Mies haluaa erota koska ei saa tarpeeksi seksiä kotona. Miten saan seksihalut nousemaan?
Kommentit (61)
Mitä enemmän sitä harrastaa, sitä enemmän tekee mieli. Pitkä tauko taas saa minulla kropan unohtamaan.
Mä aloin haluta seksiä enemmän, kun päätin, että annan sitä miehelleni, koska hän siitä niin kovasti pitää ja se lievittää stressiäkin. Sitten siitä tuli yhtä lailla minunkin juttuni. Isompi vaiva on vaikka hieroa hartioita.
Tykkään antaa suuseksiä ja se riittää usein esileikiksi. Saan itsekin ihan mitä keksin toivoa. Mulle tärkeää on, että mies on putipuhdas. Kiihotun suihkunraikkaasta miehentuoksusta. Lisäksi mä pidä itseni siistissä kunnossa (karvat, lakatut varpaankynnet, sääri- ja kainalokarvat ym.) jotta on kiva ja rento olla alasti.
Kokeile - vietä seksikuukausi ja katso sitten uudestaan tilannetta.
Sitten peilailet,meikkaat vähän villin meikin itsellesi,laitat kivat kynnet ja hiuksia viehkeesti. Jo se peilailu ja hiusten vääntely ja ilmeily saa mulla haluja. Ja ei sitä aina tarvi haluttaa,että voi antaa miehen panna. Pyydä että voisitte halailla ja helliä toisianne hiukan enemmän nyt. Mulla on nyt ollu pari kuukautta halut vähissä. Annan miehen laittaa liukkaria ja kyllähän se huomioiminen vähän alkaa itseäkin haluttamaan.. Ootteko muuten aikoihin käynyt kahdestaan missään?
niin tervemenoa... annas kun arvaan, teillä muutama alle kouluikäinen lapsi? Se on lapsiperheen arkea että naisen halut vähenee muutamaksi vuodeksi, ja valitettavasti osa miehistä ei sitä kestä eikä ymmärrä ja se on monen suhteen loppu. Ja pliiis elkää nyt tulko jeesustelemaan miten minulta ei ainakaan vähentynyt.... olette poikkeustapauksia.
pelkän (tilapäisen?) seksin vähäisyyden vuoksi haluaa erota, niin menkööt. Itse en jaksaisi moisen takia edes vaivautua. Eri asia on, ellet todellakaan koe mitään haluja eikä teillä ole seksiä käytännössä koskaan, silloin suosittelen sinulle/teille esim. ajan varaamista seksiterapeutille! se oikeasti voi auttaa. Halujahan ei voi pakottaa - on syy, miksei sinulla niitä ole. Jos parisuhteenne muuten on pelastamisen arvoinen, kannattaa asiaan paneutua (vika voi olla miehessäkin; osallistuuko tarpeeksi kotitöihin ym) ja tehdä kaikkenne, mutta jos teillä tökkii muutenkin, anna miehen mennä. Johan tuo on merkki siitä, ettet sinä kiinnosta juuri kuin panopuuna ja se on suhteelle huono lähtökohta.
Suorastaan toivon, että tuo hormonikierukka alentaisi libidoani. Haluaisin miestäni joka päivä. Olen myös sanonut, että jos me emme pane, ajaudun vieraisiin jossain kohtaa ja sitten se on ero.
Minua ei pikkulapsiajat yms. ole hetkauttaneet. Mutta toisaalta en ota viikkosiivouksista stressiä.
Yritä, ap, heittää aivot narikkaan. Lähde vaan mukaan, kun miehesi vonkaa. Jos ei silloin just tee mieli, usein tekee kohta, kun mies vähän hellii kroppaasi. Rakastatko miestäsi?
Voit myös hakea apua, jos rakastat häntä ja haluaisit itsekin haluta enemmän. Väestöliitosta voisit aloittaa. Katso nettisivut.
Meitä halukkaita naisia ja vähemmän haluavia miehiä on olemassa. Kaikki miehet eivät kulje kalu tanassa koko ajan...
http://www.mtv3.fi/helmi/seksi/artikkeli.shtml/2010/07/1133374/eroottin…
Sivun alareunassa lisää..
Eli et ole siis ollut haluton, vaikkei huvita.
Olen kerran antanut kun EI HALUNNUT, silloin mies vaan jyysti. Minä en kostunut ja odotin että homma loppuun. Mies tietää ettei silloin akti vaan toimi.
Olen ehtinyt tämän pitkän suhteen aikana myös syttyä hitaammin. Miehen lämmittely alkaa toimia muttei sitä halua saa päälle jos ei vaan haluta!
Vaikka miten toinen lämmittelee niin tekee mieli vaan jotain muuta.
Silloin kun itselläni oli haluttomuutta niin olin muutenkin alakuloinen. Helpotti myös seksielämässä kun vaikeudet saatiin selvitettyä.
Peesi tälle. Juuri näin. Mies kuulostaa paskalta, ja jos haluaa erota niin tervemenoa... annas kun arvaan, teillä muutama alle kouluikäinen lapsi? Se on lapsiperheen arkea että naisen halut vähenee muutamaksi vuodeksi, ja valitettavasti osa miehistä ei sitä kestä eikä ymmärrä ja se on monen suhteen loppu.
Ja pliiis elkää nyt tulko jeesustelemaan miten minulta ei ainakaan vähentynyt.... olette poikkeustapauksia.
pelkän (tilapäisen?) seksin vähäisyyden vuoksi haluaa erota, niin menkööt. Itse en jaksaisi moisen takia edes vaivautua. Eri asia on, ellet todellakaan koe mitään haluja eikä teillä ole seksiä käytännössä koskaan, silloin suosittelen sinulle/teille esim. ajan varaamista seksiterapeutille! se oikeasti voi auttaa.
Halujahan ei voi pakottaa - on syy, miksei sinulla niitä ole. Jos parisuhteenne muuten on pelastamisen arvoinen, kannattaa asiaan paneutua (vika voi olla miehessäkin; osallistuuko tarpeeksi kotitöihin ym) ja tehdä kaikkenne, mutta jos teillä tökkii muutenkin, anna miehen mennä. Johan tuo on merkki siitä, ettet sinä kiinnosta juuri kuin panopuuna ja se on suhteelle huono lähtökohta.
Mieshän on sika, kun ilmoittaa mistä mättää ja mikä voi olla lopputulos, jos ongelmaa ei saada ratkeamaan.
Odottavan aika on pitkä, ja tämä sanonta pätee tähän "muutamaan vuoteen" paremmin kuin hyvin.
Mutta eipä ap mitään tarkkaa tietoa ole antanut, joten turha tuota analysoida vaan antakaa naiset niitä vinkkejä ja kikkakolmosia.
Peesi tälle. Juuri näin. Mies kuulostaa paskalta, ja jos haluaa erota niin tervemenoa... annas kun arvaan, teillä muutama alle kouluikäinen lapsi? Se on lapsiperheen arkea että naisen halut vähenee muutamaksi vuodeksi, ja valitettavasti osa miehistä ei sitä kestä eikä ymmärrä ja se on monen suhteen loppu.
Ja pliiis elkää nyt tulko jeesustelemaan miten minulta ei ainakaan vähentynyt.... olette poikkeustapauksia.
pelkän (tilapäisen?) seksin vähäisyyden vuoksi haluaa erota, niin menkööt. Itse en jaksaisi moisen takia edes vaivautua. Eri asia on, ellet todellakaan koe mitään haluja eikä teillä ole seksiä käytännössä koskaan, silloin suosittelen sinulle/teille esim. ajan varaamista seksiterapeutille! se oikeasti voi auttaa.
Halujahan ei voi pakottaa - on syy, miksei sinulla niitä ole. Jos parisuhteenne muuten on pelastamisen arvoinen, kannattaa asiaan paneutua (vika voi olla miehessäkin; osallistuuko tarpeeksi kotitöihin ym) ja tehdä kaikkenne, mutta jos teillä tökkii muutenkin, anna miehen mennä. Johan tuo on merkki siitä, ettet sinä kiinnosta juuri kuin panopuuna ja se on suhteelle huono lähtökohta.
Mieshän on sika, kun ilmoittaa mistä mättää ja mikä voi olla lopputulos, jos ongelmaa ei saada ratkeamaan.
Odottavan aika on pitkä, ja tämä sanonta pätee tähän "muutamaan vuoteen" paremmin kuin hyvin.
Mutta eipä ap mitään tarkkaa tietoa ole antanut, joten turha tuota analysoida vaan antakaa naiset niitä vinkkejä ja kikkakolmosia.
Niin no, mies on sika oikeastaan sen vuoksi, että uhkailee erolla, näin kärjistäen. Suunnilleen yhtä sika, kuin nainen joka uhkailee erolla, jos miehellään ei seiso riittävän usein.
Sinänsä, jos asiaa analysoi ap:n antamien tietojen valossa, niin mikähän olisi miehen toivoma lopputulos. En oikein jaksa uskoa, että pidemmän päälle toimisi se ratkaisu, että ap suostuisi seksiin vastentahtoisestikaan.
Ja toinen huomio, jos ap:n mies rakastaa vaimoaan, hän sanoisi kaipaavansa seksiä vaimonsa kanssa, nyt hän kaipaa seksiä ylipäätään.
.
.
.
Niin no, mies on sika oikeastaan sen vuoksi, että uhkailee erolla, näin kärjistäen. Suunnilleen yhtä sika, kuin nainen joka uhkailee erolla, jos miehellään ei seiso riittävän usein.Sinänsä, jos asiaa analysoi ap:n antamien tietojen valossa, niin mikähän olisi miehen toivoma lopputulos. En oikein jaksa uskoa, että pidemmän päälle toimisi se ratkaisu, että ap suostuisi seksiin vastentahtoisestikaan.
Ja toinen huomio, jos ap:n mies rakastaa vaimoaan, hän sanoisi kaipaavansa seksiä vaimonsa kanssa, nyt hän kaipaa seksiä ylipäätään.
Kyllähän sekä mies että nainen haluavat rakastella halukkaan puolison kanssa. Tietysti homma alkaa tökkiä, jos rakastelun puute korjataan sillä, että nainen ryhtyy "panopuuksi" ja on täydellinen lahna eli osoittaa mielenosoitukselliesti sen haluttomuuden. Tuo voi jopa kirpaista enemmän kuin puhdas pihtaus.
Normimies ei mene romuksi viikon eikä kahden epätyydyttävästä seksielämstä, kyllä siihen tarvitaan enemmän.
Ja taas meni väärin. Tyhmänä luin, että mies haluisi tarpeeksi seksiä "kotona". Jos kyseessä ei siis olekaan vaimo eikä luonnollisesti lapset, niin sitten on kai tarkoitettu, että perhe lähtisi välillä pois, että pääse paneskelemaan vieraitten kanssa kotona.
Eli se varsinainen vastaus/kommentti alla:
Kyllähän sekä mies että nainen haluavat rakastella halukkaan puolison kanssa. Tietysti homma alkaa tökkiä, jos rakastelun puute korjataan sillä, että nainen ryhtyy "panopuuksi" ja on täydellinen lahna eli osoittaa mielenosoitukselliesti sen haluttomuuden. Tuo voi jopa kirpaista enemmän kuin puhdas pihtaus.
Normimies ei mene romuksi viikon eikä kahden epätyydyttävästä seksielämstä, kyllä siihen tarvitaan enemmän.
Ja taas meni väärin. Tyhmänä luin, että mies haluisi tarpeeksi seksiä "kotona". Jos kyseessä ei siis olekaan vaimo eikä luonnollisesti lapset, niin sitten on kai tarkoitettu, että perhe lähtisi välillä pois, että pääse paneskelemaan vieraitten kanssa kotona.
ovat varmaa seksintappotoimintaa.
Kyllä mä kummasti ole aina silti orkun saanut. Usein monta. Eihän se pillu siitä mihkään kulu. Enhän mä lenkilläkään haluais käydä, mutta silti käyn ja aina hyvä olo on juoksun jälkeen. Mielestäni sama asia. N38
niin tervemenoa... annas kun arvaan, teillä muutama alle kouluikäinen lapsi? Se on lapsiperheen arkea että naisen halut vähenee muutamaksi vuodeksi, ja valitettavasti osa miehistä ei sitä kestä eikä ymmärrä ja se on monen suhteen loppu.
Voithan sä vaikka pyllistää miehelle ja lukea itse kirjaa.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2011 klo 14:30"]
Tulin raskaaksi, mieheltä katosi halut sitä myötä kun vatsa kasvoi, minulta taas ei.
Menee tämä näinkin, mutta tuumin vaan että nappaakohan enää paneskella tota ukkoa sitten kun sitä taas joskus haluttaa? Nykyisin kyllä vielä panettaa, mutta ukkoani en enää himoitse.
[/quote]
Meillä vähän sama ongelma.. Pikkulapsi arki rankkaa 1v ja 3v lapset.. Mua kyllä haluttas mut mies ei ikinä jaksa.. On ollut näin jo pidemmän aikaa.. Olen alkanut haaveilemaan muista miehistä.. Ja käyn omantunnontuskia siitä uskallanko koskaan pettää, vai tuleeko koko loppuelämä ja avioliitto olemaan tälläistä kämppiksinä oleilua.. sillon kun harvoin on tarjolla, sekin kestää sen 5min.. plaah..
Esileikiksi suosittelen että mies tekee iltapalat, hoitaa lasten iltapesut ja nukkumaan laitot, tekee pika iltasiivouksen ja laittaa pyykit koneeseen. Käy vielä suihkussa ja laittaa partavettä, kun on ensin vaihtanut teille puhtaat lakanat ja hakenut viinipullon kylmästä. Tämä yleensä auttaa meillä.
Apteekista ja verkkokaupoista saa tuottetta joka sisaltaa ruusujuurta, se lisaa seksihaluja. Muitakin tuotteita varmasti riittaa mutta tuo on yksi, lisaksi se auttaa jaksamaan arkirutiineissa. Muista kuitenkin pitaa miehesi kurissa, se on sina joka paatat milloin haluat seksia.
Voihan sitä miehelle vaikka pyllistää sen verran ja itse vaikka lukea kirjaa.