Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa erota koska ei saa tarpeeksi seksiä kotona. Miten saan seksihalut nousemaan?

Vierailija
26.11.2011 |

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jännää, kukaan ei kysynyt ap:lta että mikä on miehrn "vaatima" määrä? Meinaan että mikä on teidän määrä nyt ja mihin tasoon se pitäisi saada?

Vierailija
22/61 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2011 klo 12:58"]

ei halua minua? Eiköhän se ole se peruslähtökohta.

[/quote]

Iso osa naisista ei halua koskaan seksiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2013 klo 20:20"]

Esileikiksi suosittelen että mies tekee iltapalat, hoitaa lasten iltapesut ja nukkumaan laitot, tekee pika iltasiivouksen ja laittaa pyykit koneeseen. Käy vielä suihkussa ja laittaa partavettä, kun on ensin vaihtanut teille puhtaat lakanat ja hakenut viinipullon kylmästä. Tämä yleensä auttaa meillä.

[/quote]

Tai sitten ottaa eron ja hakee naisen jota kiinnostaa seksi. Ap ei ole ansainnut miestään

Vierailija
24/61 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksihaluja ei saa millään nousemaan, jos niitä ei ole olemassa. Mulla on kokemusta kolmesta avioliitosta, ja ihan samaa uhrautumista se seksi on. Voihan sitä maata tai sitten yrittää tehdä temppujaan miehen mieliksi, mutta kun ei sitä jaksa kerta kaikkiaan pitempään. On ikäänkuin kotitaloustyö muiden joukossa, kun ei itsellä ole mitään mielihalua. Joten mä jätin suosiolla moisen velvollisuuden, olen tilivelvollinen ainoastaan itselleni. Nyt olen vihdoinkin onnellinen ja helpottunut, koska olen tuossa asiassa ns. sinut itseni kanssa.

Vierailija
25/61 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin hän on rehellinen sinulle. Yhtä vaikeaa kuin sinulle on suostua rakastelemaan on hänelle siitä luopuminen. Koska kumpikin haluaa pitää kiinni perusoikeudestaan ja jostain mikä on itselle ilon ja onnen lähde parisuhteessa (hänelle fyysinen läheisyys, sinulle oma rauha) niin ei varmaan ole kompromisseja asiassa.

Vierailija
26/61 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksella:

1. hormoniehkäisy pois (me vaihdoimme kondomiin) TÄRKEIN

2. toivottavasti koet itsesi viehättäväksi ja haluttavaksi, jos et niin pyri siihen

3. jos miehesi voisi tehdä jotain sängyssä paremmin, kerro hänelle mitä. Jos et ole varma, selvitä asia ensin itsellesi.

Vierailija
27/61 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Ap vielä linjoilla? Miten menee?

Vierailija
28/61 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on mies, eikä milään tasavertainen akka, joka kuuntelee ja keskustelee arjen askareet ja jne Naisilla on puute naistuttavista, joiden kanssa arki jaetaan. Turha miestä syyllistää. Muualla maailmassa naisen pitää olla TYTTÖYSTÄVÄ vielä naismisiin mentyäkin, kahdenkeskiset illalliset ja panot. Suomalainen nainen ei käy ..valitettavasti.. ei osaa palvella miestä..

Vierailija
29/61 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 19:32"]

Mies on mies, eikä milään tasavertainen akka, joka kuuntelee ja keskustelee arjen askareet ja jne Naisilla on puute naistuttavista, joiden kanssa arki jaetaan. Turha miestä syyllistää. Muualla maailmassa naisen pitää olla TYTTÖYSTÄVÄ vielä naismisiin mentyäkin, kahdenkeskiset illalliset ja panot. Suomalainen nainen ei käy ..valitettavasti.. ei osaa palvella miestä..

[/quote]

Ja monessa muussa kulttuurissa mies on perheen elättäjä joka tuo leivän pöytään. Suomalainen nainen kantaa osansa perheen elatuksesta, hoitaa lapset ja kodin.

On aivan mahtavaa, että suomalaiset naiset ovat niin itsenäisiä että heidän ei tarvitse miellyttää miestä jos ei huvita. Täällä pärjää yksinkin, toisin kuin niissä "tyttöystäväkulttuureissa" mitä ihannoit.

Vierailija
30/61 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2011 klo 13:36"]

Mulla ei oikein ole seksihaluja oli sitten hormonaalista ehkäisyä tai ei :( Ei musta seksi ole ikävää, mun ei vaan tee sitä mieli. Elämä olis niin paljon helpompaa kun joskus panettais.

[/quote]

Onko teillä sitten muuten läheisyyttä? Minulla on jotenkin tullut mielikuva että silloin kun on paljon läheisyyttä muutenkin on myös seksiä. Mitä jos kokeilisitte esileikkinä että miehesi hieroisi sinut öljyn kanssa niskasta varpaisiin. Sinun ei tarvitsisi tehdä mitään eikä sinulta vaadittaisi mitään  ja voisit  vain nauttia olostasi kaikessa rauhassa.

Vierailija
31/61 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2013 klo 21:37"]

Seksihaluja ei saa millään nousemaan, jos niitä ei ole olemassa. Mulla on kokemusta kolmesta avioliitosta, ja ihan samaa uhrautumista se seksi on. Voihan sitä maata tai sitten yrittää tehdä temppujaan miehen mieliksi, mutta kun ei sitä jaksa kerta kaikkiaan pitempään. On ikäänkuin kotitaloustyö muiden joukossa, kun ei itsellä ole mitään mielihalua. Joten mä jätin suosiolla moisen velvollisuuden, olen tilivelvollinen ainoastaan itselleni. Nyt olen vihdoinkin onnellinen ja helpottunut, koska olen tuossa asiassa ns. sinut itseni kanssa.

[/quote]

Olin samanlaisessa tilanteessa ja luulin pitkään ettei seksi ole minua varten. Nykyisen mieheni kanssa halut pysyvät hienosti yllä jos emme jätä seksikertojen välille liian pitkää taukoa.

Vierailija
32/61 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2013 klo 22:04"]

Kokemuksella:

1. hormoniehkäisy pois (me vaihdoimme kondomiin) TÄRKEIN

2. toivottavasti koet itsesi viehättäväksi ja haluttavaksi, jos et niin pyri siihen

3. jos miehesi voisi tehdä jotain sängyssä paremmin, kerro hänelle mitä. Jos et ole varma, selvitä asia ensin itsellesi.

[/quote]

Tämä pitää paikkansa. Erityisesti ensimmäinen kohta. Pillerit tai hormonikierukka ehkäisevät todella tehokkaasti koska seksihalut lähtevät minulta täysin.

Vierailija
33/61 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tämä vaikuttaa nyt siltä että teidän välinen sähkö ja kipinä on täysin kateissa, arki astunut kuvioihin ja se vastuu tästä kaikesta heitetty raukkamaisesti sinun hartioillesi tyyliin jos vaimoa ei haluta se on vaimon vika.   Nyt ei auta vaikka mies hieroisi ämpärillisen öljyä hartioihin esileikissä yms diibadaabaa. Jos haluja ei ole jo se hierottavaksi meneminen voi olla vastenmielistä koska sen lääppimisen tarkoitus on johtaa seksiin halutti tai ei.  

Teidän täytyisi nyt löytää sähköä ja flirttiä takaisin parisuhteeseen ilman seksipainostusta. Alkakaa käymään yhdessä kunnon juoksulenkillä, soutelemassa, seinäkiipeilemässä tai ilmoittautukaa salsatunneille.. Jos mies ei halua lähteä, mene sinä. Mitä hullumpi harrastus, sen parempi. Uudesta hullusta harrastuksesta saat uutta potkua ja säpinää elämään ja onnistumisen kokemuksia. Miehen silmissä vaimokin alkaa näyttämään kiinnostavalta, ihan niin kuin vanhaan kirjaan laitettaisiin sekaan muutama uusi sivu.

Käy kampaajalla (mutta älä vaan laita punaisia raitoja), hieronnassa ja osta uusi hyvinistuva vaate, kaunis naisellinen ja erityylinen kuin yleensä. Lakkaa kynnet, osta hyvää viskiä, amarettoa tms jotain mistä pidät ja palkitse silloin tällöin itsesi.  Käykää yhdessä tai erikseen  katsomassa teatteria, stand-uppia  tehkää jotain sellaista joka saa teidät rentoutumaan ja nauramaan..

Kun sinä löydät oman naiseutesi ja itsevarmuutesi tarttuu tämä kaikki hyvä olo myös mieheesi ja saa hänet huomaamattaankin tekemään asioita vähän toisella tavalla..  Hyvä seksi tulee siinä sivussa ja kun mopo lähtee vihdoin käyntiin älä päästä sitä sammumaan vaan kaasuta kahta kauheammin. Sitten kun mopo on lähtenyt ihan vallan käsistä voi kokeilla kaikkea miljoonaa seksiasentoa,citymarketin sovituskoppia, hierontaöljyä ja mitälie kaalimatoa, mutta vasta sitten kun kosketus ja seksi tuntuu hyvältä eikä rasitteelta.

Kyllä se siitä iloksi taas muuttuu, onnea matkaan :)

Vierailija
34/61 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko haluttomuutesi pelkästään sinuun itseesi liittyvää? tarkoitan, että itselläni on välillä kausia, etten yhtään halua seksiä, en kaipaa kosketusta, enkä todellakaan tarvitse orgasmeja. en silti koe, että seksuaalinen halukkuuteni olisi kokonaan poissa, koska tuolloinkin hyvin usein (en nyt jatkuvasti kuitenkaan) haluan tyydyttää mieheni, tuottaa hänelle hyvää oloa ja koskettaa häntä, koska tiedän hänen nauttivan siitä.

se vain vaatii hieman erilaisen panostuksen kuin ns. normaalissa seksielämässä. joudun ikäänkuin miettimään tarkkaan sen hetken, jolloin seksiä on ja teen aina aloitteen itse noina aikoina. mies "joutuu" tyytymään useimmiten siihen, että annan suuseksiä tai tyydytän hänet käsin, vaikka toki joskus tilanne menee siihen, että haluan enemmänkin. muutenkaan tämä ei ole tapahtunut ihan itsestään. tästä on keskusteltu miehen kanssa ja hän on itsekin myöntänyt, että hänellä on aikoja, jolloin ei itse vain jaksa tai tunne tarvitsevansa seksiä ja hän voi samaan tapaan tyydyttää minut, jos minulla nyt sattuu olemaan kausi, jolloin haluan enemmän.

alkuun tuo oli jotenkin outoa. meinaan, että itsestäni oli vähän ehkä nöyryyttävääkin, kun tiesin, ettei mies halua (minua, näin ajattelin) seksiä, mutta, kun asiasta pystyi puhumaan ihan avoimesti ja arki sujui muuten loistavasti, tuo epävarmuus poistui. joskus sitä haluaa ja joskus ei, minkäs sitä itselleen väkisin tekee?

Vierailija
35/61 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2011 klo 12:58"]

[/quote] Kyllä, mies on vastuussa sekä omasta että vaimonsa seksuaalisuudeta.

Vierailija
36/61 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 20:15"]

[quote author="Vierailija" time="26.11.2011 klo 13:36"]

Mulla ei oikein ole seksihaluja oli sitten hormonaalista ehkäisyä tai ei :( Ei musta seksi ole ikävää, mun ei vaan tee sitä mieli. Elämä olis niin paljon helpompaa kun joskus panettais.

[/quote]

Onko teillä sitten muuten läheisyyttä? Minulla on jotenkin tullut mielikuva että silloin kun on paljon läheisyyttä muutenkin on myös seksiä. Mitä jos kokeilisitte esileikkinä että miehesi hieroisi sinut öljyn kanssa niskasta varpaisiin. Sinun ei tarvitsisi tehdä mitään eikä sinulta vaadittaisi mitään  ja voisit  vain nauttia olostasi kaikessa rauhassa.

[/quote] ööö, tuossa suhteessa se oli mies joka oli tyytymätön. Mitäpä jos nainen ottaisi öljypullon ja hieroisi miehen päästä varpaisiin.

Vierailija
37/61 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käytät mitään hormonaalista ehkäisyä, kannattaa jättää pois. Ja sitten rakastuminen auttaa :) Myös se, että seksi on nautinnollista vaikuttaa haluihin paljon. Pyydä esim. miestä sormettamaan niin kuin tuntuu hyvältä ja keskittymään sinuun, vaikka ei tekiskään mieli. Jos mies osaa oikein antaa nautintoa, yleensä halutkin kasvaa. Näin ainakin minulla.

Vierailija
38/61 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
39/61 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä menee hyvin muutoin mutta tää vähäinen seksin määrä on ongelma. Pitäskö mun siirtyä hormonikierukasta kuparikierukkaan vai miehen poikkasta piuhat? Mitä se muuten käytännössä tarkoittaa, tuleeko vielä siemensyöksy ja jos niin mistä se koostuu? Onko kivulias/kallis/peruuttamaton toimenpide? Lapsilukumme on täynnä.

Vierailija
40/61 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä menee hyvin muutoin mutta tää vähäinen seksin määrä on ongelma. Pitäskö mun siirtyä hormonikierukasta kuparikierukkaan vai miehen poikkasta piuhat? Mitä se muuten käytännössä tarkoittaa, tuleeko vielä siemensyöksy ja jos niin mistä se koostuu? Onko kivulias/kallis/peruuttamaton toimenpide? Lapsilukumme on täynnä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme