahdollista. Suurin osa huoltotoimenpiteistä on melko yksinkertaisia tehdä. Vaatii toki hieman opiskelua ja perustyökalut. Harvalla sitä ylimääräistä rahaa pursuilee taskuista niin paljoa, että sitä on varaa hövelisti jakaa ympäriinsä.

Vierailija
25/28 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla maksoi ihan hyväkuntoisen ja uudehkon ranskiksen huollot järjestäen 400-700. Vaikka miten yritin vertailla hintoja. Luovuin koko paskasta.

Vierailija
26/28 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon itse ottanut täsmä huoltoa,eili vain öljysuodatin ja öljynvaihto.muut nesteet lisään itse ja vaihdan lamput itse. oon pyytänyt hinta tarjouksen etukäteen.

vaihteistööljyt, jarrupalat jne alustan huolto ,ottaisin myös tarjouksia joka asiasta vastaan. könttäsumma saattaa olla iso,mun mielestä yksittäinen korjaus on halvempi ollut.ainakin pysyy kartalla mitä vaihdettu. katsastuksessa sanvat jos jotain pitää korjata esim.pohja.

Vierailija
27/28 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa

Vierailija
28/28 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun E-mersun huolto hinnat Veholla on

269€ pieni ja isompi 390€ .

Lisätöistä lisä veloitus. Pesevät samaan hintaan.

On hyvä ajettava ja edullinen pitää diesel mersua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä