Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käsi sydämelle, viekö miehesi edelleen " jalat altasi" ?

Vierailija
09.11.2005 |

Eli, onko hänessä yhä sitä vetovoimaa, mihin aikoinaan ihastuit/rakastuit?

Vai ajatteletko joskus ihan tosissasi, että " mitähän ihmettä mä olen joskus tuossakin nähnyt?"

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syvää kiintymystä häneen tunnen ja onnellisia olemme, mutta sellaista erityistä sydämen lepatusta hän ei ole koskaan saanut aikaaan.

Vierailija
2/42 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

On välillä laskusuhdanteitakin, mutta aina tuohon ukkoon vaan rakastuu uudestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän suhde ei alkanut kovinkaan tulisesti, nääs.

Vierailija
4/42 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti ihan onnellisia ollaan (14v takana ja kolme lasta)

Vierailija
5/42 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red][size=6]♥[/color] [size=6]♠

Vierailija
6/42 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veisi muuten ja veikin vielä jokin aika sitten, mutta loukkasi minua suutuspäissään niin pahasti, etten pysty antamaan anteeksi... Nyt yritän katsella päivä kerrallaan ja toivon että suhteeni vielä (ihan lastenkin takia) paranisi entiselle tasolleen.

Pahinta kai on, että mieheni ei ole pyytänyt käytöstään edes anteeksi, vaikka ainakin minusta hän oli niin kamala, etten voinut koskaan hänestä sellaista edes kuvitella. Kaikki pilvilinnani romahtivat kertaheitolla :(

Mies luulee tällähetkellä, että kaikki on hyvin (kun minä pidän suuni kiinni) mutta totuus on, etten tässä elämäntilanteessa (3 pientä lasta) jaksa edes harkita eroamista, ja koen helpommaksi vain antaa asioiden olla kuin taistella niiden korjaamiseksi... Tämä on muuten varmaan syy, miksi niin monet eroavat kun lapset kasvavat-jaksaa taas välittää asioista...

Vierailija
7/42 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

silti hän on paras aviomies ja isä mitä maa päällään kantaa, rakastan häntä!

Vierailija
8/42 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme olleet yhdessä yli 5 vuotta, toki matkalle mahtuu suvantojakin. Tiedän, etten ikinä pysty kokemaa tällaisia tunteita kenenkään muun kanssa. Miehelläni on tietty katse, joka aikanaan notkautti polviani ja aina kun hän vain katsoo minua niin, tärisen ja värisen...

Vierailija
9/42 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta perhoset lepatti vatsassa silloin muinoin... nyt ei enää lapattele,harmi. mutta tilalla on uudenlaista kiintymystä,välittämistä ja hellyyttä. rakastan miestäni yhtä paljon kun ennenkin. itse pitäisi kyllä höllätä nutturaa joskus että minustakin löytyisi edes joskus se sama tyttö mikä olin.

Vierailija
10/42 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko vastata, jos on liian " arka" aihe..

Vierailija
11/42 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko minulta vienyt koskaan kukaan jalkoja alta. Olen aika tasaaanen rakastuja.

Vierailija
12/42 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja umpirakastuneen olon aikaiseksi,mutta sitten taas toisinaan tekisi mieli potkia persauksille!!!

Vierailija
13/42 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iän myötä rakkaus muuttaa muotoaan. Mies antaa syvän rauhan ja pysyvyyden tunteen.

Vierailija
14/42 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan vienyt. En ole sen tyyppinen ihminen, joka hullaantuu toisiin.

Vierailija
15/42 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie. Edelleenkin jaksan ihastella veistoksellista kroppaa ja vuosien myötä tunteet ovat vain syventyneet entisestään.

Vierailija
16/42 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kun on se vaan niin ihana :)

Vierailija
17/42 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vie :) vieläkin perhoset vatsassa kun odotan töistä kotiin! Yhdessä 8v :)

Vierailija
18/42 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä.
Tietenkin rakkauskin muuttaa muotoaan ja välillä on myös päiviä jolloin on olo että "ihan oikeasti, tuonko minä nain?" mutta sitten on niitä päiviä jolloin on ikävä vaikka toinen on vain kaupassa käymässä.

Vierailija
19/42 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vie :)

Vierailija
20/42 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2005 klo 10:35"]

Eli, onko hänessä yhä sitä vetovoimaa, mihin aikoinaan ihastuit/rakastuit?
Vai ajatteletko joskus ihan tosissasi, että " mitähän ihmettä mä olen joskus tuossakin nähnyt?"

[/quote]

Heh...eipä tosiaankaaan...

Syvää kiintymystä häneen tunnen ja onnellisia olemme, mutta sellaista erityistä sydämen lepatusta hän ei ole koskaan saanut aikaaan.

Miksi sitten olet edes hänen kanssaan? Eihän tuossa ole mitään järkeä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi