Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karppajaperhettä uhattu huostaanotolla! ??

Kommentit (175)

Vierailija
161/175 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mulla on sellainen mielikuva, että karppauspiireissä ykköstyyppikin luetaan nimenomaan hiilareiden syönnistä johtuvaksi ja jopa karppaajien johtavan gurun mielestä se voidaan parantaa vähähiilarisella ruokavaliolla?

En ymmärrä, sulla on ihan väärä mielikuva. Korjaa mielikuvasi.

Vierailija
162/175 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, sulla on ihan väärä mielikuva. Korjaa mielikuvasi.

kirjassa annetaan ymmärtää että ykköstyypin lapsilla voisi kokeilla insuliinin pois jättämistä, mikä on nähtävästi täyttä potaskaa ja vaarallista sellaista. Ja siksi mm. Heikkilän kirjasta varoitettiin. Heikkilä itse on tietty sitä mieltä että kyse on salaliitosta ja renesanssineron vainosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/175 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos osaat yhtään käyttää omaa pientä maalaisjärkeäsi, ymmärrät, että jos lapsi ei saa kaikkia ravintoaineita jotka ihmisruumiille on tarkoitettu (mukaanlukien hiilihydraatit), se saattaa vaikuttaa kasvuun ja kehitykseen.

Newsflash; lapsi tarvitsee PALJON energiaa kasvaakseen ja juurikin sitä on hiilihydraateissa.

oletteko te mammat kuulleet lautasmallista ikinä mitään? ainiin juu, olette, mutta kun "tää karppaus on niin hyvin tutkittu eikä mitään pahaa oo huomattu ja tää on niin moderni uusi terveysjuttu, että tän täytyy olla just se ainoo oikee vaihtoehto!".

voi että te olette tampioita.

Vierailija
164/175 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjassa annetaan ymmärtää että ykköstyypin lapsilla voisi kokeilla insuliinin pois jättämistä, mikä on nähtävästi täyttä potaskaa ja vaarallista sellaista.

en nimittäin ole kirjaa lukenut.

Vierailija
165/175 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kivikaudellakin pärjättiin pelkällä lihalla" tai "eipä tänne suomeen 1500-luvulla mitään appelsiineja saatu" on maailman kehnoimmat argumentit.

eipä nykyään kuolekaan yhtä paljon ihmisiä puutostauteihin, kuin ennen. tai no nyt varmasti luku taas on kasvusuuntainen, kun te pureskelematta nielette kaiken positiivisen informaation, mitä karppauksesta kuulette.

Vierailija
166/175 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi tarvitsee PALJON energiaa kasvaakseen ja juurikin sitä on hiilihydraateissa.

Rasvassa on tuplasti energiaa.

Vierailija
167/175 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjassa annetaan ymmärtää että ykköstyypin lapsilla voisi kokeilla insuliinin pois jättämistä, mikä on nähtävästi täyttä potaskaa ja vaarallista sellaista.

en nimittäin ole kirjaa lukenut.

Vierailija
169/175 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

<a href="http://karppaus.info/forum/viewtopic.php?f=4&t=52003" alt="http://karppaus.info/forum/viewtopic.php?f=4&t=52003">http://karppaus.info/forum/viewtopic.php?f=4&t=52003</a&gt;

Joku netin hörhöpalsta, vertaistukisivusto jossa vinksahtaneet kehuu toisiaan. Mitä tuo todistaa?

Vierailija
170/175 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku netin hörhöpalsta, vertaistukisivusto jossa vinksahtaneet kehuu toisiaan. Mitä tuo todistaa?

Olet ilmeisesti itse "oikeauskoisempi" kuin he?

Vierailija
171/175 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä vihainen ykköstyypin diabeetikko ihmettelee miksei Heikkilä suostu blogissaan julkaisemaan aiheellista kritiikkiä kirjaansa kohtaan.

Ja tässä lainaus kirjasta:

Minulla on jonkin verran kokemusta I-tyypin diabeetikoista ja vähähiilihydraattisesta ruokavaliosta. Kaikki kokemukset ovat olleet erittäin positiivisia. On lapsia jotka ovat pärjänneet pitkiä aikoja ilman insuliinia ja käyttäneet insuliinia ajoittain kun on ollut siihen tarvetta. Monella I-tyypin diabeetikolla on todellisuudessa omaa (insuliini)tuotantoa jäljellä.

Vierailija
172/175 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin, joka päivä tuli karkkia, suklaata, pullaa, kakkua tms. syötyä 52% 52%

Olin/ en ollut, söin makeita herkkuja, jos niitä joku tarjosi 21% 21%

En oikeastaan, kun kieltäydyin vaivattomasti ennenkin makeasta, vaikka kuinka olis tuputettu 10% 10%

En, söin terveellistä ruokaa, en makeaa, vaikka pointsit ois kuinka sallineet 0% 0%

En, mutta perseeni levisi tavallisellakin ruualla 17% 17%

Ja huomaa, että 0 prosenttia eli terveellisellä ruokavaliolla ennen karppauksen aloittamista :D.

kun en siellä käykään. Eikä käy moni muukaan karppaaja.

14

Vierailija
173/175 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaikki sekasyöjät vain mässyttävät pullaa ja karkkia päivät pitkät. Oma BMI on 19,6 ja olen harrastanut liikuntaa koko ikäni, joten kroppa on kiinteä. Ja olen kasvissyöjä.

Ei kannata sotkea yhtä karppaajaa kaikkiin karppaajiin. Toki uskon, että yleistäminen on helppoa puolin ja toisin.

14

Vierailija
174/175 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ilmeisesti itse "oikeauskoisempi" kuin he?

Hei mikä tämä uskonto-juttu oikein on?

Vierailija
175/175 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ehkä olisi tullut heti selväksi. Lue viestisi läpi, sieltä käy ilmi jotain ihan muuta.

Minun ei tarvitse lukea yhtäkään viestiäni, sillä itse parhaiten tiedän, mitä olen kirjoituksellani tarkoittanut. Sen sijaan kellään muulla tässä ketjussa ei näytä olevan vaikeuksia ymmärtää tekstejäni.

14

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi