Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni lapsi kuoli, lapsen äiti ei halua mua hautajaisiin

Vierailija
27.11.2011 |

Tämän naisen argumentti on se, että poikansa teki itsarin vanhempiensa eron seurauksena, jota tämä nainen pitää minun syynä. Mieheni mukaan kaikki heidän väliltä oli kuollut jo ennen kuin aloimme seurustella. Onko äidillä siis muka oikeus kieltää isän avovaimoa osallistumasta hautajaisiin??

Kommentit (338)

Vierailija
1/338 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa kunnioittaisit äidin toiveita. Lapsen menettämisessä on ihan tarpeeksi hänelle.

Vierailija
2/338 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa kunnioittaisit äidin toiveita. Lapsen menettämisessä on ihan tarpeeksi hänelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/338 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hän on lapsen äiti, joten tässä kohtaa kunnioittaisin hänen toivettaan.

Vierailija
4/338 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tunkisit mukaan jonnekin jossa olet kuitenkin ulkopuolinen. Voit lohdutella miestä sitten kotona.

Vierailija
5/338 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi todella todella tökeröä jos nostaisit tästä mölyn. Sinulla ei ole mitään oikeutta osallistua hautajaisiin, ja äiti saattaa hyvinkin olla oikeassa. Poika on voinut kokea asiat juuri noin.

Vierailija
6/338 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos olisin sinä,niin jättäisin hautajaiset väliin. en haluaisi tuon äidin taakkaa lisätä sillä että kiellosta huolimatta olisin sielä.

Vierailija
7/338 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tässä tapauksessa kunnioittaisin surevan äidin tahtoa ja muistaisin poikaa yksityisesti myöhemmin viemällä kukat haudalle.

Tietysti jos haluat välttämättä ravistella, niin kirkkoon sinua ei voi kieltää tulemasta.

Vierailija
8/338 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Miehesi ex-vaimoon sattuu juuri nyt niin paljon että sitä on melkein mahdotonta edes kuvitella. Suruprosessiin kuuluu myös etsiä syyllistä.

Kunnioita vainajan äitiä äläkä tunge hautajaisiin jos hän niin haluaa. Hautajaiset eivät ole mikään paikka näyttää että sinulla on oikeus osallistua tai että olet nyt perhettä kun mies rakastaakin sinua tms. Sen voi tehdä jossain ihan muualla. Vaikka syntymäpäivillä jos on aivan pakko, muttei hautajaisissa.

Hautajaiset ja lapsen kuolema ei ole myöskään oikea aika alkaa sinun pohtia, että missä vaiheessa miehesi on sinuun rakastunut jne, kaikki tuo on toissijaista noin suuren surun rinnalla. Käyttäydy aikuismaisesti äläkä aiheuta lisää surua ja katkeruutta menemällä sinne minne sinua ei kaivata. Luultavasti muistutat lapsen äitiä jostain mitä olisi voinut olla ja miten erilailla elämä olisi voinut mennä. Vaikka syy ei sinun olekaan, kannattaa muistaa että surun keskellä semmonen rationaalinen ajattelu katoaa. Ex haluaa muistella hautajaisissa lastaan, ei nähdä miehensä uutta rakkautta.

Vierailija
9/338 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna nyt äidin surra rauhassa. Eikö miehesi voi mennä ilman sua vai etkö sinä voi päästää miestä yksin?

Vierailija
10/338 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketä haluaa lapsensa hautajaisiin. Ja mun mielestä olisi tosi törkeää olla kunnioittamatta lapsensa menettäneen äidin toivetta. Ja vaikkei sulla olisi mitään tekemistä heidän eronsa kanssa ja kokisit, että sua syytetään turhasta, niin lapset hautajaiset eivät ole oikea aika/paikka pahoittaa äidin mieltä menemällä sinne, jos sua ei sinne haluta.

Vierailija
11/338 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no itse asiassa vaikka nainen ei pitäisi sinua edes syynä eroon vaan teillä olisi hyvät välit keskenään niin silti en pitäisi outona, ettei hän välttämättä halua sinua hautajaisiin. olit sitten vaimo tai avovaimo niin sillä ei sinällään ole väliä.

olen itsekkin oman lapseni joutunut hautaamaan ja pidimme hyvin pienet hautajaiset. Edes parhaita ystäviäni en kutsunut sinne, sillä minä en olisi jaksanut sinä päivänä mitään muuta kuin oman ihan lähiperheeni läsnäolon.

joka tapauksessa osanottoni perhettänne kohdanneeseen suruun. Itsemurhasta on turha ketään syyttää, ihminen itse tekee sen valinnan. Ja se jos et pääse/mene hautajaisiin ei mitenkään vähennä arvoasi tukenasi miehesi rinnalla.

Vierailija
12/338 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos haluat osoittaa mieltäsi ja oikeuksiasi tee se jossain muualla vaikka joka päivä mut älä pilaa surevan äidin lapsen hautajaispäivää.Mieti nyt,jos mene sinne sinä et voi koskaan korvata tekoasi.

Siellä on äidin lisäksi myös muita vainajan sukulaisia jotka haluavat kunnioittaa lasta ja äitiä eivätkä he tarvitse mitään ylimääräistä draamaa.

Sun kysymys saa mut oikeesti surulliseksi.Mulla ei ole lapsi kuollut mut pelkkä ajatuskin et sen tuskan lisäksi mua nöyryytettäis sinä viimeisenä tärkeänä päivänä kun luovun myös fyysisesti lapsestani melkeen salpaa mun hengityksen=(

Ole kiltti,älä mene.

Vierailija
13/338 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska äitinsä oli mustasukkainen ja syyttää edelleen erosta ja nyt myös lapsen kuolemasta minua?

jotenkin tuntuu kohtuuttomalta. Pidin minäkin tästä pojasta kovasti, ja olen suunnattoman järkyttynyt. Luulen vaan, että 14v:n itsemurha liittyy jo johonkin ihan muuhun kuin vanhempien eroon.. ap

Vierailija
14/338 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän haluaa sut lapsensa hautajaisiin, niin silloin sinä tietenkin menet. Täytyyhän sun olla miehen tukena noinkin suuressa surussa.

Vierailija
15/338 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaisuuksia voi järjestää vaikka kahdetkin. Sinuna en änkeäisi juhliin, joihin en olisi tervetullut.

Vierailija
16/338 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli jos kunnolla haluat miehen exää loukata, niin sinne mukaan vaan. Laita vielä vaikka punainen mekko päälle, niin kaikki huomaavat nimenomaan sinut ja sen, että sinähän se suurin surija olet.

Voit myös laskea kymmenen kertaa muita suuremman kukkalaitteen ja osallistua arkun kantamiseen kulkemalla miehesi kanssa käsi kädessä.

Eikös olisikin lystiä, kun saisit näin miehen exälle näytettyä, että sinä se vasta olet jotain.

Vierailija
17/338 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnioita lapsen äidin tahtoa. Tilannehan on hänelle aivan hirveä ja jos hänellä on selvittämättömiä tunnetason asioita, en menisi lisäämään hänen kuormaansa niillä. Kyllä kuolema on viimeistään se hetki jolloin hienotunteisuus on ainoa oikea asenne. voimia surussanne.

Ihmettelen usein asiaa, mikä tässäkin nousi- ihmiset ovat usein kärkkymässä oikeuksiaan aivan naurettavuuteen asti ja joka asiassa, mutta se että opettelisi hyviä arvoja; kiitollisuutta, nöyryyttä, pyhyyden ymmärrystä, toisen kunnioitusta ei tule vastaan juuri koskaan. ei tosiaan edes onnettomuuden tai kuoleman edessä.Ovatko ihmiset oikeasti taantuneet jonnekin yksisoluisen tasolle vai mistä on kyse?

Vierailija
18/338 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän naisen argumentti on se, että poikansa teki itsarin vanhempiensa eron seurauksena, jota tämä nainen pitää minun syynä. Mieheni mukaan kaikki heidän väliltä oli kuollut jo ennen kuin aloimme seurustella. Onko äidillä siis muka oikeus kieltää isän avovaimoa osallistumasta hautajaisiin??

Vai että onko muka oikeus kieltää lapsen isän uutta AVOvaimoa tulemasta. Onko sinulta kuollut lasta? Haluaisit varmasti viettää hautajaisia vain kaikkein läheisimpien kesken.

Te varmasti ehditte käydä lapsen haudalla monen monta kertaa muistamassa häntä. Anna lapsen läheisten viettää hautajaiset juuri siinä porukassa, kun haluavat!

Vierailija
19/338 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi oli kuitenkin miehesi ja tämän entisen vaimon, ei sinun. Sinun tulee nyt vaan kestää tilanne. Minusta olisi todella outoa jos itselläni olisi sama tilanne ja mieheni uusi avokki tuppautuisi lapseni hautajaisiin. Varsinkin jos asiat ovat menneet noin rumasti kuin teillä.

Vierailija
20/338 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä kysymyksessä ole kyse siitä et sinä AP pelkäät et lapsen äiti pokaa hautajaisissa lapsen isän takaisin???

Oletko valmis vetämään äidin ja kaikkien paikalla olijoiden edessä lapsen muiston lokaan koska pelkäät et mies päätyy lohduttamaan entistä vaimoaan tavalla jota sä et hyväksy vai eikö mies saa lohduttaa ollenkaan vai mikä sun ongelma on???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän