Mitä voi tehdä laskeutuneelle leukalinjalle?
Mitä voi tehdä iän myötä laskeutuneelle leukalinjalle? Jos alan säästää plastiikkakirurgista operaatiota varten, onko semmoista edes olemassa? VOIKO sille edes tehdä mitään?
Ei muuten haittaisi, mutta kun alan päivä päivältä näyttää enemmän äidiltäni.
Kommentit (10)
en osaa neuvoa, mutta pakko sanoa, että ymmärrän ongelman. menisin vaikka mihin operaaatioon, jos alkaisi näyttää äidiltäni vanhemmiten. vaikka se kai meillä kaikilla on edessä ennemmin tai myöhemmin.
vielä vanhempana ajattelin siirtyä tiukkaan nutturaan.
Kai semmoinen leikkaus on olemassa, koska Helena Lindgren ilmoitti menevänsä semmoiseen, JOS leukalinja alkaa laskeutua.
kaksoisleuastako nyt puhutaan, vai mikä on laskeutunut leukalinja?
kun tajuaa, että alkaa pikkuhiljaa muistuttaa keski-ikäistä äitiään :) Symppikset sulle.
Kaksoisleuka on käsittääkseni eri asia. Sivuprofiilissa nuorella ihmisellä leuan ja kaulan välissä on paljon tilaa. Mitä vanhemmaksi tulee, linja laskeutuu ja vanhana leuka ja kaula sivusta katsottuna ovat melkein yhdessä. Tämä ei riipu siitä, onko leuan alla miten paljon rasvaa. Sitä kait leukalinjan laskeutuminen on.
En uskalla edes kuvitella, miltä tuntuu kun alkaa näyttää enempi äidiltään.
Saan hepulin aina, kun tajuan kuulostavani ihan äidiltäni.
vaan on aina ollut "laskeutunut leukalinja", ikää vasta parikymmentä. mitä sille voi tehdä?
Tätä ei varman kukaan usko, mutta se on se syy miksi mä näytän ikäistäni (sekä kaksoissiskoani!) 10 v nuoremmalta. (Viimeksi lapseni kertoi, että hänen opettajansa oli ruvennut kyselemään minun ikääni, ja kun lapsi sanoi 36, ope oli kysynyt hämmästyneenä onko lapsi ihan varma, eikö sittenkin 26? Vain pari vuotta sitten ei open olisi todellakaan ollut hankala uskoa.)
No mut nyt mä alan kuulostaa ihan mainoslehtiseltä....
Aloin siis oikeasti rupsahtaa silmin nähden tossa kolmenkympin puolivälissä, ja mä ajattelin että ei helvetti, täytyy tehdä jotain ja äkkiä. Ja löysinkin aika monta juttua jotka toimii eri tavoin. Mutta leukalinjaan ja kasvojen juonteisiin vaikutti kuitenkin eniten lähinnä kasvojen lihasten reipas jumppaaminen joka ikinen päivä.
Teen liikkeitä myös silmien ja otsan seudulle, mutta siis laskeutuneelle leukalinjalle erityisen tehokas on esim. kasvojoogan leijona-liike (tai vaihtoehtoisesti pelkkä "hevikarjuntanaama", jos kielen työntäminen suusta ulos tuntuu tukalalta), samoin Pepsodent-hymy, eli äärimmilleen venytetty hymynirve. Molempia pitää toistaa rivakassa tahdissa n. 100 krt/päivässä, minkä voi jakaa tietysti pienempiin osiin. Itse teen näitä esim vessassa istuessa, tai suihkussa, tai ruokaa laittaessa.
Usein netistä löytyvissä ohjeissa käsketään toistella liikkeitä rauhallisesti ja muutamia kerrallaan, mutta minä ajattelin jo alun alkaen että siinähän ei voi olla mitään järkeä: lihaksia ne kasvojenkin lihakset on, ja rankemmalla treenillä saa näkyvämmät tulokset. Siispä teen liikkeet nopeassa tahdissa ja voimalla. Tarkoitus on että jälkeenpäin - "treenin" jälkeen - kasvojen lihaksissa tuntuu ihan oikeasti se rasitus. Välillä voi pitää lepopäivän.
Nopea haku paljasti ainakin tällaisen artikkelin aiheen tiimoilta:
http://www.trendi.fi/blogit/Alla-bloggar/Luokka/Kiitos-Hyvaa/?categoryI…
Nuorekkuuteen vaikuttaa kyllä muutkin asiat, ruokavalio, kauneudenhoito ja jopa värit joita käytät.
hyvä kuva siitä leijona-jogganaamasta.
http://www.ouchh.com/KrystalWorld/wp-content/uploads/2010/02/facial_yog…
rasvaimu leuan alta?
Ainakin näyttäisi profiili sivusta sirommalta??