Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni lapsi kuoli, lapsen äiti ei halua mua hautajaisiin

Vierailija
27.11.2011 |

Tämän naisen argumentti on se, että poikansa teki itsarin vanhempiensa eron seurauksena, jota tämä nainen pitää minun syynä. Mieheni mukaan kaikki heidän väliltä oli kuollut jo ennen kuin aloimme seurustella. Onko äidillä siis muka oikeus kieltää isän avovaimoa osallistumasta hautajaisiin??

Kommentit (338)

Vierailija
241/338 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti,älä mene.

kyseessä on hautajaiset. lapsen hautajaiset, kamalinta mitä äidille voi tapahtua. ei ole kyse sinusta, ei pienimmässäkään määrin. joku kirjoitti tässä ketjussa mielestäni tämän pointin sydäntä särkevästi ; anna äidin murtua lapsensa haudalla ilman sinua.

olet kamalan itsekäs. tällaisessa tilanteessa ei ole mitän merkitystä sillä mitä sinä ajattelet. äiti on menettänyt lapsensa , ja jos hän kokee sinut edes hitusen syylliseksi siihen, niin suo hänelle se ettet näytä naamaasi sellaisena hetkenä.

jos et pysty hyväksymään sitä että lapset yhdistävät miestäsi ja exää koko loppuelämänne ajan, olet väärässä paikassa. jos olet paikalla, mitä aiot hautajaisissa tehdä kun miehesi halaa exäänsä, muistaa tämän kanssa kuollutta lastaan? heillä on side jota sinulla ei ole joten et voi ymmärtää.

pöyristyttävää edes todeta että "kyllä minäkin pojasta tykkäsin". haloo!!! kyllä äitikn kuule "pojastaan tykkäsi"!! jos oikeasti suret, kerropa surusi miljoonalla, kuvittele että rintaasi pistetään puukko, koska siltä äidistä tuntuu kun hän lapsensa arkun äärellä huomaa ettei saa enää koskaan syleillä omaa lastaan, että hänen pieni rakkaansa haudataan kylmään maahan eikä mikään mahti maailmassa tuo lasta takaisin.

miehestäsi tuntuu samalta, ja jos hän fiksu, ei ota sinua mukaan.

unohda itsesi ja kunnioita lapsen lähimpien surua.

Vierailija
242/338 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi liitto "olisi ollut kuollut ja loppunut kumminkin" niin sinä kuitenkin olet se toinen nainen, kodinrikkoja. Aina ja ikuisesti ainakin ex-vaimon ja tämän sukulaisten silmissä. Mahdollisesti miehesikin sukulaisten silmissä jos nämä todellisen asianlaidan tietävät. Tottakai vika on yhtälailla miehessäkin, en minä sitä mutta harvan mielestä se toinen nainenkaan nyt ihan viaton tilanteessa on jos kerran tietää toisen varatuksi.

Ymmärrän siis hyvin ettei sinua haluta perheen sisäiseen erittäin kivuliaaseen ja intiimiin tapahtumaan. Miehesikin olisi se syytä ymmärtää ettei yritä raahata uutta naikkostaan mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/338 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti noin käyttäytyviä naisia on. Olimme isoäitini hautajaisissa ja isäni uusi naisystävä toimi juuri tuolla tavalla kukkalaitteen laskussa. Seksikäs mini päällä ja käpälöi isääni (kouraisi pari kertaa takapuolesta) arkun vieressä ja vilkaisi meihin (äitiini, minuun ja sisareeni). Yritti vielä pussatakin isääni siinä mutta onneksi isäni otti tiukan otteen ja talutti avokkinsa penkkiin istumaan. Sielläkin sitten hiplaili isäni niskaa ja yritti pusutella ja "lohduttaa". Voi yäk !!!

Äiti onneksi oli tyynen rauhallinen ja esiintyi fiksusti. Moni muu kyllä srk-talollakin kommentoi ääneen avokin törkeää käytöstä...huh-huh, ei voi muuta sanoa. Ja nyt oli kyse vanhan ihmisen hautajaisista, eikä nuoren lapsen.

ja äidin on katsoa kun ap ja hänen miehensä seisovat arkulla viemässä seppelettä. Ap voi samalla hivellä omistavasti miehen persettä ja vähän hieraista penistä ja vilkaista ex-vaimoa sen näköisenä, että ähäkutti, minä voitin.

Mikä kokemus on tehnyt susta noin sairaan ja katkeran? Ethän oikeasti kuvittele että kukaan noin tekisi, ethän?

Vierailija
244/338 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sano miehelle, että hautajaiset olisivat hyvä tilaisuus avioliiton solmimiselle. Pappikin jo paikalla.

Vierailija
245/338 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja äidin on katsoa kun ap ja hänen miehensä seisovat arkulla viemässä seppelettä. Ap voi samalla hivellä omistavasti miehen persettä ja vähän hieraista penistä ja vilkaista ex-vaimoa sen näköisenä, että ähäkutti, minä voitin.

Mikä kokemus on tehnyt susta noin sairaan ja katkeran? Ethän oikeasti kuvittele että kukaan noin tekisi, ethän?

Vierailija
246/338 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene sinne, äiti on varmasti aivan sekaisin lapsen kuolemasta ja anna periksi tässä asiassa.

Hän etsii vaistomaisesti syyllistä ja tuntee ilmeisesti sinut nyt syylliseksi tai miehen myös...

Et tietenkään ole syypää mihinkään, mutta anna olla tämän kerran! Voimia teille kaikille sinne! Halaus*

Vierailija
247/338 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vastaan kuitenkin: totta jumaliste on oikeus kieltää osallistumasta ihan ketä itse haluaa! Ihminen on menettänyt lapsensa.. kasva aikuiseksi!

Vierailija
248/338 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ko. pojan kans mulla oli aina ihan ok välit. Eksä vaan on nyt täysin seonnut. Ei kestänyt eroa alunperinkään,ja nyt vielä käyttää pojan itsaria aseena mua vastaan. Poika itse ei ikinä sanonu mulle mitään negatiivista! ap

lapsellisuuden. Kukaan ei käytä mitään aseita ketään vastaan kun lapsi tekee itsarin. Se on äidille entisen elämän loppu eikä hän siitä koskaan toivu. Ja sinä se mietit mitä aseita kukakin käyttää SUA vastaan. Onko sulla itselläsi lapsia vai miten voit oplla näin lapsellinen???? Jos minä järjestäisin lapseni hautajaisia olisin seonnut, romahtanut, lähes kuollut henkisesti. Niinkuin varmaan suurin osa äideistä. harvoin tulee näin vihaiseksi siitä että toinen on TYHMÄ ja LAPSELLINEN.

Vierailija
249/338 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tuossa tilaisuudessa ei olisi ollenkaan kohttutonta että lapsen vanhemmat TUKISIVAT TOISIAAN. Tilanne on hirveä ja epätavallinen, ei tuollaista toivo kenellekään. He ovat yhdessä saattaneet elämän maailmaan, lienee kohtuullista saada surra ja saatta se elämä myös rajan taakse. Exät ja nyxät ja nyxän exät on ihan jonninjoutavaa ihmissuhdetouhua kuoleman rinnalla. Ja mustasukkaisuus alhaisinta mitä olla voi.

Vierailija
250/338 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne ole mitkään äidin hautajaiset vaan yhtä lailla isänkin ja jos isä haluaa uuden vaimon sinne tuekseen, paskat äidin mielipiteestä. Millä oikeudella äidin suru olisi suurempi kuin isän? Te olette oikeesti niin ällöttäviä että mua kuvottaa. Niitä samoja ämmiä jotka ei anna isien tavata lapsiaan eron jälkeen.

Ei ole kyse isin surusta, vaan ap:n narsismista. Mies ei varmasti kaipaa ap:n kaltaista sekoa poikansa hautajaisiin aiheuttamaan kaaosta. Jo se että ap kirjoittelee tälläisen aloituksen ja ruotii näin yksityistä asiaa palstalla, kertoo kunnioituksen puutteesta. Yksityiskohtia on niin paljon, että ihmiset on helppo tunnistaa tästä aloituksesta.

..joku jo tunnistikin.

Hyi helvetti AP et mene niihin hautajaisiin! Kunnioita äidin surua ja anna hänen surra rauhassa ilman sua. Et mene häiritsemään häntä, et edes kirkkoon! Käy myöhemmin viemässä kukkia haudalle jos haluat. Isää voit lohduttaa sitten myöhemmin kotona. ET KUULU MUKAAN TUOHON TILAISUUTEEN! Kuvittele itses samaan tilanteeseen vaikka näin alkajaisiksi jos yhtään kykenet tuntemaan empatiaa.

Vierailija
251/338 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuon kuolleen lapsen äidin ystävä ja kerron hänelle mitä täällä kirjoittelet. Sympatiaa et tule koskaan saamaan osaksesi, halveksin sinua sydämeni pohjasta.

Kasva aikuiseksi ja anna heidän hoitaa perhesuhteensa ihan itse. Tottakai isän avovaimokin saa surra lasta jonka on tuntenut. Kyllä uusperhe kuviot ovat ihan tarpeeksi vaikeita ilman sinun sydämmenpohjasta helveksumistasikin. Miksi sinun pitäisi saada lisää kitkaa tämän uusperheen kuvioihin?

Siitä olen samaa mieltä, että ap voisi jättää hautajaiset väliin, koska äiti näin toivoo. Tietysti jos mennään sinun linjallesi, niin Sittenhän sinne pitäisi oikein tunkeutumalla tunkeutua. Eli turhaan äidin ystävänä haukut ap.ta jos itse käyttäydyt kuin pahainen kakara.

Vierailija
252/338 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä hautajaisissa ihan itsekseen! Aikuinen mies!! Saahan avokki sit lohdutella jälkeenpäin miten tykkää.

Vierailija
253/338 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

avioliitossaan epäonnistuneet isukit löytää heti noita hömppiä tukemaan ja puolustamaan eronnutta miestä? Haukutaan ja huudellaan syytöksiä ent.vaimosta ja typerimmät vielä ohjeistaa panojuttujaan.

Eikö pitäisi kysyä mitä tämä isukki jätti tekemättä kun tunteet kuoli vaikka oli lapsikin? Etenkin poikalapselle ON suuri järkytys kun isä jättää perheen jonkun hömpän takia. Lapsi kokee sen hylkäämisenä ja piste.

Ystäväni oli juuri tuollainen ja oikein haukkui exvaimoa kunnes sai itse kokea tämän uroon lämmön! Erohan siitä tuli. Enkä minäkään halua olla tekemisissä noin typerän naisen kanssa.

Vierailija
254/338 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottamatta kantaa tämän tarinan todenperäisyyteen: Kirkko on julkinen paikka eivätkä hautajaiset ole yksityistilaisuus, jonne tietyn henkilön tulemisen voi estää. Paitsi jos kyse on turvallisuuden vaarantumisesta tai lähestymiskiellon rikkomisesta tms.

Ei kirkkoon menoa voi estää, ei karskit miehet eikä exän vaimo. Pitopaikka on sitten asia erikseen, sinne ap ei pääse, jos vaimo kieltää.

En minäkään APn sijassa kirkon jälkeen kahville menisi, mutta aivan taatusti kirkkoon menisin hyvästelemään pojan! Sitä ei voisi kukaan estää!!

Vierailija
255/338 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojan itsemurha voi liittyä vaikka siihen, että isä on pettänyt äitiä ja satuillut uudelle naiselle juuri niitä tyypillisiä tarinoita siitä "kuinka väliltämme kaikki on kuollut jo aikaa sitten" ja uusi nainen tarttunut haukkana kiinni varattuun mieheen ja kaikki tämä mahdollisesta valjennut perheen äidille suurena yllätyksenä. Näitä miehiä riittää.

Eikä siinä kauheasti helpota uuden naisen ylimielinen asenne, joka perustuu miehen kertomaan täydellisen yksipuoliseen näkemykseen. Tilanne on saattanut olla pojalle ja äidille todella rankka.

Sinä et tiedä kaikkea - tiedät vaan sen, minkä mies on halunnut sinulle kertoa.

Vierailija
256/338 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

LAPSI on tehnyt itsemurhan ja ap ajattelee itseään. Suksi ap vittuun. Kiitos.

tämä avaus on ällöin vastenmileisin mitä ikinä koskaan lukenut mistään

Vierailija
257/338 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkko on julkinen paikka eivätkä hautajaiset ole yksityistilaisuus, jonne tietyn henkilön tulemisen voi estää. Paitsi jos kyse on turvallisuuden vaarantumisesta tai lähestymiskiellon rikkomisesta tms.

hyödyntää

sitä en tajua millanen mies haksahtaa apn kaltaseen

Vierailija
258/338 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat mammat, joiden mielestä hääpari saa valita vieraansa täysin oman mielensä mukaan ja esim. lapsiperheiden on asiasta turha rutista, huutavat nyt täällä, miten isin uudella hoidolla on OIKEUS osallistua kutsumattomana ja ei-toivottuna vieraana itsemurhan tehneen pojan hautajaisiin.

Vierailija
259/338 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siunauksen toimittavaan pappiin.

Valkotakkiset voisi hakea saman tien, niin umpisairas narsistinen ajatuksenjuoksu on.

Vierailija
260/338 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

LAPSI on tehnyt itsemurhan ja ap ajattelee itseään. Suksi ap vittuun. Kiitos.

tämä avaus on ällöin vastenmileisin mitä ikinä koskaan lukenut mistään

Oksettavin, alhaisin, röyhkein, itsekkäin. Ap, jo vielä luet tätä ketjua, koeta käsittää että tämä on pohjanoteeraus. Ja sulle ihan todellakin kasvun paikka. Sä voit ihmissuhteilla lopun ikääsi, pojalta loppui elämä kesken- jäi elämättä. voi vaan miettiä kuinka suuri ahdistus hänellä oli kun tuollaiseen päätyi. Eikä kukaan aikuinen ymmärtänyt-osannut-auttaa. Sinäkään et huomannut kuinka paha olo hänellä on. IHminen joka ei tuossa tilanteessa osaa kunnioittaa äidin tahtoa on hirviö. Sun surusi lienee aika pientä verrattuna vanhempien tuskaan. Jos pojan isä on myös, jos ei osaa kunnioittaa lapsensa äidin tahtoa tuollaisessa surussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi