Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saatko tanssia hitaita toisen miehen kanssa?

Vierailija
24.11.2011 |

Vai onko miehesi omistushaluinen?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin, jos ollaan kaveriporukalla (siippa kotona) liikkeellä.

Jos ollaan samoissa bileissä, juttu on toinen.

Emme petä, emmekä halua pettää kumpikaan.

Vierailija
2/7 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tanssimisessa ole mitään pahaa. Nyt kun enää ei olla teinejä niin voi asiallisestikkin tanssia hitaita. Tanssin itse vaan silloin jos tulee tosi hyvä biisi eli siis musiikin takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pettäminen ei kuulu millään muotoa yhteen. Eli saan tanssia.

Mieheni käy työlounaalla usein naisen kanssa ja kaikenlaisia palavereja on ja mukana naisia. Jos tahtoa pettää olisi, löytyisi parhaat naaraat muualta kuin tanssilattialta.

Vierailija
4/7 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssimista ei meillä pidetä mitenkään seksuaalisena tekona.

Vierailija
5/7 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en mielelläni tanssi miesten kanssa hitaita, koen sen jotenkin vaivaannuttavaksi. En kyllä osaa sanoa miksi... en kuitenkaan ajattele, että se johtaisi pettämiseen tms. Minun puolestani mieheni saa tanssia, jos sellainen tilanne on. Tosin luulen, että ei varmaan juuri tanssi.

Mun mielestä tanssimisella ja pettämisellä ei välttämättä ole mitään tekemistä keskenään. Varmaan se riippuu enemmän siitä mihin ajattelee tanssin johtavan ja miten sen aikana toimii. Perushidas/paritanssi miehen kanssa ei merkitse vielä mitään jatkoa.

Vierailija
6/7 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tanssiminen ole seksiä. Eikä sitäkään ole kielletty, minä olen aikuinen ja päätän itse, mitä teen.

Vierailija
7/7 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan käyttää omat rahani miten parhaaksi näen. Saan ajaa vapaasti autoa, ja valita asuinpaikkani ym. Saan äänestää vaaleissa ketä haluan ja olla jopa ehdokkaana missä puolueessa itse halua, vaikka presidentinvaaleissa.

Ja tämä kaikki ihan mieheltä lupaa kysymättä!

Onko tässä "miehen omaisuutena" olemisessa joku sukupolviero? Minun äitini aikoinaan lopetti kokonaan tansseissa käymisen, kun sai lapsen ja meni naimisiin (tässä järjestyksessä).

Onko se nyt minun tyttärieni ikäluokkaa, joka pitää jokseenkin normaalina, että ei saa tanssia hitaita, ei saa sitä eikä tätä ... ?

Vai onko se käsitys, joka iän ja elämänkokemuksen myötä korjaantuu?

Minun ikäluokkani tosin ajatteli näin jo nuorena ja ne miehet jätettiin surutta, jotka kovin omistushaluisiksi ja määräileviksi yrittivät heittäytyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi