Menenkö mä huomenna töihin vai en???
Että alkaa kyrpimään tämä sairastelu, koko perhe oltu vuoronperään vikan kk ajan flunssissa, lpaset nyt onneksi pikkuhiljaa parempana mutta mies soitti nyt töistä ajan työterveyslääkärille ja entä sitten minä:/
Ti läksin töistä kesken päivän kun niin särki ja olin tukossa ja kurkku kuin raastinrauta, alkoi su se vaiva.
Nyt ei ole enää kurkku kipeä mutta tämä helvetin yskä tekee hulluksi:(
Räkää ja limaa irtoaa ja yskin vähän väliä, mukavinta se kun irtoilee sellaisia keltaisia isoja ysköksiä joita sitten ravaan sylkemässä wcssä. Ja annas kun se klimppi ei lennähdäkään tarpeeksi kauas sieltä sisuksista vaan jää tuohon nieluun kiinni niin minä tyttö lähes oksennan saadakseni se ulos.
Kuumetta ei ole ollut eikä ole vieläkään, sairaslomaa sain eilisen ja tämän päivän ja kuulema soitto riittää jos tarvitsen huomiseksi.
Mutta EN TIEDÄ miten toimia, työni ei hirmu raskasta ole, mutta toki jalkeilla oloa koko ajan ja oppitunneilla kun olen (huomenna 6t päivä) niin myös äänen käyttöä ja ennenkaikkea läsnäoloa, otan varmaan sitten klimppikupin mukaan tms jottei tarvitse poistua tunneilta vähän väliä sylkemään noita kasoja.
HUOKAUS!!!
Kommentit (4)
Mietin vain tuumaako rehtori kun hälle asiasta ilmoitan että lusmuilen kun oireina "vain" nämä mainitsemani..
ap
lähde hakemaan mitään jälkitauteja vaan huilaat huomisen ja viikonlopun siihen päälle
järki käteen
Codeiini-pohjaista yskänlääkettä olisi mutta siinä punainen kolmio joten ei viitsisi ottaa kuin yötä vasten..
ap
pistää liman liikkeelle, jos ei ole palloja niin pillillä esim. täysinäiseen vesilasiin puhaltaminen hoitaa saman asian
sanot sille reksille että ääni ei kestä ja helvetin kauhea yskä
lähde hakemaan mitään jälkitauteja vaan huilaat huomisen ja viikonlopun siihen päälle
järki käteen