Miten joku voi selvitä 5 min meikkaamisella?
Mulla menee itselläni joka aamu 45 min meikkaamiseen. Se on mun oma valintani eikä se mua haittaa. Jos on työmatkalle lähtö aikasin, niin herään vaikka neljältä, että ehdin meikkaamaan kunnolla.
Mä en oo koskaan käsittänyt näitä "vähän ripsaria ja huulikiiltoa" -naisia. Voin rehellisesti sanoa etten oo koskaan nähnyt (mun mielestä!) hyvännäköistä naista näitten joukossa, jotka hehkuttaa etteivät käytä meikkaamiseen kuin pari minuuttia. Se, että laittaa vain sipauksen puuteria ja yhden kerroksen ripsaria, on sama kuin ei laittaisi mitään.
Just tuli yks työkaveri kertomaan, että on alkanut heräämään 5 min aikasemmin kun on alkanut laittaa meikkiä aamusin. En oikeasti huomannut mitään eroa entiseen meikittömyyteen.
Kommentit (79)
ja sen jälkeen laitan poskipunaa. Rajaukset ja todellakin yksi kerros ripsiväriä (kaksi on aivan kamala kökkö).
Olen joka päivä huoliteltu, meikattu ja siisti. Juhlameikki on asia erikseen ja silloin meneekin aikaa enemmän.
että ihmiseksi laittautuminen vie aikaa?
laitan sävytettyä kosteusvoidetta, puuteria, ripsiväriä, kulmakynää ja aurinkopuuterilla varjostukset. Rajaukset mulla on pigmentoitu, niitä ei tarvitse tehdä.
Huulipunaa en käytä töissä enkä juuri muutenkaan, koska mulla on iso Angelina Jolie -suu. Huulirasva riittää.
miksi käyttäisin omaa aikaani 45 min meikintekoon työnantajaa varten? Jos sen saa tehdä työajalla niin aloitan heti tänään
ap lienee niin ruma että ihmiseksi laittautuminen vie aikaa?
Normaali, luonnonkaunis nainen ei tarvitse yhtään meikkiä!
paljon kivampaa on käyttää se 45 min siihen, että näyttää kauniilta, mutta kukaan ei tajua, että se kauneus on tehty maaleilla. Eli näyttää luonnolliselta kaikissa maskeissaan.
Joku pääsee tuohon puuterilla ja ripsivärillä, toinen tarvitsee värivoidetta, valokynää, kolmea eri luomiväriä ja neljää huulikiiltoa.
Oon varmaan hidas;) Meikkaan rauhallisesti ja hörpin kahvia siinä samalla.
Laitan meikkivoiteen, puuterin, aurinkopuuterin, poskipunan, rajaukset, ripsaria, kahta eri luomiväriä, huulivoidetta ja meikkaan kulmat.
Oon ihan älyttömän tarkka ja esim. joka ripsi on ojennuksessa :D
ap
Eihän siinä tosian muuta ole, kuin että AP on sen tason rumilus että ei sitä pystyis sen oma äitikään katteleen jos se ei tuntia meikkais.
Noi "luonnonkauniit" naiset jotka ei meikkiä lainkaan käytä, on kyllä useimmin kaikista rumimpia. Takkutukka kalpeakasvo finninaama harppuja, jotka puolustelevat laiskuuttaan ja rumuuttaan johon ei meikitkään tehoa, "luonnonkauneudella".
Kultainen keskitie on paras.
Hiukset laitan ojennukseen ja se riittää. Jos muistan, niin jotain rasvaa vetäsen naamaan.
En ole ikinä ymmärtäny ittensä pakkelointia. Mut mikäs siinä jos ei muuten kelpaa ja aikaa on näprätä aamuisin.
paljon kivampaa on käyttää se 45 min siihen, että näyttää kauniilta, mutta kukaan ei tajua, että se kauneus on tehty maaleilla. Eli näyttää luonnolliselta kaikissa maskeissaan. Joku pääsee tuohon puuterilla ja ripsivärillä, toinen tarvitsee värivoidetta, valokynää, kolmea eri luomiväriä ja neljää huulikiiltoa.
Se on niin makuasia. Mun mielestä "luonnonkaunis" nainen ei ole kaunis. En ole nähnyt yhtään mun mielestä kaunista naista, jolla joko ei ole yhtään meikkiä tai sitten on niin luonnollinen meikki että näyttää meikittömältä.
En ole ruma vaan voin sanoa olevani kaunis. Oon tehnyt joskus töitä näytösmallina. Mun ulkonäkö on ollut aina mun parhaimpia ominaisuuksia ja siks haluan sitä korostaa.
ap
ei siihen mene 5 minuuttia.
Siihen menee 5 minuuttia että pohjustan ihon, laitan puuterin, luomivärin, kajaalin, ripsarin ja punaan huulia.
Ja kyllä; olen myös tarkka että karvat on oikasessa!
Ehkä ero tulee siinä kuten sanoit että juot samalla kahvia. Minä en aamulla kahvia juo. Sängystä ylös, pikasuihku, vaatteet päälle, meikki ja ulos autolle.
Lisää aikaa tarttee ottaa vaan jos yöllä sataa lunta ja tarttee tehdä lumityöt.
Koskaan ei ole mennyt varttia kauemmin päänlaittoon, juhliin korkeintaan jos hiukset tarttee asetella erilailla muttei 45 minuuttia.
Siinä ajassa laitan 4 lastakin juhlakuntoon.
Mun ulkonäkö on ollut aina mun parhaimpia ominaisuuksia ja siks haluan sitä korostaa.
ap
Meillä muilla on onneksi muita ominaisuuksia;-)
Mitä muuten teette työksenne, te paljon meikkaavat?
Monen mielestä liian maalattu naama ei ole kaunis. Monen mielestä luonnollinen meikki on kaunein, jonkun toisen mielestä pitää olla voimakkaammin meikattu. Makuja on monia, mitä näistä jankuttamaan.
Mun ulkonäkö on ollut aina mun parhaimpia ominaisuuksia ja siks haluan sitä korostaa. ap
Meillä muilla on onneksi muita ominaisuuksia;-) Mitä muuten teette työksenne, te paljon meikkaavat?
Niin, en sanonutkaan että se on hyvä asia, kun ihminen kokee melkein parhaimmaksi ominaisuudeksi ulkonäön.
Tavallaan se on säälittävää, että mulle on lapsesta saakka toitotettu kauneutta, hoikkuutta jne. Sen seurauksena sairastin nuorena syömishäiriön ja olen edelleen neuroottinen painontarkkailun suhteen.
Säälittävää se on eikä mitään millä voi ylpeillä.
Oon ammatiltani tulkki.
ap
tai ainakin ihmisen, joka on tulkki ja joka on sairastanut syömishäiriön.
Ole huoleti, olet kaunis. Mutta aina olet ollut epävarma. T. ent. luokkakaverisi
mulla menee max. 20min itseni työkuntoon laittamiseen, jos käyn vielä suihkussakin. Mulla vaan on niin hyvät meikit, että ne on nopea ja helppo laittaa. Ei tarvii meikkivoiteita ja puutereita erikseen, kun iho on hyvässä kunnossa, päivävoide ja mineraalimeikkipuuteri. Nopea ja helppo laittaa. Fiiliksen mukaan sitten luomiin jotain, joskus enemmän joskus ei ollenkaan, ripsarit ja huulirasva, autosta löytyy huulikiillot ;)
Mun mielestä "luonnonkaunis" nainen ei ole kaunis.
...
En ole ruma vaan voin sanoa olevani kaunis. Oon tehnyt joskus töitä näytösmallina. Mun ulkonäkö on ollut aina mun parhaimpia ominaisuuksia ja siks haluan sitä korostaa.
Parhaiten se onnistuu, kun pukemisen sijaan meikkaat vartalosikin. Jos luonnonkaunis ei ole kaunis, haet sitten sopivat ulokkeet etumukseesi, takamukseesi ja vaikka polviin. Kannattaa korostaa samalla vähän takaraivoa niin tulee oikein tasapainoisen kaunista, mutta sinne ei tarvitse välttämättä silikonia, vaan tiukka nuttura ajaa saman.
Vältä muuten saunassakäyntiä puolisosi kanssa, jos vaikka näkee sinut rumana.
naiset mitä minä tiedän, on kauniita nimenomaan ilman meikkiä. Esimerkiksi serkullani on tummat kulmat ja ripset mutta lounnostaan vaaleat, vahvat pitkät hiukset. Ei meikkaa, koska ei tarvitse meikkiä. Hän on erittäin kaunis ja siro vaikka tulisi suoraan saunasta. Myös muutama kaverini on luonnonkaunis, eivätkä koskaan meikkaa.
Minä luulen, että jos viettää koko elämänsä vain meikattujen naisten ja median muokkaamien naiskuvien keskellä, niin silmä turtuu eikä näe luonnollista kauneutta. Ihminen tottuu siihen, että kaikkien visuaalisten ärsykkeiden pitää olla normaalia voimakkaampia säväyttääkseen, eikä enää erota sellaista herkempää, luonnollisempaa kauneutta.
Piirrän vähän kulmia tummemmaksi, siinä ei kauaa mene, kun ne on hyvässä muodossa.
Laitan puuteria luomiin. Teen rajaukset (joskus pyyhkäisen luomiväriä, mutta eihän siinä nyt kauaa mene) ja taivutan ripset. 2kerrosta ripsaria ja valmis.
Iho ei ole ihan parhaassa mahdollisessa kunnossa, mutta en siltikään käytä meikkivoiteita tai puutereita muualla kasvojen ihossa kuin juhlissa. Olen sutinut naamaani meikkivoidetta myös arkena joskus mutta minulla meni iho vain pahemmaksi koko ajan :(
Mun meikki:
värivoide
luomiväri
rajaus
rajauksen häivytys luomivärillä
ripsien taivutus
ripsiväri
kulmaväri ja muotoilu
poskipuna
huulikiilto
en saa tähän millään menemään kymmentäkään minuuttia