Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkyttävin gynekologi-kokemuksesi?

Vierailija
22.11.2011 |

Kommentit (228)

Vierailija
121/228 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en taida olla tarpeeksi rohkea kuitenkaan.

Oliko kyseessä LV?

Tapahtuneesta on jo aikaa, mutta muistan kaiken vielä kuin eilisen.

Tuo mies ottaa vielä eräällä paikallisella yksityisklinikalla vastaan potilaita. Haluaisin hyvittää sen etten aikoinani tehnyt virallista valitusta ja laittaa viestiä ko. klinikalle. Olisiko joku niin rohkea että lähtisi mukaan?

84

Vierailija
122/228 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se peili- ja näkkitarina. Ja oli LV.

Minä en taida olla tarpeeksi rohkea kuitenkaan.

Oliko kyseessä LV?

Tapahtuneesta on jo aikaa, mutta muistan kaiken vielä kuin eilisen.

Tuo mies ottaa vielä eräällä paikallisella yksityisklinikalla vastaan potilaita. Haluaisin hyvittää sen etten aikoinani tehnyt virallista valitusta ja laittaa viestiä ko. klinikalle. Olisiko joku niin rohkea että lähtisi mukaan?

84

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/228 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hänelläkin käyneenä en yhtään ihmettele. Olin itse jo vähän vanhempi kun hänen vastaanotollaan kävin, joten ehkä hän ei uskaltanut olla ihan yhtä vaivalloinen. Mutta hänellä oli kyllä ns. hullun kiilto silmissä rintoja tutkiessa. Myöhemmin kävin Treen YHTS:n naispuolisella gynellä (nimeä en enää muista, mutta joku -la-loppuinen se muistaakseni oli), joka oli LV:oon verrattuna täysi sadisti. Sellaista ronkkimista en ole kärsinyt edes synnytyslaitoksella.

Vierailija
124/228 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne lääkärit mitään jumalia ole, ei niiden kaikkiin älyttömiin pyyntöihin tarvitse suostua! Ja oletteko oikeasti noin arkoja ettette sano jos teitä kohdellaan huonosti?! Kauheaa luettavaa!

Itselläni ei ole tuollaisia kokemuksia, mutta koin gynekäynnit muuten niin epämukaviksi ja turhiksi, että lopetin juuri e-pillerit ettei tarvitse jatkuvasti ravata siellä.

Pitäkää puolenne naiset!!

Vierailija
125/228 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin tämä on toiminut Tampereen YTHS:llä?

Vierailija
126/228 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin tämä on toiminut Tampereen YTHS:llä?

puolivälissä ja loppupuolella jolloin itse oli YTHS:n potilas.

Vierailija
127/228 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienellä paikkakunnalla, jossa lapsuuteni ja nuoruuteni asuin, oli tk:ssa lääkärinä julkisuudessakin pyörinyt mies. Hän ei ollut hirmuisessa suosiossa asiakkaiden keskuudessa. Kun menin valittamaan polveani, joka oli taittunut "yli", että "otappa paita pois, niin katsotaan". Totesin vian olevan kyllä polvessa, jolloin kommentti oli "no otappa housut pois,niin katsotaan". En muuten ottanut, vaan rullasin lahkeen ylös. Muutamille muille naispotilailleen oli törkeempiäkin kommentteja sanonut. Myöhemmin en saanut häneltä apua loukkaantuessani tapaturmassa. Hän ei tuolloin edes koskenut minuun, kun teki "diagnoosinsa". Ja seuraavana päivänä sain onneksi avun toiselta lääkäriltä. Tuolle lääkärille en ole suostunut enään menemään, enkä hälle vie lapsianikaan.

T:ei "julkkislääkärin" potilaaksi enään.

lääkärin nimi T:llä? Sitten meillä on samankaltaisia kokemuksia.

Vierailija
128/228 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo kauan sitten yhtä gynekäyntiäni.

Makasin siinä jalat levällään ja pimppa oli täynnä niitä instrumentteja ja sitten lääkärin puhelin soi ja hän meni vastaamaan, jolloin välineitä alkoi tippua alapäästäni lattialle kilisten ja kolisten.

Keski-ikäinen miesgyne ja minä purskahdimme nauruun ja mahtoi siellä puhelimessa ollut ihminen miettiä, että mitähän hauskaa voi gynen vastaanotossa olla.

Vierailija
129/228 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalla saa hyvää hoitoa ja tutkimusta. Valitsen kaikki lääkärini tarkoin enkä käytä kunnallisia klinikoita.

Vierailija
130/228 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runnoi kohdunsuuta ilman etukäteisvaroitusta synnytyksen käynnistämiseksi. Sattui tietysti ja verenvuoto jälkeenpäin oli karsea. Oli selvillä siitä, että minulla on raskauksien aikana ollut ongelmana selittämätön verenvuoto kohdunsuulta eikä kertonut, mitä aikoo tehdä. Varsinkin monisynnyttäjiä jotkut gynekologit kohtelevat aivan liian ronskisti ja myös epäkohteliaasti. Onneksi suurin osa toki on ihan ok.

Vierailija
131/228 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaa tuosta on kulunut liikaa, se oli vuonna 1999, eli ei kannata nostaa juttua. Harmittaa, etten silloin tehnyt valitusta. Mun silloinen poikaystäväni soitti tälle lääkärille jälkeenpäin ja haukkui pystyyn. Voi kunpa olisin silloin tiennyt, ettei tuollainen kohtelu mitä koin ole asiallista ja että siitä ovat muutkin kärsineet!

LV ottaa edelleen vastaan muistaakseni Koskiklinikalla.

Vierailija
132/228 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitähän on täällä yllättävän monta LV:n entistä asiakasta :-(

Vierailija
133/228 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP!

Vierailija
134/228 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin yksityisellä ihan vaan tarkastuksessa ja papa-koe otettiin samalla.naishoitaja mukana huoneessa sanoi toimenpoteen jälkeen että pientä vuotoa voi esiintyä ja kannattaa laittaa vaikka tamponi.olisin itse sen laittanut vaan mies gynekologi sitten laitoi saman tien kun tutkimuspöydällä olin.lähdin kotiin ja jotenkin omituinen olo koko ajan..kotona menin vessaan ja oli sitten lääkäri jättänyt tamponin ASETTIMENKIN sisälleni....kivaaaaa....ei luulisi niin akateemista koulutusta tamponin asettamiseen tarvita..

Vierailija
135/228 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin yksityisellä ihan vaan tarkastuksessa ja papa-koe otettiin samalla.naishoitaja mukana huoneessa sanoi toimenpoteen jälkeen että pientä vuotoa voi esiintyä ja kannattaa laittaa vaikka tamponi.olisin itse sen laittanut vaan mies gynekologi sitten laitoi saman tien kun tutkimuspöydällä olin.lähdin kotiin ja jotenkin omituinen olo koko ajan..kotona menin vessaan ja oli sitten lääkäri jättänyt tamponin ASETTIMENKIN sisälleni....kivaaaaa....ei luulisi niin akateemista koulutusta tamponin asettamiseen tarvita..

Vierailija
136/228 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihmettelen tätä julkisuudessa esitettävää propagandaa, jonka mukaan "kaikki naiset käyvät alapäätutkimuksissa vähintään parin vuoden välein". Eihän se pidä ollenkaan paikkaansa!

Osittain se ei ehkä pidä paikkaansa. Väittäisin kuitenkin että nuoret alle 30-vuotiaat naiset käyvät gynekologilla vähintään kahden vuoden välein. Se johtuu siitäkin että pilleriresepti on uusittava ja monet lääkärit eivät tee sitä ilman tutkimusta. Olen itse 27-vuotias ja olen käynyt gynekologilla noin puolentoista vuoden välein.

Otsikon aiheesta sen verran että yhden kerran tutkimus oli todella kivulias kun gynekologi yritti selvästikin liian isoa spekulaa sisälleni. Sanoin että se sattuu ja hän vaihtoi pienempään. Arviointivirhe kaiketi.

Vierailija
137/228 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se rintojen tutkiminen kuuluu gynekäyntiin. Valitettavasti sen tekeminen yleensä jätetään tekemättä. Hyvä ja perusteellinen lääkäri tutkii myös rinnat ja kannattaa olla tyytyväinen jos niin tekee :)

Vierailija
138/228 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
139/228 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin naurattaa nämä pimpanlevittelijät, jotka ravaavat yhtä mittaa levittelemässä toosaa gynellä. Ei ihme, että noita kokemuksia kertyy, kun noin tiuhaan tahtiin juostaan levittelemässä. :) Ei tulisi mieleenkään ravata vuosittain niin nöyryyttävässä toimenpiteessä.

Vierailija
140/228 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 17:54"]Mun eka gynekokemus no... En oikein tiedä. Lääkäri vaan silkei et "rentoutas nyt että päästään tutkimaan." Olin vielä neitsyt, ja tyyppi sit tunkee kätensä sinne emättimeen, ei sano mitään ja sit vielä kysyy että oonko ollu yhdynnässä. Kun sanoin ei, rupee vaan nauraa et kun on niin iso emätin, niin mä valehtelen, ja että ainakin olisin ollut nyrkkinainnissa. Sanoin että itsehän oli juuri tunkenut kätensä sinne, mutta lääkäri sanoi että hänhän ei ole vielä koskenutkaan emättimeeni. Sitten paikalle tuli opiskelijoita, katteli sitä toimitusta ja sitten vielä joku tyyppi tuli ja avas sen oven ihan apposen ammolleen niin että kaikki näki. Ei ollu todellakaan kivaa. Mutta niinku 20 miesopiskelijoita, varmaan kuuskymppinen mies gyne ja parhaan kaverini äiti on siinä ja tietty muut asiakkaat. Sitten mut vielä käskettiin toiseen huoneeseen nais gynen luo, joka sanoi hiljaa, ja alkoi nuolemaan ja sormettaa mua, jonka huomasin vasta kun sain orkun, ja sanoi että huomenna hoidetaan loppuun tutkimus, sama aika, sama paikka ja sama naisgyne. Jee:(
[/quote] oikeesti. Missä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä