Mieheni kertoi telakoituneensa saunaillassa
Mieheni tuli juuri kotiin saunaillasta. Hän kertoi minulle, että on "telakoitunut" siellä kaverinsa kanssa. Eli olivat asettaneet kalunsa vastakkain ja sitten vuorotellen vetäneet esarit toisten päälle.
Mitä tästä pitäisi ajatella? Olen järkyttynyt.
Kommentit (884)
Pietarinkirkon kupolissa telakoiduttiin enon kanssa. Toinen erikoinen paikka oli Flamingon kylpylän suolahuoneessa, jossa oli oivallinen eteerinen taustamusiikki ja veden solina.
MITÄ HELVETTIÄ MÄ JUST LUIN??
N32
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 02:30"]Miehet, nouskaamme naisten ylivaltaa vastaan ja nostakaamme telekoituminen taas arvoon joka sille kuuluu. Telakkaan, telakkaan, telakkaan!
[/quote]Joko H.L. on kirjoittanut blogikirjoituksen aiheesta?
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 01:26"]
Tietääkö joku onko Harjutorin saunalla vielä telakkailtoja? Kävin joskus 90-luvun puolivälin tienoilla viimeksi, jolloin oli torstaisin telakkailta.
[/quote]On kuulemma vielä, mutta viikonpäivä on vaihtunut. Tampereella päin järjestetään näitä saunailtoja avantouinnin kera.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 20:44"][quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 01:26"]
Tietääkö joku onko Harjutorin saunalla vielä telakkailtoja? Kävin joskus 90-luvun puolivälin tienoilla viimeksi, jolloin oli torstaisin telakkailta.
[/quote]On kuulemma vielä, mutta viikonpäivä on vaihtunut. Tampereella päin järjestetään näitä saunailtoja avantouinnin kera.
[/quote]
Satuin sattumalta varmaan juuri tällaisena iltana paikalle, kun olin Harjutorilla. Saunan puolella saunottiin ihan normaalisti mutta suihkujen puolella oli selvästi juuri telakoiduttu. Ns. vetäytymisvaihe... Kieltämättä olin vähän *wtf* mihin oikein tulin. Ensi kerralla joku muu ilta.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 20:59"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 20:44"][quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 01:26"]
[/quote]
Satuin sattumalta varmaan juuri tällaisena iltana paikalle, kun olin Harjutorilla. Saunan puolella saunottiin ihan normaalisti mutta suihkujen puolella oli selvästi juuri telakoiduttu. Ns. vetäytymisvaihe... Kieltämättä olin vähän *wtf* mihin oikein tulin. Ensi kerralla joku muu ilta.
[/quote]Et joutunut vahingossa toimintaan mukaan?
Kuulemma lätkäpiireissä tosi yleistä.
[quote author="Vierailija" time="20.11.2011 klo 13:28"]anustunkeutumisella on ollut jo vuosia nimenä kuntaliitos! Jos mies on mennyt kuntaliitosneuvotteluihin, on niihin automaattisesti saunaillassa kuulunut ikään kuin symbolinen liitos, jossa isomman kunnan edustajat yhtyvät pienempään ja antavat samalla esimakua tulevasta. Kyseessä ei todellakaan ole mitään seksuaalista!
[/quote]
Tää on ihan paras.
Kuntaliitosneuvotteluja on ollut niin paljon. Ilmankos Sipilä ne on halunnut lopettaa
En osaa kuvitella häntä kuntaliitosneuvotteluissa. Itseasiassa ajatus on nyt häiritsevä
Tulee noita jalkapallo-otteluita seuratessa mieleen se mahdollisuus että suurin osa pelaajista taitaa olla homoja; hyppivät toistensa päälle, pussailevat toisiaan ym. seksuaalisluonteisia lähestymistapoja. Mikäpä siinä, pojat on poikia ja miehet tykkäävät toisistaan.
Kyllä ainakin omat naisystävät pussailevat keskenään jaktuvasti ilman mitään lesboilua. Itse en ole vielä oikein tuolle persepanolle miehen kanssa lämmennyt mutta löysällä kullilla kaverin selkään läpsiminen on huippua! Miekkailu ei onnistu kun en saa äijäporukassa seisomaan vaikka yrittäisin.
Olen ollut vuoden Ammattikorkeakoulussa ja jotkin opiskelijajärjestöt järjestävät opiskelijoiden telakkailtoja. Niihin pääsee tosin vain opiskelijajäerjestöön kuuluvat.
Kivaa puuhaa kyllä kokeiden ja läksyjen lomassa.
Meillä päin tuollaista olisi kutsuttu ihan vaan homoiluksi. Sehän on tietysti ihan normaalia, jos siltä tuntuu. Eipä ole itsellä tullut koskaan mieleen, enkä ole koskaan kuullut kenelläkään muullakaan tulleen. Nyt on tässä oma vaivansa yrittää saada noita mielikuvia pestyä pois päänupista.
Sit on kans sellasta kun seivästely. Siinä molempien pitää olla täydessä seisokissa ja sitten heilutellaan kulleja vastakkain. Ja tätä jatketaan niin kauan kun kulli pysyy pystyssä. Se jolla laskee eka, häviää.
Meillä saunailloissa tehdään niin että kaikki istuvat ylimmälle lauteelle ja runkkaavat kullin pystyyn, sitten vasemmalta aina viimeinen ratsastaa jokaisella kullilla ja asettuu oikeaan reunaan. Tätä jatketaan kunnes kaikki ovat lauenneet. Tätä kutsutaan ampumahiihdoksi.
Telakoituminen on varsin yleistä, eikä vaadi seisokkia. Eikä periaatteessa rajoitu vain saunailtoihin. Itse olen nähny raavaiden miesten telakoitumisen Etelä Euroopassa kadulla keskellä kirkasta päivää. Tämä poikain välinen traditio on käsittääkseni suhteellisen yleistä Pohjois Suomessa ja varmasti nykyään myös joissain osissa Etelä Suomea.
Telakoituminen tosiaan! Tällähän on pitkä historia, joka jountuu jo antiikin Rooman ajoilta. Telakoituminen vahvistaa miesten välistä luottamusta ja yhdessätekemisen tunnetta, yhteenkuuluvuutta. Sitä ei voi korvata millään kun miehiset mitat koskettavat kevyesti toisiaan. Vähän kuin silmää vinkkaisi mies miehelle. Anktiikin Roomassa saunakulttuuri oli jo voimissaan, ja miesten väliset telakoitumiset tehtiin huolellisesti ja protokollaan mukaan: ensin keisarin lähimmät avustajat, sitten kardinaalit, maanomistajat jne. Luotetuimmat orjat pääsivät kutsuttaessa mukaan.
Nyttemmin asia on jo arkipäiväistynyt, minkä näkee siitäkin, että sitä tehdään jo kaikenmaailman ammattikorkeiden ainejärjestöissäkin. O tempora o mores.
Siis mitä, tulipa taas paljon uutta tietoa miestenvälisestä ystävyydestä :D omassa tyttöporukassa ei tulis mieleenkään toisten pikkupöksyihin käydä käsiks jossain riitti mielessä! tai sitte ollaan ahdasmielisiä mut Haha
Siis veltto kulli toisen persvakoon ja muutama kerta jynssätään siellä vai?
Vierailija kirjoitti:
Siis veltto kulli toisen persvakoon ja muutama kerta jynssätään siellä vai?
Ei ole pakko jynssätä. Myös pelkkä kalun asettaminen toisen tuhkaluukulle (ottava osapuoli eteenpäin kumartuneena) on osoitus luottamuksesta. Kumartuva osapuoli myös näkyvästi kunnioittaa asettavaa osapuolta.
"Alueelliset erot" - my ass. Tietämättömyyttä. Englanninkielinen sana tälle on docking - telakoituminen siis on oikea termi aloittajan miehen touhuille. t. Tietäjä