Heräsin jo kello viisi
Tätäkö on vanhuus? Että nukkuu pätkittäin ja herää aikaisin aamulla.
Kommentit (13)
Sama asia täällä 5v. Aamu virkku illan torkku,yksin asuvana.Nukun yöni herämättä kertaakaan hyvin .Lulen syy hyviin yö uniin on ulkoilen paljon joka säällä läpi vuoden ajat.En tupakoi en käytä alkoholia.
Paljonko teillä on ikää?
Mulla samaa, mutta johtunee elämänkriisistä. Ikää kylläkin 50v. Tiedä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Sama asia täällä 5v. Aamu virkku illan torkku,yksin asuvana.Nukun yöni herämättä kertaakaan hyvin .Lulen syy hyviin yö uniin on ulkoilen paljon joka säällä läpi vuoden ajat.En tupakoi en käytä alkoholia.
Kirjoitat humalassa, etkä käytä alkoholia?
Niin minäkin. Vein miehelle hänen unohtamansa firman päivystyskännykän kuudeksi, kun tiesin missä hän siihen aikaan on.
Sitten kävin samantien kaupassa. Prisma aukeaa kuudelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitat humalassa, etkä käytä alkoholia?
Älä kiusaa boomeria. Voi olla vaikka sun mummo.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko teillä on ikää?
Mulla samaa, mutta johtunee elämänkriisistä. Ikää kylläkin 50v. Tiedä sitten.
Olen samanikäinen.
Samoin, mutta en vapaaehtoisesti, kissa halusi ulos 😡
36 v. ja olen nukkunut pätkissä koko elämäni. Tänään nousin puoli kuudelta ja yksin elävänä on tiedossa tylsä lauantaipäivä, kun taivaalta tulee taas vettä...
Ettekö haluaisi sitten herätä enää?
Olen 72 v. eikä koskaan ole ollut pätkänukkumista. Nukun 6-7 tuntia hyvin yhteen pätkään ja se on riittänyt minulle aina. Välillä, mutta vain ihan silloin tällöin saatan iltapäivällä nukahtaa tunniksi. Olen ollut aina aamuvirkku ja tykkään istua kesällä ulkona aamukahvilla usein jo viideltä. En nuorenakaan koskaan puoliinpäiviin nukkunut. Herätyskello on ollut turhake minulle.
Vierailija kirjoitti:
36 v. ja olen nukkunut pätkissä koko elämäni. Tänään nousin puoli kuudelta ja yksin elävänä on tiedossa tylsä lauantaipäivä, kun taivaalta tulee taas vettä...
Laittaisin sadetakin päälle ja lähtisin raikkaaseen ulkoilmaan tallustelemaan ja katselemaan mitä vastaan tulee. Ei sade ole mikään ongelma istua sisällä ja tylsistyä.
Jep! Mulla ollut tuollaista jo viitisen vuotta.