Mieheni lapsi kuoli, lapsen äiti ei halua mua hautajaisiin
Tämän naisen argumentti on se, että poikansa teki itsarin vanhempiensa eron seurauksena, jota tämä nainen pitää minun syynä. Mieheni mukaan kaikki heidän väliltä oli kuollut jo ennen kuin aloimme seurustella. Onko äidillä siis muka oikeus kieltää isän avovaimoa osallistumasta hautajaisiin??
Kommentit (338)
omituista, että viha ajaa noin vahvasti surun yli. Luulisi, ettei juuri silloin jaksa ketään vihata kun on surun sisäänsä imaisema.
Jos miehesi rakastaa sinua, ei hän mene lainkaan lapsensa hautajaisiin jos sinä et sinne pääse. Jos heillä oli jo suhde kuollut kun miehesi petti vaimoaan sinun kanssa, on se jo vanha juttu ja pojan olisi pitänyt päästä siitä ohi. Lapsellista tuollainen, että tappaa itsensä sen takia, että isukki pettää äitiä ja jättää äidin toisen naisen takia.
Nyt kova kovaa vastaan. Ilmoitat lapsen äidille, että jos sinä et saa tulla sinne, ei tule lapsen isäkään.
Ohhoh. Silkkaa myrkkyä ja pahuetta huokuu tästä :(((
ja ko. pojan kans mulla oli aina ihan ok välit. Eksä vaan on nyt täysin seonnut. Ei kestänyt eroa alunperinkään,ja nyt vielä käyttää pojan itsaria aseena mua vastaan. Poika itse ei ikinä sanonu mulle mitään negatiivista!
ap
äidin nyxä menossa hautajaisiin? Se olisi tosi väärin isää kohtaan. Toivottavasti tajuu nyxä pysyy hitossa. Kyl se äiti yhet hautajaiset yksinki pärjää.
Vanhemman rakkaus lastaan kohtaan menee yli puolison. Jos mies kehtaa edes miettiä tuollaista niin ei häntä voi edes mieheksi kutsua, pikemminkin syylliseksi itsemurhaan
jos sinä et sinne pääse. Jos heillä oli jo suhde kuollut kun miehesi petti vaimoaan sinun kanssa, on se jo vanha juttu ja pojan olisi pitänyt päästä siitä ohi. Lapsellista tuollainen, että tappaa itsensä sen takia, että isukki pettää äitiä ja jättää äidin toisen naisen takia.
Nyt kova kovaa vastaan. Ilmoitat lapsen äidille, että jos sinä et saa tulla sinne, ei tule lapsen isäkään.
koska äitinsä oli mustasukkainen ja syyttää edelleen erosta ja nyt myös lapsen kuolemasta minua?
jotenkin tuntuu kohtuuttomalta. Pidin minäkin tästä pojasta kovasti, ja olen suunnattoman järkyttynyt. Luulen vaan, että 14v:n itsemurha liittyy jo johonkin ihan muuhun kuin vanhempien eroon.. ap
jos sinä et sinne pääse. Jos heillä oli jo suhde kuollut kun miehesi petti vaimoaan sinun kanssa, on se jo vanha juttu ja pojan olisi pitänyt päästä siitä ohi. Lapsellista tuollainen, että tappaa itsensä sen takia, että isukki pettää äitiä ja jättää äidin toisen naisen takia. Nyt kova kovaa vastaan. Ilmoitat lapsen äidille, että jos sinä et saa tulla sinne, ei tule lapsen isäkään.
koska äitinsä oli mustasukkainen ja syyttää edelleen erosta ja nyt myös lapsen kuolemasta minua? jotenkin tuntuu kohtuuttomalta. Pidin minäkin tästä pojasta kovasti, ja olen suunnattoman järkyttynyt. Luulen vaan, että 14v:n itsemurha liittyy jo johonkin ihan muuhun kuin vanhempien eroon.. ap
MInusta tämä on hieno idea. Miksi jäädä suremaan jotain edellisen perheen lasta, eihän se merkitse mitään. Ap:lla ja miehellään on nyt oma yhteinen ihana perhe, jonka ei tarvitse välittää menneestä ja jostain itsensä tappaneesta nuoresta pojasta. Miksi jäädä roikkumaan johonkin isyyteen, jolla ei ole mitään merkitystä. Eteenpäin, ei tänne ole tultu suremaan vaan rakastamaan.
Vastaavassa tilanteessa käskisin kirkkokansan kuullen tunkeiljan pois.
Kyllä teiniin sattuu vanhempien ero ja sinut voidaan nähdä siihen syyllisenä miehen lisäksi.
koska äitinsä oli mustasukkainen ja syyttää edelleen erosta ja nyt myös lapsen kuolemasta minua?
jotenkin tuntuu kohtuuttomalta. Pidin minäkin tästä pojasta kovasti, ja olen suunnattoman järkyttynyt. Luulen vaan, että 14v:n itsemurha liittyy jo johonkin ihan muuhun kuin vanhempien eroon.. ap
Tämä on sairain ketju ikinä.
Johtopäätäkset jotka teidän mielipiteistänne on tullut:
Avovaimo = satunnainen pano.
Äiti = kaikkivaltias, isä ei ole mitään.
Liiton hajoaminen on toisen naisen vika. Mies on vissiin tahdoton otus joka on vietelty ja viety naiselta väkisin.
ex-vaimolle, ettei sillä ole enää mitään mahdollisuuksia, sillä minä olen paljon nuorempi ja minä olin pojallekin parempi äiti kuin oikea äiti. Ja haluan näyttää hautajaisissa, että mies saa minulta parempaa seksiä ja kuinka hoikka ja kaunis olen ja kuinka voitin koko kisan ja sain miehen itselleni.
Vähän minua harmittaa kun olen vain avopuoliso, mutta sitä suuremmalla syyllä haluan käydä näpäyttämässä ex-vaimoa hautajaisissa.
Ja kun menemme naimisiin, mies joutaa ostamaan minulle kyllä isomman timantin kuin osti entiselle akalleen.
Miesystävältäsi ja hänen ex-vaimoltaan on oman käden kautta kuollut lapsi. Se on suunnilleen kaikkein kauhein painajainen, joka voi ihmistä kohdata. Hautajaisten kestäminen menee sietokyvyn rajoille, ilman lääkitystä moni vanhempi tuskin pystyisi menemään sinne.
Lapsen isälle olet läheinen, muttet lapsen äidille, etkä kenellekään muulle tilaisuuteen tulevalle. Tämä on se pointti. Sinne ei haluta kuin läheisiä, eikä tämä ole sellainen tilanne, johon "kumpikin kutsuu omia vieraitaan", ei. KUKAAN ei halua tuolla kauhealla hetkellä sinne muita kuin ne, jotka ovat läheisiä ja sinä et ole.
Anna äidin murtua lapsensa haudan äärellä ilman sinun katseluasi, ole niin kiltti.
ainakin kirkkoon miehesi tueksi. Mikäli siis kirkossa ovat! Herran huoneeseen saa mennä kuka tahansa!
Kahvittelut sen sijaan jättäisin väliin..
Sinuna en puuttuisi asiaan millään tavalla.
ja hän sanoi että lapsen äidin mielipidettä pitää kunnioittaa.
Vastaavassa tilanteessa käskisin kirkkokansan kuullen tunkeiljan pois.
Kyllä teiniin sattuu vanhempien ero ja sinut voidaan nähdä siihen syyllisenä miehen lisäksi.
Miten paljon lapsi kärsi vanhempiensa avioliiton aikana? Tai jostain muista asioista kuin erosta?
Yksioikoisuus kunniaan. Voi aikoja, voi tapoja.
Sain sellaisen kuvan, että vainajan vanhemat eivät olleet vielä eronneet nykyisen suhteen alkaessa, olenko väärässä?
Näin ollen olisi suunnaton vääryys mennä hieromaan suhdetta exän namaan hänen elämänsä pahimpana päivänä. Tunteiden kuoleminen ei ole mikään selitys..maailman vanhin tekosyy.
Hautajaisista tulisi fiasko, sitäkö haluat ap?
Varmasti isäkin suree kovasti, mutta äidin tuska on jotain aivan muuta.
Käytännössä veit häneltä miehen ja nyt häneltä meni lapsikin.
Anna heille mahdollisuus surra yhdessä HEIDÄN yhteistä lastaan.
Olen ollut aviomieheni kanssa 12 vuotta. Tavatessamme hänenen erostaan oli 6 vuotta aikaa. Siltikin miettisin kaksi kertaa, olisiko minun paikkani heidän lapsen hautajaisissa. Rippi- ja ylioppilasjuhlatkin vietin matalalla profiililla, koska ne olivat heidän yhteisten lasten juhlia-ei minun.
Ole ihminen, älä mene.
Kyllä minäkin sinuna kunnioittasin äidin toivetta. Voit käydä sitten myöhemmin haudalla jättämässä hyvästit. Voi tuntua epäoikeudenmukaiselta tuo äidin toive, mutta ehkä tämä lapsen kuoleman aiheuttama järkytys on hänelle jo tarpeeksi. Sinänsä miehelläsikin olisi jonkinlainen oikeus saada sinut sinne mukaan tuekseen, mutta en suosittele järjestämään mitään kohtausta hautajaisissa.
Todella surullista.
Ja toisin kuin täällä on kommentoitu, että eroon tarvitaan kaksi, niin se on fraasi, joka ei pidä paikkaansa.
SE rikkoo perheen, joka lähtee. Toinen voisi vielä haluta rakentaa suhteen uudelleen ja kasvaa yhdessä ihmisenä. Eli sinä olet osasyyllinen ja on täysin kohtuullista, että pysyt tällaisessa surussa taustalla.
Tee itse omat lapsesi.
tästä ketjusta äidille. Toivottavasti muukin suku saa tietää ja järjestää ap:lle tukalat olot (kukaan ei puhu mitään, katsotaan pahasti tms.) hautajaisiin jos ap sinne änkeää.
Ap:ta odottaa hautajaisissa kylmä kyyti. Varmaan mukava mennä juhliin, jossa kukaan ei sulle tarjoa kahvia, kukaan ei tervehdi, kukaan ei halua istua samassa pöydässä. Jos sattuu jonkun pöytään menemään, niin tyhjenee nopeasti.. Good luck. Täysin ansaittua.
Sillä ei ole mitään merkitystä, kuka on syypää miehen avioeroon, ja onko joku käyttäytynyt huonosti prosessin aikana. Ihmisten lapsi on kuollut.
Ihanko totta? Näinkö tekisit? Miettikääpä nyt vähän, ne ovat LAPSEN HAUTAJAISET. Se on pikkaisen väärä paikka alkaa tuollaisiin lapsellisiin mielenosoituksiin.
näyttämään ex-akan sukulaisille, että tulemme miehen kanssa käsikädessä pojan haudalle ja olemme pari ja sille ei voi mitään, ettei poika sitä hyväksynyt. Mutta me olemme avopari ja mies rakastaa minua ja minä sain miehen itselleni ja ex-aka on vain mustasukkainen reppana.
Se vähän jalkoväliin saa aikaan värinää kun kuvittelen niiden ex-akan sukulaisten naamaa kun tulen haudalle mustissa sukkiksissa ja esittelen hyvinmuodotuneita sääriäni ja suutelen avomiestäni lapsen haudalla kiihkeästi.
Ahahahaaa, minä niin nautin jo siitä ajatuksesta, että pääsen näpäyttämään niitä. Myös kostamaan niille miehen sukulaisille, jotka eivät ole minua hyväksyneet.
Mikä olisi parempi tilaisuus kuin hautajaiset.
Sain sellaisen kuvan, että vainajan vanhemat eivät olleet vielä eronneet nykyisen suhteen alkaessa, olenko väärässä?
Näin ollen olisi suunnaton vääryys mennä hieromaan suhdetta exän namaan hänen elämänsä pahimpana päivänä. Tunteiden kuoleminen ei ole mikään selitys..maailman vanhin tekosyy.Hautajaisista tulisi fiasko, sitäkö haluat ap?
Varmasti isäkin suree kovasti, mutta äidin tuska on jotain aivan muuta.
Käytännössä veit häneltä miehen ja nyt häneltä meni lapsikin.
Anna heille mahdollisuus surra yhdessä HEIDÄN yhteistä lastaan.Olen ollut aviomieheni kanssa 12 vuotta. Tavatessamme hänenen erostaan oli 6 vuotta aikaa. Siltikin miettisin kaksi kertaa, olisiko minun paikkani heidän lapsen hautajaisissa. Rippi- ja ylioppilasjuhlatkin vietin matalalla profiililla, koska ne olivat heidän yhteisten lasten juhlia-ei minun.
Ole ihminen, älä mene.
ex-vaimolle, ettei sillä ole enää mitään mahdollisuuksia, sillä minä olen paljon nuorempi ja minä olin pojallekin parempi äiti kuin oikea äiti. Ja haluan näyttää hautajaisissa, että mies saa minulta parempaa seksiä ja kuinka hoikka ja kaunis olen ja kuinka voitin koko kisan ja sain miehen itselleni. Vähän minua harmittaa kun olen vain avopuoliso, mutta sitä suuremmalla syyllä haluan käydä näpäyttämässä ex-vaimoa hautajaisissa. Ja kun menemme naimisiin, mies joutaa ostamaan minulle kyllä isomman timantin kuin osti entiselle akalleen.
Miesystävältäsi ja hänen ex-vaimoltaan on oman käden kautta kuollut lapsi. Se on suunnilleen kaikkein kauhein painajainen, joka voi ihmistä kohdata. Hautajaisten kestäminen menee sietokyvyn rajoille, ilman lääkitystä moni vanhempi tuskin pystyisi menemään sinne. Lapsen isälle olet läheinen, muttet lapsen äidille, etkä kenellekään muulle tilaisuuteen tulevalle. Tämä on se pointti. Sinne ei haluta kuin läheisiä, eikä tämä ole sellainen tilanne, johon "kumpikin kutsuu omia vieraitaan", ei. KUKAAN ei halua tuolla kauhealla hetkellä sinne muita kuin ne, jotka ovat läheisiä ja sinä et ole. Anna äidin murtua lapsensa haudan äärellä ilman sinun katseluasi, ole niin kiltti.
kyllä aika idiootti jos et ymmärrä miks sinua ei haluta sinne?!