Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni lapsi kuoli, lapsen äiti ei halua mua hautajaisiin

Vierailija
27.11.2011 |

Tämän naisen argumentti on se, että poikansa teki itsarin vanhempiensa eron seurauksena, jota tämä nainen pitää minun syynä. Mieheni mukaan kaikki heidän väliltä oli kuollut jo ennen kuin aloimme seurustella. Onko äidillä siis muka oikeus kieltää isän avovaimoa osallistumasta hautajaisiin??

Kommentit (338)

Vierailija
281/338 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hautajaisiin. Mitäs sinne brassailemaan - kodinrikkoja. Lopputulemahan on enemmänkin kuin arvattava. Ap:n ja avokin suhde päättyy ihan pikapuolin. Mies tajuaa että kodinrikkomisellaan tappoi lapsensa. Ja että ap oli tässä osallisena. Luuletko ap että avokkisi voi enää koskaan sinua ajatella muuna kuin panona jonka takia lapsensa tappoi itsensä??

menossa naimisiin ensi kesänä ja on yritetty lasta, vielä ei ole tärpännyt. Tosin nyt pitää varmaan vähän lykätä vauvasuunnitelmia.Että se noista "olet pelkkä pano"-jutuista.

Olen tosi järkyttynyt joidenkin täällä kirjoituksista; hiplailua arkun äärellä, arkusta tippuva lapsi jne.. Ja te sanotte että MINÄ olen sairas! Huh.ap

Vierailija
282/338 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on ainoa kysymys, joka kaipaa vastausta. Toki hautajaisiin voi mennä, ei ne kirkon ovet lukossa ole. Mutta mikä on ap:n aidoin ajatus vaatimukselleen mennä hautajaisiin? Miksi lisätä äidin surua? Miksi murskata murskattu? Miten hirveän paljon ap vihaakaan miehensä edellistä perhettä! Pojan hautajaiset ovat hänelle eräänlainen voitonjuhla?

vaan mieheni surua, ja sitä että haluaisin kirkossa jättää pojalle hyvästit. Voin istua vaikka takarivissä yksin, jos se tätä äitiä helpottaa.

Enkä vihaa mieheni edellistä perhettä, tykkäsin tosi kauheasti tästä pojasta kuten sanoin, ja hänen pikkusiskostaan myös (joka muuten myös pitää minusta!) Miehen eksästä vaikea pitää, kun vihaa mua avoimesti ja on sellaista helvettiä yrittänyt alusta asti tehdä meidän elämästä.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/338 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kirjoitat, että "lapsen äiti ei halua mua hautajaisiin"? Sen lapsen äiti olet sinä, jos mies miehesi on lapsesi isä!

Vierailija
284/338 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mammat vaahtoaa sivukaupalla!

Vierailija
285/338 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut nuoren itsemurhan tehneen hautajaisssa ja siellä oli exät ja nyksät ihan sulassa sovussa samalla kirkonpenkillä.

ja jos eksät ja nyksät tulevat toimeen, niin siitä vaan istumaan samaan riviin kirkossa. Ap:n tapauksessa asetelma ei ole ihan niin auvoinen, joten hienotunteisuutta tarvitaan, ja sitä on ehkä liikaa vaatia kuolleen lapsen äidiltä - näin ollen siis äitipuolen tulisi joustaa.

Vierailija
286/338 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hautajaisiin. Mitäs sinne brassailemaan - kodinrikkoja. Lopputulemahan on enemmänkin kuin arvattava. Ap:n ja avokin suhde päättyy ihan pikapuolin. Mies tajuaa että kodinrikkomisellaan tappoi lapsensa. Ja että ap oli tässä osallisena. Luuletko ap että avokkisi voi enää koskaan sinua ajatella muuna kuin panona jonka takia lapsensa tappoi itsensä??

menossa naimisiin ensi kesänä ja on yritetty lasta, vielä ei ole tärpännyt. Tosin nyt pitää varmaan vähän lykätä vauvasuunnitelmia.Että se noista "olet pelkkä pano"-jutuista. Olen tosi järkyttynyt joidenkin täällä kirjoituksista; hiplailua arkun äärellä, arkusta tippuva lapsi jne.. Ja te sanotte että MINÄ olen sairas! Huh.ap

mutta itsekäs ja lapsellinen. Toivottavasti ymmärrät kunnioittaa äidin toivetta, ja pysyä poissa hautajaisista. Sulla on loppuikäsi aikaa pönkittää itsetuntoasi, anna äidin haudata poikansa ilman turhaa mielipahaa. Mä olen järkyttynyt siitä ettet käsitä missä suhteessa sun tarpeesi ovat tuohon pojan kuolemaan ja hänen äitinsä tuskaan. En myöskään menisi vähättelemään osuuttasi tuon painajaisen toteutumisessa. Tietenkään et voi olla siitä yksin vastuussa, mutta usein niin moni asia vaikuttaa toisiinsa. Surullista ettei kukaan huomannut pojan hätää tai osannut auttaa.

Vierailija
287/338 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mammat vaahtoaa sivukaupalla!

mutta aihe mauton.

Vierailija
288/338 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ajoit heidän lapsensa itsemurhaan! Et istu missään rivissä piste.

Sinulla ei ole siihen oikeutta. Noin sadas kommentti sen puolesta, että et mene, mutta sinä et kuuntele, etkä ymmärrä.

Vierailija
289/338 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi ex voi olla vaikka kuinka hullu, mutta hautajaisissa hän on sureva äiti, ja saattaa seota täysin jos sattuu huomaamaan sinut sieltä kirkon takarivistä. Tottakai sinäkin suret tavallasi ja haluat hyvästellä, mutta ihan oikeasti, tässä pitää nyt ensisijaisesti ajatella lapsen äitiä. Lapsen isä on varmasti myös murtunut ja voit lohduttaa häntä sitten kotona, hautajaisissa hänellä on varmasti muita lähisukulaisia tukenaan.

Vierailija
290/338 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkäsin pojasta todella ja mies haluaa mut sinne. Mut kai sekään ei halua mitään kohtausta, en tajua miks lapsen äiti on noin saatanan naurettava! ap

saatanan naurettava!!!!

Mikä ihmeen tarve sinulla on tämmöisessä asiassa alkaa pätemään ja hakemaan oikeuksiasi? Sä olet kyllä niin kuvottava ettei tää voi olla tottakaan, provo tämän on oltava.

Pysy poissa sieltä hautajaisista ja lohduta miestäsi kotona.

Vierailija
291/338 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Shokkivaihe

- suojaa sellaiselta tiedolta, jota ei pystytä ottamaan vastaan

- toimintakyky on tallella, mutta tunteet puuttuvat

- paniikki, lamaannus tai hysteerisyys yleisiä

2. Reaktiovaihe

- tietoisuus tapahtumasta

- tunteiden myrsky

- pelko ja häpeä

- fyysiset oireet yleisiä

3. Työstäminen

- asteittainen luopuminen, suru

- hetkittäisiä voimakkaita kaipauksen hetkiä

- hyviä ja huonoja päiviä

4. Uuden alku

- kuolemaan sopeutuminen

- arkiset asiat palautuvat

- tilaa uusille asioille

Vierailija
292/338 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen äiti on varmasti hysteerisessä mielentilassa ja voi olla ihan ap:n oman turvallisuuden kannalta parempi pysytellä poissa hautajaisista. Vai haluaako ap ottaa riskin, että lapsen äiti käy kimppuun? tai vaan alkaa kirkua kirkossa? Joo, ei niin saa tehdä, kyllä se tiedetään, mutta lapsensa kuolemaa sureva äiti, joka vihaa exänsä nyxää, ei tosiaankaan toimi järkevästi. Ja sitten koko harras tilaisuus olisi pilalla. Ap, älä siis mene!

Vierailija
293/338 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä vihaa mieheni edellistä perhettä, tykkäsin tosi kauheasti tästä pojasta kuten sanoin, ja hänen pikkusiskostaan myös (joka muuten myös pitää minusta!) Miehen eksästä vaikea pitää, kun vihaa mua avoimesti ja on sellaista helvettiä yrittänyt alusta asti tehdä meidän elämästä.ap

Vierailija
294/338 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on ainoa kysymys, joka kaipaa vastausta. Toki hautajaisiin voi mennä, ei ne kirkon ovet lukossa ole. Mutta mikä on ap:n aidoin ajatus vaatimukselleen mennä hautajaisiin? Miksi lisätä äidin surua? Miksi murskata murskattu? Miten hirveän paljon ap vihaakaan miehensä edellistä perhettä! Pojan hautajaiset ovat hänelle eräänlainen voitonjuhla?

vaan mieheni surua, ja sitä että haluaisin kirkossa jättää pojalle hyvästit. Voin istua vaikka takarivissä yksin, jos se tätä äitiä helpottaa.

Vierailija
295/338 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

.ap

pisteet ap:lle siitä että jaksaa olla edelleen ketjussa mukana -itse en jaksanut lukea kuin ensimmäisen ja tämän (toistaiseksi) viimeisimmän sivun.

Empatiaharjoituksia suosittelisin ap:lle joka tapauksessa. Jos kysyt miksi niin lainaamani osuus ap:n vastauksesta on todella Naurettava/lapsellinen/ei tälle edes oikein löydy osuvaa adejstiivia.. suurta empatiakyvyttömyyttä osoittava joka tapauksessa. Ap voi jättää hyvästit vainajalle ja lohduttaa vainajan isää muualla kuin kyseisessä tilaisuudessa -se ei ole keneltäkään pois. Loppujen lopuksi lapsen kuolema on kuitenkin lapsen vanhempien, eronneidenkin, yhteinen suuri suru. Uutta vaimoa/vaimoketta ei siihen suruhetkeen mukaan kaivata jos välit kerran on kuvaillunlaiset. Ap:n nyt vaan hyväksyttävä tosiasiat ja noudatettava käytöstapoja, edes tässä; sen verran vakava juttu kyseessä.

Vierailija
296/338 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin ajatuksissani kiireessä sisko.

Soitin äsken miehelle töihin jos en sitten tulisi. Kuulosti helpottuneelta.Minusta tämä vaan on väärin, ja mua syytetään itsekkääksi, vaikka mielestäni tämä eksä sitä nyt lähinnä on. Haluaa omia pojan ja hautajaiset kokonaan itselleen. Eikös sitä niin sanota elävästäkin lapsesta, että mitä enemmän välittäviä aikuisia ympärilä, sen parempi. Mutta ei tietenkään riitaa hautajaisiin kukaan halua. Odotetaan nyt kuitenkin vielä jos tän viikon aikana äiti muuttais mieltään. Mut väkisin en sitten mene.ap

Vierailija
297/338 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

adejstiivia

Vierailija
298/338 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan mieheni surua, ja sitä että haluaisin kirkossa jättää pojalle hyvästit. Voin istua vaikka takarivissä yksin, jos se tätä äitiä helpottaa. .ap

pisteet ap:lle siitä että jaksaa olla edelleen ketjussa mukana -itse en jaksanut lukea kuin ensimmäisen ja tämän (toistaiseksi) viimeisimmän sivun. Empatiaharjoituksia suosittelisin ap:lle joka tapauksessa. Jos kysyt miksi niin lainaamani osuus ap:n vastauksesta on todella Naurettava/lapsellinen/ei tälle edes oikein löydy osuvaa adejstiivia.. suurta empatiakyvyttömyyttä osoittava joka tapauksessa. Ap voi jättää hyvästit vainajalle ja lohduttaa vainajan isää muualla kuin kyseisessä tilaisuudessa -se ei ole keneltäkään pois. Loppujen lopuksi lapsen kuolema on kuitenkin lapsen vanhempien, eronneidenkin, yhteinen suuri suru. Uutta vaimoa/vaimoketta ei siihen suruhetkeen mukaan kaivata jos välit kerran on kuvaillunlaiset. Ap:n nyt vaan hyväksyttävä tosiasiat ja noudatettava käytöstapoja, edes tässä; sen verran vakava juttu kyseessä.

eilen illallla ja nyt viimeisimmät kun ehdin takas linjoille

Vierailija
299/338 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekkääksi, vaikka mielestäni tämä eksä sitä nyt lähinnä on. Haluaa omia pojan ja hautajaiset kokonaan itselleen.ap

hänellä on siihen täysi etuoikeus, olla itsekäs tässä asiassa, jos hän kerran vainajan äiti on. Sinullako ei ole omia, biologisia lapsia? Kuulostaa vähän siltä.

Vierailija
300/338 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

menossa naimisiin ensi kesänä ja on yritetty lasta, vielä ei ole tärpännyt. Tosin nyt pitää varmaan vähän lykätä vauvasuunnitelmia.Että se noista "olet pelkkä pano"-jutuista. Olen tosi järkyttynyt joidenkin täällä kirjoituksista; hiplailua arkun äärellä, arkusta tippuva lapsi jne.. Ja te sanotte että MINÄ olen sairas! Huh.ap

Niin yrititte vauvaa ja olitte menossa naimisiin ... mutta mutta avokkisi lapsi oli tuolloin elossa.... Nyt on varmasti tilanne toinen. Voimme vain kuvitella avokkisi tuskan kun hän tajuaa mitä meni tekemään. Rikkoi kodin, ajoi lapsen kuolemaan .... ja minkä takia. Tuskin olet tuon arvoinen. Suhteenne tulee päättymään.

So sad ...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi