Miksi kaikki naiset pukeutuu talvella vain mustaan? Missä värit? Ei ihme jos masentaa....
Miksi kaikki naiset pukeutuu talvella vain mustaan? Missä värit? Ei ihme jos masentaa....
Kommentit (61)
Ei minua ainakaan talvisin masenna.
Eihän vain ollut mikään yleistys taas naisisista
Mua ei muiden talvivaatteet kiinnosta niin paljoa että kerkiäisin siitä masentumaan.
Pitäiskö ottaa mallia miesten "työtakeista?" Oransista väristä ja heijastimista?
T: nainen joka ei pukeudu mustaan, eikä toppaan. Missä on tyylikkäät miehet? Naisia on reilusti enemmän.
Tällä kertaa ei vain naiset vaan ihan KAIKKI naiset.
Nih.
Mulla ei muuten ole yhtään mustaa takkia.
Vierailija kirjoitti:
Kerropa missä myydään värikkäitä vaatteita? Menen heti huomenna. Jos rahani riittää.
Katso vaikka Zalandosta siellä on isot valikoimat värikkäitä vaatteita, samoin monessa muussa liikkeessä.
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö ottaa mallia miesten "työtakeista?" Oransista väristä ja heijastimista?
T: nainen joka ei pukeudu mustaan, eikä toppaan. Missä on tyylikkäät miehet? Naisia on reilusti enemmän.
Ei varmaan missään maaseudulla ole, käy joskus Helsingin keskustassa tai Kalliossa niin näät tyylikkäitä miehiä.
Värikkäitä vaatteita kyllä löytyy ihan jokaisesta kaupasta mutta jos ei omaa makua niin pukeutuu mustaan niin kuin kaikki muut. Musta leveä toppatakki, mustat housut, mustapipo, musta kassi ja ehkä väripilkkuna valkoiset lenkkarit..ahh, tätä on suomineidon tyyli. Miten vauvatkin puetaan mustaan, mustia vauvanvaunujakin on varmaan enemmistö..opetetaan jo pienille että olkaa värittömiä ja sulautukaa massaan.. apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan missään maaseudulla ole, käy joskus Helsingin keskustassa tai Kalliossa niin näät tyylikkäitä miehiä.
Niin. Olen syntynyt Helsingissä ja kyllä siellä enemmän tyylikkäitä miehiä on kuin muualla, mutta silti reilusti enemmän naisia!
Elämäni on kyllä nykyisin muualla, tosin isossa kaupungissa. Väitätkö, että tyylikkäitä miehiä olisi enemmän kuin naisia?
Minulla on pitkä vaalea takki, minulla on vähän lyhyempi vaalea takki, minulla on punainen takkia ja minulla on myös musta takki.
Mun talvitakki on tummansininen. Kaulaliina ja pipo valkoiset tsi siniset.Lapaset milloin mitkäkin mutta yleensä kirjavat, sinivalkoisia käytän eniten.
Tummia hahmoja on vaikeampi havaita kun sporalla täällä Hesassa ajaa.
Käyttäkää ihmiset edes heijastinta.
On 2 mustaa toppatakkia. Ostin kirpparilta. Väriä ei voi valita.
Täälläpäin nuoret naiset pukeutuu vain mustaan mutta keski-ikäiset ja vanhemmat värikkäisiin vaatteisiin.
On mulla myös muun värisiä talvivaatteita, ei pelkästään mustaa. Vaihtelen niitä fiiliksen ja olosuhteiden mukaan, joskus pitää laittaa vähän lämpimämpää ylle.
Kerronpa.Musta takki ollut käytössä kohta 10 vuotta. Ostin erivärisiä vuosien aikana ja jätin käyttämättä jokaisen.
Kaupassa on pelkkää mustaa? Ja muuta harmaata. Ellei joku saa värillistä kangasta aikaan, suht myrkyttömästi. Itse etsin luonnollista väriä silloin harvoin kun ostan, mutta usein ei ole. Mustaa en enää halua, vain hyvin pienenä määränä.
Haluat kait sulautua massaan niin ettet erottuisi kenestäkään.
Kerropa missä myydään värikkäitä vaatteita? Menen heti huomenna. Jos rahani riittää.