Minä en kyllä ymmärrä noita lapsisurmaajia.
Olen kärsinyt masennukset sun muut mutta minä en olisi tappanut lapsiani. Jos joku olisi pitänyt tappaa niin se olisi ollut minä. Lapset hoitoon ja siitä sitten junaradalle tai autolla täysiä kallioon.
Kommentit (31)
Planeetta on täynnä adoptoituja lapsia!!!
Heidäthän on hylätty. Mutta onnekkaat saavat UUDEN perheen!
Lapsen tehtävä ei ole olla vastuussa vanhemmastaan. Hän on itse vastuussa mitä tekee!
T. sijaisperheen äidiksi harkitseva
Arvottomuus, suru, tuska, ahdisteneisuus, äidin jättämä tyhjiö ja syyllisyys, onkin lapsille hyvä perintö. Lapset antaitsevatkin tulla hylätyksi. Eihän heidän tarvitse tietää, millaista on silloin, kun omistaa äidin.
näillä lapsilla olisi ollut perhe..äiti ja isä jotka olisivat rakastaneet heitä. Perhe, joka olisi ollut läsnä, antanut perusturvaa , turvalliset rajat ja sylin johon voi aina tulla kun pelottaa tai on surullinen.
Lapset olivat vielä hyvin pieniä..toinen vielä vauva. Ensimmäiset elinvuodet ovat ratkaisevia terveen persoonan kehittymisessä.
Näin pienille lapsille olisi kehittynyt eheä persoonallisuus ja terve itsetunto ja rakkaus itseään kohtaan kun heitä olisi arvostettu ja heitä ei olisi lyöty laimin.
Sitten aikanaan olisi juteltu äidistä ja hänen poislähdöstään ja selitetty lapsille miksi näin kävi. Miten herrajumala sinä voi mennä sanomaan jotain noin typerää kuule (Arvottomuus, suru, tuska, ahdisteneisuus, äidin jättämä tyhjiö ja syyllisyys) tulevat nimenomaan siitä, että lasta kohdellann kaltoin , hänen tarpeisiinsa ei vastata ja hän ei saa kasvaa ympäristössä, missä lapsen tärkein ominaisuus PERUSRTURVA saa kehittyä. Mene kuule katsomaan tuonne tiettyihin lähiöihin ihanien sekopää biologisten vanhempien kanssa asuvia lapsia siellä näet nimenomaan Arvottomuutta, surua, tuskaa, ahdistuneisuutta, äidin aiheuttamaa syyllisyytä lapselle ja niiden äidit on elossa. äidin itsemurha ei ole koskaan hyvä asia, mutta on ihan turha väittää etteikö heistä olisi kasvanut terveitä hyvän itsetunnon omaavia ihmisiä hyvien adoptioäidin ja isä kanssa. Herrajumala herää jo..biologinen äityis ei tarkoita aina hyvää äitiyittä tai lapselle parasta paikkaa kasvaa.
Kuten en ymmärrä sinuakaan. Enkä myöskään heitä, jotka eivät ymmärrä, että ihmisen mieli on arvaamaton.
Kuten en ymmärrä sinuakaan. Enkä myöskään heitä, jotka eivät ymmärrä, että ihmisen mieli on arvaamaton.
Jotkut ymmärtää sen ihan muuten ja jotkut taas käytyään siinä "rajalla" missä ei enää käsittelekään asioita selkeesti..
Suurin osa lapsista elää ennen adoptiota, joko lastenkodissa tai sijaiskodissa, useimmiten heikoissa olosuhteissa. Adoptiolapset joutuvat käymään läpi erilaisia identiteettikehityksen vaiheita, jolloin heidän on mietittävä suhtautumistaan omaan itseensä, alkuperäänsä yhä uudestaan ja uudestaan. Tehtävä ei ole helppo, kyllä siinä minäkuva heikentyy.
Kyllä se lapsi ajattelee sitä poissa olevaa BIOLOGISTA vanhempaansa läpi elämän. Miettii omia juuriaan, taustaansa ja omaa sukuaa.
Pääsi unohtumaan, että täällä ei saa herättää keskustelua.
Arki on arvaamatonta, sitä voi olla vaikea ymmärtää. Mikä sitten yksilön normaalia ajatusmaailmaa järkyttää, mikä altistaa hänet hämmentyneeseen ja noin turvattomaan tilaan.
Kukaan ei saa päättää päivistään, ne määärätään...
tappaisin lapsen. Syystä että itse päätyisin helvettiin, mutta lapsi pääsisi taivaaseen. Lapselle se olisi vaan palvelus. Jos lähtisin itse ja jättäisin hänet tänne, ei kukaan ehkä osaisi ohjata häntä oikealle tielle ja hänkin päätyisi helvettiin. Se olisi oikeasti surullista, en minä sitä varten heitä synnyttänyt.
No, mutta en ole tappamassa ketään. Tämä vaan yhtenä selityksenä sille miksi joku ehkä voisi tappaa lapsensa. VAikka sellainen joka uskoo että on jotain parempaa kuin tämä elämä.
Miten uskonto tekee ihmisistä sekopäitä. Vai, että valintatilanteessa voisi oikein tappaa lapsen, jotta tämä pääsee taivaaseen ja ei joudu synnin tielle ilman äidin ohjausta. Ihmeellistä logiikkaa. No onneksi et ole sentään ketään vielä tappamassa kun ensimmäinen ääni päässä ei ole toistaiseksi käskenyt...
Suurin osa lapsista elää ennen adoptiota, joko lastenkodissa tai sijaiskodissa, useimmiten heikoissa olosuhteissa. Adoptiolapset joutuvat käymään läpi erilaisia identiteettikehityksen vaiheita, jolloin heidän on mietittävä suhtautumistaan omaan itseensä, alkuperäänsä yhä uudestaan ja uudestaan. Tehtävä ei ole helppo, kyllä siinä minäkuva heikentyy. Kyllä se lapsi ajattelee sitä poissa olevaa BIOLOGISTA vanhempaansa läpi elämän. Miettii omia juuriaan, taustaansa ja omaa sukuaa. Pääsi unohtumaan, että täällä ei saa herättää keskustelua.
kyllä se varmaan on SITTEN PAREMPI ETTÄ ÄITI TAPPAA LAPSET eihän tarvitse lapsiraukkojen miettiä minäkuvaansa. Voi herrajumala.
Tässä tapauksessa lapset olivat pieniä ja heillä olis ihan tasan tarkkaan ollut hyvät edellytykset kasvaa ihan tasapainoisiksi lapsiksi jossain muussa perheessä..sanot mitä sanot. en väitä, etteikö lapset olisi joutuneet käymään läpi tätä traumaa totta kai..MUTTA SE EI TODELLAKAAN MERKITSE SITÄ ETTÄ HE OLSIVAT ELÄNEET ELÄMÄNSÄ SURKEINA OLENTOINA:.
Täytyy kyllä sanoa, että sinulla on todella alhaiset käsitykset adoptioperheistä ja sijaisperheistä..mitä sinä luulet heidän tekevän..kuvitteletko sinä, että nämä perheet ovat laspelle vain jotain sijoituspaikkoja joissa annetaan ruoka ja sillä siisti.
Adotiolapsista tulee perheen lapsia ja lapsen menneisyys otetaan ihan varmasti myös erityiseti huomioon lapsen eri kehitysvaiheissa. Näissä perheissä kaltoin kohdeltu lapsi on ykkönen päinvastoin kun monessa sekopää biovahempien perheessää, missä lapsi on oman onnensa nojassa ja hänen persoonansa traumatisoidaan ja tuhotaan.
Täytyy myös muistaa, että tässä tapauskessa elossa oli myös isä..eipä paljon äiti sitä miettinyt kun lapsensa tappoi.
tappaisin lapsen. Syystä että itse päätyisin helvettiin, mutta lapsi pääsisi taivaaseen. Lapselle se olisi vaan palvelus. Jos lähtisin itse ja jättäisin hänet tänne, ei kukaan ehkä osaisi ohjata häntä oikealle tielle ja hänkin päätyisi helvettiin. Se olisi oikeasti surullista, en minä sitä varten heitä synnyttänyt. No, mutta en ole tappamassa ketään. Tämä vaan yhtenä selityksenä sille miksi joku ehkä voisi tappaa lapsensa. VAikka sellainen joka uskoo että on jotain parempaa kuin tämä elämä.
toimia Jumalana ja päättäa lastesi elämästä ..ei oikein hyvä selitys ja kauhean narsistinen että sinä olsit ainoa, joka vois lapsiasi johdattaa oikealle tielle
MUTTA EI YLLÄTYS SAIRAAN NARSISTISIAHAN NÄMÄ LAPSEN TAPPAJAT MUUTENKIN OVAT koko sakki .
olisi ollut ilman äitiä.
Parempi niin, ettei heidän elämänsä mennyt pilalle sairaan äidin takia. Äiti teki armeliaisuustyön kun pelasti lapsensa tulevilta traumoilta.