Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on sinun mielenterveysdiagnoosisi?

Vierailija
02.12.2011 |

Minulla on pakkoajatuksiin painottuva pakko-oireinen häiriö.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoosilla ei näes ole alkua eikä loppua. Olen jo vanhempi henkilö ja olen siis hankkinut kaiken koulutuksen yms psykoosissani ollessani. Olen varmaan verrattavissa Breivikiin, joka eli kaksoiselämää ja teki nämä kaikki suunnitelmansa jossain harhoissaaan. Minun kohdallani ero on vain siinä, että muut esittävät, että uhkaan tappaa toisten lapsia. Itse minulla ei mitään sellaisia suunnitelmia tai ajatuksia ole koskaan ollut. Ihan SPR:n tasolta tulee tällaiset väitteet.

Totta on, että perheenjäseneni on kuollut erittäin omituisesti ja minulla on puhelinongelmia jo vuodesta 2004. Perheenjäseneni teki töitä sellaisessa asemassa, että hän on ollut kovin lähellä kaikkea rankkaa rikollisuutta kuten huumerikokset, kaikenlaiset omaisuudenriistot, ihmiskauppa rankkoja niihin liittyviä väkivaltarikoksia mainitsemattakaan...

REPIKÄÄ SIITÄ MIKSI MINULLA ON JOKU DIAGNOOSI! Viimeksi eivät tainneet mainita mitään diagnoosia. Ja ensimmäisen kerran kun jouduin tämän "hoidon" ja poliisin kanssa tekemisiin, niin kysyin lääkärin nimeä ja missä hän on saanut koulutuksensa. Enpä saanut mitään vastauksia.

Tällainen me ollaan poliiseja ja lääkäri-sairaalaleikki on lopetettava tässä maassa ja mitä pikimmin!

Vierailija
2/4 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ihmettä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös vakava masennus ja ahdistusta.

Vierailija
4/4 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoosilla ei näes ole alkua eikä loppua. Olen jo vanhempi henkilö ja olen siis hankkinut kaiken koulutuksen yms psykoosissani ollessani. Olen varmaan verrattavissa Breivikiin, joka eli kaksoiselämää ja teki nämä kaikki suunnitelmansa jossain harhoissaaan. Minun kohdallani ero on vain siinä, että muut esittävät, että uhkaan tappaa toisten lapsia. Itse minulla ei mitään sellaisia suunnitelmia tai ajatuksia ole koskaan ollut. Ihan SPR:n tasolta tulee tällaiset väitteet. Totta on, että perheenjäseneni on kuollut erittäin omituisesti ja minulla on puhelinongelmia jo vuodesta 2004. Perheenjäseneni teki töitä sellaisessa asemassa, että hän on ollut kovin lähellä kaikkea rankkaa rikollisuutta kuten huumerikokset, kaikenlaiset omaisuudenriistot, ihmiskauppa rankkoja niihin liittyviä väkivaltarikoksia mainitsemattakaan... REPIKÄÄ SIITÄ MIKSI MINULLA ON JOKU DIAGNOOSI! Viimeksi eivät tainneet mainita mitään diagnoosia. Ja ensimmäisen kerran kun jouduin tämän "hoidon" ja poliisin kanssa tekemisiin, niin kysyin lääkärin nimeä ja missä hän on saanut koulutuksensa. Enpä saanut mitään vastauksia. Tällainen me ollaan poliiseja ja lääkäri-sairaalaleikki on lopetettava tässä maassa ja mitä pikimmin!

Siis sun läheinen on tapettu sun takia vai? Ja väitätkö että kaikki poliisit ja lääkärit on valelääkäreitä ym? Itse ainakin olen ihan koulut käynyt ja sairaanhoitoalalla olen.

Mitä tarkoittaa että olet psykoosissa käynyt koulut?