Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Vauvatar-nettikaupasta?

Vierailija
26.11.2011 |

Meinasin Brion vaunut tilata..

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava palvelu! Tilasimme pari kuukautta sitten Britax B-dual -rattaat toiselle puolelle Suomea ja paketti oli ovella seuraavana päivänä. Kun nyt lähdimme pohjoiseen Joulun viettoon, auto oli niin täyteen pakattu, että renkaat piti irrottaa. Kun pääsimme perille, huomasimme renkaitten jääneen matkan varrelle. Olimme käyttäneet rattaita yöpyessämme matkan varrella, ja autoa taas pakatessamme renkaat olivat jääneet pois kyydistä. Aikamoinen ongelma, kun toinen lapsista kaksi vuotta ja toinen kaksi kuukautta. Ja vanhemmalla päiväunet tulee aina nukuttua ulkona. Rattaat elintärkeät.

Soitimme paikalliseen lastentarvikeliikkeeseen, mutta täällä lähellä ei kukaan myy Britaxia. No, ajattelimme soittaa Vauvatareen, koska aiemminkin palvelu ollut hyvää ja nopeaa.

Seuraavana aamuna kahdeksalta ovikello soi ja posti toi renkaat ovelle - VELOITUKSETTA!!!

Siis unohdamme osat matkanvarrelle ja saamme välittömästi uudet tilalle ilmaiseksi! Uskomatonta, mutta totta! Mieheni soitti Vauvatareen kiittääkseen ja emme kuulemma ole ensimmäisiä, joita nyt Joulun aikana on tarvinnut auttaa. Aivan uskomattoman hyvää palvelua!!Päätimme, että vastaisuudessa ostamme kyllä kaiken tarvittavan heidän kauttaan.

Suosittelemme koko suku!!

Hyvää Joulua kaikille! Pitääkin lähteä lenkille, kun siihen nyt mahdollisuus.

Vierailija
2/13 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nopeaa palvelua minäkin olen saanut, muutama vuosi sitten sieltä pari kertaa olen tilaillut :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää siis missään tapauksessa koskaan laittako rahaa ko.yritykseen. Mä olen nyt takunnut usean päivän heidän kanssaan kun tilasin autoon turvaistuimen. Olen laittanut useita viestejä päivän aikana ja sitten soitellut mut vastaukset tulee ilta/yön aikaan ja sitten viestit on mitä sattuu ja lupauksia tulee. Nyt sitten lupasit että jos ei iltapäivään tule lähetys niin palauttavat rahat takaisin. katotaan kuinka käy. Olen myös sitten hiukan laittanut asioita vireille median suuntaan niin katotaan mikä tämä yritys nyt oikein on!!!!!!

Vierailija
4/13 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella huono ostokokemus!! Rattaiden jarru piti mennä takuuseen. Puhelimeen ei vastattu ja s-postiinkin harvakseltaan. Lupailtiin ja lupailtiin että asia hoituu, mutta vasta yli kahden kuukauden päästä asia hoidettiin, kun uhkasin ilmoituksen tekemisellä kuluttajan suojaan!

Vierailija
5/13 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätävän niminen nettikauppa. Tulee mieleen joku gootti-vauva... Goottien (tai mitä ne mustiinpukeutuvat teinit nyt on) nimimerkit ovat yleensä juuri tuollaisia tar-päätteisiä. Kalmatar, Varjotar, Kuolotar...Vauvatar.

Vierailija
6/13 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sain väärän tuotteen mutta vaihto onnistui tosi helposti. mukavia ne työntekijät

Vierailija
7/13 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilasin sieltä rattaat. Tulivat nopeasti ja sain hyvää palvelua, kun soitin ensin ja kyselin rattaista lisää. Tilaisin toistekin!

Vierailija
8/13 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen useasti tilannut. Kerran oli lasten nojatuolissa keinonahassa nirhauma ja se vaihdettiin nopsasti uuteen. Briot olen tilannut sieltä reilu vuosi sitten. Ei ongelmia.

Vierailija
9/13 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ikinä, IKINÄ suoltako rahojanne kyseiseen puljuun. Tilasimme sieltä yhdistelmävaunut jossa tarjoukseen kuului itse vaunut + hoitolaukku ja vaunujen sadesuoja. Toimitusajan piti olla se muutama päivä... Taisi mennä melkein kaksi viikkoa kun aloin kysellä vaunujen perään, vastauksena oli todella tökeröitä sähköposteja joista ei oikein käynyt ilmi mitä on tapahtunut. Tarpeeksi heitä viesteilläni ahdisteltua he lähettivät "uuden" lähetyksen postitse (sain jopa lähetystunnuksen), eli eivät vaan olleet saaneet aikaiseksi vaunuja lähetettyä. No kuinkas ollakaan, paketista puuttui sadesuoja ja hoitolaukku, taas alkoi sama sähköpostirumba. Ja siis jopa heidän lähettämät sähköpostit ovat huonosti kirjoitettu ja töksähteleviä. Nyt on vaunujen tilaamisesta kulunut reilusti yli kuukausi ja laukkua ja sadesuojaa edelleen odotellaan. Lähetystunnus tuli jo viime viikolla, mutta postin sivut on vastaanottaneet vasta ennakkoilmoituksen paketista. Raivostuttavaa!

Vierailija
10/13 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin kyseisestä puljusta ja yli kk odottelun jälkeen tilasin muualta. Soitin useasti ja laitoin spostia. Puheluihini ei vastattu ja viesteihinkään ei vastattu aina. En edelleenkään tiedä miksen saanut tavaraa perille, koskaan eivät vastanneet missä jamassa tilaus on. Tuttavilleni ovat lupailleet tavaraa myöhästyneiden lähetysten takia, mutta siitäkin jo kaksi vuotta.

Vierailija
11/13 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran myymälässä lapsellani oli ikivanha pehmolelu mukanaan (jota ei siis missään mielenhäiriössä olisi voinut kuvitella uudeksi...) ja tämä myyjä sitten väitti kassalla että sekin pitää maksaa.. ja lelua esiteltyäni vänkäsi edelleen. heillä ei edes ollut samanlaista myynnissä :D

Vierailija
12/13 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain lopulta rahat uhkailulla, ja kaikenmaailman viesteillä. Huh huh. 

Vierailija
13/13 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^^^^miten kävi,saitko rahat takaisin? itsellä lähes sama tilanne(tilasin vaunut joita ei ollutkaan) ja rahoja ootellaan takaisin mutta ei oo kuulunu :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi