Mieheni kertoi telakoituneensa saunaillassa
Mieheni tuli juuri kotiin saunaillasta. Hän kertoi minulle, että on "telakoitunut" siellä kaverinsa kanssa. Eli olivat asettaneet kalunsa vastakkain ja sitten vuorotellen vetäneet esarit toisten päälle.
Mitä tästä pitäisi ajatella? Olen järkyttynyt.
Kommentit (884)
[quote author="Vierailija" time="20.11.2011 klo 02:53"]
Mieheni tuli juuri kotiin saunaillasta. Hän kertoi minulle, että on "telakoitunut" siellä kaverinsa kanssa. Eli olivat asettaneet kalunsa vastakkain ja sitten vuorotellen vetäneet esarit toisten päälle.
Mitä tästä pitäisi ajatella? Olen järkyttynyt.
Todennäköisesti olen väärässä?
Ei 25 vuotias käyttäydy enää noin, ehkä joku 13 vuotias.
Tuohan on aivan normaali ja yleinen vihkiytymis rituaali kaikissa vapaamuurari,rakennus ja kaavoitus sekä monissa muissa vastaavissa suljetuissa piireissä joissa tälläisella rituaalilla halutaan varmistaa sopimusten ja tietojen pysyminen sisäpiirissä.
Kevät on telakoitumisen kulta-aikaa!
Höpö, höpö...
Ensinnäkin, tämä "telakoituminen“ vaati kaksi yksilöä, joilla on äärimmäisen poikkeuksellisen löysä esinahka.
Toisekseen, pitäisi löytyä vielä samaan paikkaan yhtäaikaa kaksi tarpeeksi idioottia yksilöä.
Väitän, että tämä "telakoituminen" on lähinnä urbaanilegenda.
M39
Tietääkö joku onko Harjutorin saunalla vielä telakkailtoja? Kävin joskus 90-luvun puolivälin tienoilla viimeksi, jolloin oli torstaisin telakkailta.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 01:26"]
Tietääkö joku onko Harjutorin saunalla vielä telakkailtoja? Kävin joskus 90-luvun puolivälin tienoilla viimeksi, jolloin oli torstaisin telakkailta.
[/quote]
Itseänikin kiinnostaisi tämä, olin itsekin joskus siellä. Viimeksi telakoiduin miesten joulusaunassa Käyräsaaressa, koska siellä on aina hyvin telakoitumisystävällisiä miehiä paljon.
Hei ei enää nostella tätä. Meni jo. :) Uutta provoa ootellessa...
Miehet, nouskaamme naisten ylivaltaa vastaan ja nostakaamme telekoituminen taas arvoon joka sille kuuluu. Telakkaan, telakkaan, telakkaan!
Perussuomalaisten nuoret ylläpitää tätä perinnettä. Samoin monet urheiluseurat ja puulaakijoukkueet
Muija otti ihan hirveästi pulttia joskus reilu puol vuotta sitten ku tuli kotiin ku oltiin äijien kanssa saunomassa. Olin ilmottanu sille et vedetään perseet mut ei se kulemma tienny näist meijän traditioista. Meil on siis ollu traditiona, että juodaan, telakoidutaan ja vähän miekkaillaan, kunnes joku sammuu. Eli siis pidetään hauskaa. Sit kaikki on saanu vetästä sitä takaapäin kerran. Ollaan yleensä alotettu pienimunasimmasta, ettei ois sit seuraavalle liian löysä reikä.
Muija väittää vieläki tätä hirveeks homosteluks ja valittaa aina ku lähetään saunoo tai mökkeilee kavereiden kaa. Oon yrittäny selittää sille et eihän siin oo mitään homoo ku se kaverihan on sammunu.
Tuntuu et tulee aina tosiaan riitaa tästä muijan kaa, ni onks kellään sanoo sille mitään järkevää, mikä saa sen tajuamaan et tää on ihan normaalii?
Täytyy nyt ottaa tähän kivesasiaan vielä kantaa, mun mielestä sulla on kovin jyrkkä linja siihen.
Meillä kavereiden kesken ja myös hiukan laajemmassa piirissä ollu sellainen mielipide ettei kivestenkoskettelussa vielä kerta ( tai edes toinen) homoksi tee. Tällä tavoin ollaan saatu telakoitumisesta ikäänkuin rennompi tilaisuus ja pystytty paremmin keskittymään tähän vuosisataiseen hienoon Suomalaiseen miesperinteeseen.
Kyä kuule täälä Tampereella kiarotaan viälä kiveksekkin toistensa ympärille kun telakoirutaan. Son ollu tapana aina. Kunnolla kivekset solmuun keskenänsä. Muuten ei oo oikein tehty.
No nyt taidat ihan vaan trollata. :) Mä sentään olin ihan tosissani tuon kivesjutun kanssa. Sääntö on se, että jos kivekset koskee, se on homoseksuaalista. Toinen on, jos ottaa katsekontaktin. Se on myös tabu.
...siis kommenttia tähän.
Muija otti ihan hirveästi pulttia joskus reilu puol vuotta sitten ku tuli kotiin ku oltiin äijien kanssa saunomassa. Olin ilmottanu sille et vedetään perseet mut ei se kulemma tienny näist meijän traditioista. Meil on siis ollu traditiona, että juodaan, telakoidutaan ja vähän miekkaillaan, kunnes joku sammuu. Eli siis pidetään hauskaa. Sit kaikki on saanu vetästä sitä takaapäin kerran. Ollaan yleensä alotettu pienimunasimmasta, ettei ois sit seuraavalle liian löysä reikä.
Muija väittää vieläki tätä hirveeks homosteluks ja valittaa aina ku lähetään saunoo tai mökkeilee kavereiden kaa. Oon yrittäny selittää sille et eihän siin oo mitään homoo ku se kaverihan on sammunu.
Tuntuu et tulee aina tosiaan riitaa tästä muijan kaa, ni onks kellään sanoo sille mitään järkevää, mikä saa sen tajuamaan et tää on ihan normaalii?
Vaimo siis pakotti meidät parisuhdeterapiaan, mikä lienee ratkaisu sinunkin ongelmiisi. Miespuolinen terapeutti selitti maallikkotermein vaimolleni, että tuossa vaan puretaan työ-/ muuta stressiä ja pidetään kaverisuhteita yllä. Ei kummempaa. Vaimo ei silti oikein tykännyt ajatuksesta kun pelkää sukupuolitauteja, niin terapeutti ehdotti normaalia käytäntöä, jonka olemme sittemmin ottaneet käyttöön: 3-5 kertaa anaaliseksiä vaimon kanssa viikottain, runkkaamista/suihinottoa päivittäin. Saan vaimolta luvan rentoutua kavereiden kanssa ainoastaan, kun olemme ilman vaimoa jossain reissussa. Ei ole tullut riidan riitaa sen jälkeen.
Mä olen ihan pöyristynyt tästä!! IHAN oksettavaa...mä lähtisin heti, tuskin jää tuohon. Sun miehes on bi-seksuaali tai löytänyt sisäisen homoutensa!! YÖK YÖK...en antais enää tommosen miehen koskea itseeni, jos on munallaan hieronut kaverinsa kullia..ihan kuvottavaa!!
... se ontuu pahasti.
Oman lähipiirini koulutetut ja sivistyskodeissa kasvaneet henkilöt tuntevat telakoitumisen luonnollisesti hyvin. Yleinen hienotunteisuus on pitänyt seiskan lukijat ja muun roskaväen tietämättömänä ilmiöstä.
Voi hyvää päivää.
Tehdäänkö tässä nyt vielä keinotekoista kulttuuri- ja luokkaeroakin sen suhteen, onko tullut leikittyä oman ja kaverin munalla?
Ainakin minulle itselleni se on aivan täysin yhdentekevää, koska tämän asian puuttuminen omasta elämästäni ei minua ihmisenä ja oman luokkani edustajana ainakaan huononna, muun kuin ilmeisesti tämän "koulutettujen" ja "sivistyskodeissa kasvaneiden" henkilöiden silmissä. He eivät kuitenkaan pysty erottamaan telakoitumista harrastavaa ja asiasta tietämätöntä toisistaan ja se varmasti heitä nyppiikin.
En tiedä pitäisikö tuntea kateutta vai sääliä niitä henkilöitä kohtaan, joiden elämään ja kaveruuteen tällainen kuuluu, mutta voin kuitenkin hyvillä mielin todeta, ettei minulla ainakaan ole mitään salattavaa, piiloteltavaa tai peiteltävää kenelläkään, kuten telakoitumista harrastavat nyt joutuvat tekemään tämän asian tultua suuremman porukan tietoon.
Uskallan väittää, että me, jotka emme tällaisen asian olemassaolosta ole kuulleet mitään ennen viime päiviä ja/tai pidämme tällaista asiaa ajatukseltaankin perverssinä, outona, lapsellisena tai inhottavana, emme todennäköisimmin ole menettäneet tässä yhtään mitään. Kyse ei ole todennäköisesti mistään muusta, kuin jonkinlaisesta toisen luomasta kosketuksen tunteesta alapäässä ja mahdollisesta vatsanpohjaa kutittavasta tunteesta joka tulee siitä, että tässä on jotain jännittävästi väärin - siinä kaikki.
Jos tuo on se, joka erottaa meidät toisistamme luokkatasolla ja jonka olemme menettäneet yhteenkuuluvuuden tunnetta lukuunottamatta, voin todeta etten ole koskaan kohdannut mitään niin huonosti kasattua ja keinotekoista rajaa ja väitän olevamme näiden henkilöiden yläpuolella henkisesti enemmän, kuin mitä meidän annetaan ymmärtää. Me erotumme eniten siinä, että osaamme näyttää yhteenkuuluvuutta, joukkuehenkeä ja toveruutta kavereillemme täysin ilman, että meidän täytyy liittää vehkeitämme heihin millään tavalla.
Aika ikävä tapa kun ei ole esaria ei pysty kunnolla telakoitumaan.