Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni kertoi telakoituneensa saunaillassa

Vierailija
20.11.2011 |

Mieheni tuli juuri kotiin saunaillasta. Hän kertoi minulle, että on "telakoitunut" siellä kaverinsa kanssa. Eli olivat asettaneet kalunsa vastakkain ja sitten vuorotellen vetäneet esarit toisten päälle.

Mitä tästä pitäisi ajatella? Olen järkyttynyt.

Kommentit (884)

Vierailija
721/884 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kun mulla on niin pieni ympärileikattu pili etten voi telakoitua, miekkailla ym. Naisen kanssa ollessakin kullin nuppi hinkkaa vain pilluhuulten välissä.

Vierailija
722/884 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omg , mutta viimeinen sammuttaa valot.

Hyvää yötä Hanna ja lapset!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/884 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt halvat mitä tämä tällainen on

Vierailija
724/884 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ihmiset olko niin sinisilmäsiä.. Monesti sanotaan että jokanen on vähän homo ja sananlaskuissa tuppaa olemaan aika paljon totuutta. Ite työni puolesta olen aika paljon näitä asioita tutkinut ja pystyn asioita jonkin verran selventääkin.

Se mistä on kyse tästä "telakoitumisesta" ja "häntäilystä" on ihan loogista ja universaalia ja Suomessa juontaa juurensa viimeisiin sotiin. Isät tulivat sodasta eivätkä suurin osa pystyneet traumoiltaan puhumaan enää kenenkään kanssa mistään, eivätkä olemaan hyviä isiä lapsilleen. Tästä syystä kaikki jälkeläiset oppivat saman mallin että isä ei puhu lapsilleen ja ei anna läheisyyttä lapsilleen eli miesten kohdalla syntyi sukupolvi, jolla oli erittäin suuri vaje miehisestä läheisyydestä. Tämä vaje näkyy lisääntyneenä telakoitumiskulttuurina. Kautta aikain ne miehet joilla on vaje miehiseen läheisyyteen ollut suurinta, ovat todennäköisimmin muotoutuneet homoseksuaaleiksi. Loput taas ovat kaveriporukasta riippuen onnistuneet tyydyttämään vajeensa kavereidensa kanssa. Ihan hyvä että asiasta puhutaan, ei niinkään paljon naisten kannalta vaan, että miehet ymmärtävät tätä itsekin paremmin. Ne jotka ovat miehistä läheisyyttä saaneet erittäin paljon isältään, eivät yleensä harrasta häntäilyä tai muutakaan mutta siinä kohtaa voikin miettiä kuinka paljon isällä on mennyt haliminen yli... Tästä syystä kyseiset miehet suhtautuvat aika negatiivisesti näihin palstalla kirjoitettuihin asioihin

Vierailija
725/884 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telakoitumimen on melko yleistä miesten kesken, siinä ei ole mitään seksuaalista. Se on kuitenkin niin tabu että siitä ei puhuta juuri missään.

Vierailija
726/884 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aapee. Nyt sä kenties oot nähnyt unta.

Tai lukenut jotain poikien lehteä.

Ei ole nyt juttus ihan tästä maailmasta.

Että ei tarvi olla kovin järkyttynyt...ellei sua omat unes sitten järkytä. Tää tavallinen elämä on kyl aika paljon tavallisempaa.

Vierailija
727/884 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkin on yleistä ainakin yläkouluissa ja uimahalleissa.

Vierailija
728/884 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin

Vierailija
729/884 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisikymmentä sivua telakoitumisesta, enkä tullut hullua hurskaammaksi.

Vierailija
730/884 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen toiminut pitkän aikaa rumasti sanottuna lobbarina ja tavannut siten useita ministereitä ja muita päättäjiä. Olen hiljattain lopettanut, joten nyt voin varovasti jotain sanoa. Kyllä aika iso maan päätöksistä tehdään edelleen saunassa. Kun siellä pääsee telakoitumaan tai häntimään, tietää saaneensa asialleen kannatusta.

Vierailija
731/884 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heiii tämä ketjuhan on vielä olemassa.

Vierailija
732/884 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmaa kiertäneenä on tullut telakoiduttua aika monenlaisten kanssa. Jamaicalla, kun pääsee telakoitumaan paikallisee niin ai että. Sitä unohda koskaan. Rommia ja telakkaa palmujen alla. Latinojen kanssa telakoituminen on tosi miehekästä. Ei sitä voi sanoin kuvailla.

Vierailija
733/884 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä heterokin voi homostella. Ei se homoksi tee. Eikä telakoituminen ole homoa.

734/884 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailmaa kiertäneenä on tullut telakoiduttua aika monenlaisten kanssa. Jamaicalla, kun pääsee telakoitumaan paikallisee niin ai että. Sitä unohda koskaan. Rommia ja telakkaa palmujen alla. Latinojen kanssa telakoituminen on tosi miehekästä. Ei sitä voi sanoin kuvailla.

¡Ay, por favor!

Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona

Vierailija
735/884 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl mä ymmärrän tissitörmäilyn mut telakointi on homoa. Te kaikki ootte homoja!

Vierailija
736/884 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ehdottomasti parhain teekkarijäynä tällä palstalla! Tarjoaisin

Vierailija
737/884 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 sivua tästä aiheesta... sanotaan että lapsi on terve kun se leikkii mutta sairas kun se ei lopeta.

Vierailija
738/884 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 sivua näin laajasta ja tärkeästä, mutta silti huonosti tunnetusta aiheesta ei ole paljon.

Vierailija
739/884 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai te sentään älyätte käyttää kortsua kun ei yhtään tiedä kuinka monen miehen kanssa se partneri on telakoitunut ja häntäillyt.

Itse en tollasen touhun jälkeen enään osais luottaa mieheeni. mutta mä olenkin vanhanaikainen. Mä pidän sitä pettämisenä, jos on toisen kanssa intiimisti vaikka on varattu. 

Vierailija
740/884 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies taas kertoi saunoneensa telakalla. On varustamolla töissä. Onkohan eri asia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan