Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siirryin pk-maailmasta koulumaailmaan työhön ja 1 ihanimpia muutoksia on työpukeutuminen :)

Vierailija
19.11.2011 |

On tod virkistävää ja ihanaa kun voi, saa ja pitääkin kiinnittää hieman enemmän ulkoiseen olemukseen huomiota.

Toki päiväkotimaailmassakin mutta siellä aivan erilaiset vermeet kuitenkin+että päivittäin 2-4h ulkona joten se tuulipuku/toppavermeet yms olivat aika suuressa osassa pukeutumista.

Ja niitä kivoimpia vaatteita ei päiväkotiin todellakaan viitsinyt laittaa kun päivän mittaan niihin todnäk päätyi räästä lähtien kaikkea mahdollista likaa.

Ostin tänään harmaan ei ihan polvimittaisen neulemekon, kapeaa mallia ja iso kaulus, tosi kivan näköinen mustien 60d sukkiksien ja mustien saappaiden ja väreihin sopivan roikkuvan kaulakorun kanssa. Tai jos rennimman haluan tuosta setistä niin pörheätä karvaa olevat musta karvasaappaat jotka pohjemittaiset.

Siistejä istuvia farkkuja kiva pitää myöskin, eri yläosat sitten antaa siihen sitä lookia mitä haluan minäkin päivänä.

Harmaa (uusi lempivärini) hihaton neuletoppi, musta pitkä sileätä materiaalia oleva neuletakki ja musta kapea ei ihan polvimittainen hame ja saappaat kanssa kiva ja ei olisi voinut kuvitellakana pk-päivissä sellaista kokonaisuutta.

Sitten ostin paksuhkot sortsit ja sen kanssa naruolkaiminen musta ihonmyötäinen toppi ja siihen päälle läpikuultavan ohutta kangasta oleva päällipusero.

Tai tuo terran oranssi lyhyt samettihame, paksut sukkikset, saappaat jne.

Ai miten niin esteetikko;)

Kommentit (88)

Vierailija
61/88 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä ap! Unohda nää katelliset av-mammat ja nauti kun saa pukeutua:)

Tuo terranoranssi lyhyt samettihame kiinnostaa, mistä hankit?

Vierailija
62/88 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekkin työskennellyt erityiskoulussa teinejen kanssa ja ap pukeutuu sopimattomasti.

Ap työskentelee add, adhd ja asperger teinejen kanssa ja luokalla on varmasti suurin osa poikia.

Ap on todella outo tyyppi, kun kirjoittaa työstään

usein tälle palstalle.

Kouluavustajan tärkein ominaisuus on olla huomaamaton ja kätevä.

Suosittelen ap sulle koulunkäyntiavustajan ammattitutkintoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/88 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää vaikka huolta omasta olemuksesta ennen kun tulette haukkumaan muita. Kyllä se paistaa kilometrien päähän miten rumia ihmisiä on (sisäisesti ja varmaankin ulkoisestikin) kateus on erittäin rumaa.

Vierailija
64/88 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei just tartte miettiä, et mitähän tänään laittasin päälle, voi hitsi kun sekin paita on pesemättä ja nyt pitäs kyllä keretä silittää jos panee sen ja sen hameen...

Vierailija
65/88 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja narutopille ja mikroshortseille kouluavustajalla :)

Itse pukeudun ihan asiallisesti ja on sisäkengät yms. Menen töihin tekemään töitä, enkä esittelemään itseäni. Osaan pukeutua tilanteiden vaatimalla tavalla. Sisätyössä sisäkengät, ulkotyössä ulkokengät. Tyylikkäästi kun pitää olla tyylikäs jne.

Joskus joutuu nuorille työntekijöille pitämään puhuttelua asiallisesti vaatetuksesta. Töihin ei tulla napapaidassa ja lantiofarkuissa niin, että stringit näkyy. Ei shortseissa ja bikinin yläosa päällä. Myös sisäkengät pitää olla ainakin meillä. Ulkokengät myös jätetään jalasta pukukoppiin ja ei sotketa lattioita rompsimalla kuraisilla kengillä sisällä.

Asiallisuuden vaatimus työnantajalta on hiukan eri kuin kateellisuus.

pitää vaikka huolta omasta olemuksesta ennen kun tulette haukkumaan muita. Kyllä se paistaa kilometrien päähän miten rumia ihmisiä on (sisäisesti ja varmaankin ulkoisestikin) kateus on erittäin rumaa.

Vierailija
66/88 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli vaihtoehdoksi jää siistijä, kouluavustaja.

Yläasteella, lukiolla ja ala-asteella on eronsa :)

Eikö vain?

Tai puheopettaja?

Vierailija
67/88 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja narutopille ja mikroshortseille kouluavustajalla :)

Itse pukeudun ihan asiallisesti ja on sisäkengät yms. Menen töihin tekemään töitä, enkä esittelemään itseäni. Osaan pukeutua tilanteiden vaatimalla tavalla. Sisätyössä sisäkengät, ulkotyössä ulkokengät. Tyylikkäästi kun pitää olla tyylikäs jne.

Joskus joutuu nuorille työntekijöille pitämään puhuttelua asiallisesti vaatetuksesta. Töihin ei tulla napapaidassa ja lantiofarkuissa niin, että stringit näkyy. Ei shortseissa ja bikinin yläosa päällä. Myös sisäkengät pitää olla ainakin meillä. Ulkokengät myös jätetään jalasta pukukoppiin ja ei sotketa lattioita rompsimalla kuraisilla kengillä sisällä.

Asiallisuuden vaatimus työnantajalta on hiukan eri kuin kateellisuus.

Ensinnäkin ihmettelen suuresti mitä helvetin naruvirityksiä te näette mielessänne kun kuulette sanan narutoppi?? Tiesittekö että ON OLEMASSA semmoisia narutoppeja jotka ovat ihan kun tavallinen toppi mutta OLKAIN on pelkästään naru siinä voi itse kangas tulla vaikka kaulaan asti KUKAAN ei ole sanonut miten pitkä naruolkain nyt on kyseessä. Ja on myös semmoisia toppeja jotka ovat vähän pidempiä kuin napapaidat. Johan ap sanoi että kyseessä EI ole mikroshortsit. Onko vaikea ymmärtää että on olemassa myös kauniita ja asiallisia vaatteita? Mutta te näette vaan jotain pissis vatteita.. Kertoo jo aika paljon teistä.

Vierailija
68/88 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pidän shortseja sisävaatteina pissisvaatteena. Shortsit on minusta kesän hellevaate. Kaikki viritykset sisävaatteeksi on pissisvaatteita. Miettikääpä kouluavustajaa pyllistelemässä lyhkäisissä shortseissa ja ohkaisissa sukkahousuissa ja pitkissä saappaissa ja narutopissa.

Hmmmm..... miten en saa tästä sellaista kuvaa, etteikö tämä olisi juuri sellainen pissisvaatetus ja hyvin tarkoitushakuinen vaatetus myös.

Vierailija
69/88 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopii hyvin opettajallekin. Olette te kyllä kateellisia paskoja.

http://www.google.fi/imgres?q=shotsit+legginsit&hl=fi&client=firefox-a&…

Vierailija
70/88 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nähnyt esimerkiksi erittäin tyylikkäät n. polveen asti tai vähän pidemmät vielä "pukuhousu shortsit" siihen paksut sukkikset (ei siis läpinäkyvät) ja saappaat. Siinä ei juurikaan edes näe niitä sukkiksia. Sukkikset saattaa näkyä silloin kun istuu( muutama cm). Mutta ymmärrän hyvin että teidän mielestänne tämäkin yhdistelmä on erittäin rietas ja ruma. Mutta tässä kuitenkin on pissis look aika kaukana.

Vierailija
71/88 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

okei, myönnän itsekin hieman ihmetelleeni kun luin ap:n aloituksen että miksi selittää noin tarkasti, mutta sitten tajusin että mitä pahaa siinä on että ihminen iloitsee ulkonäöstään?! Ei yhtään mitään! Itsekin olin pari viikkoa sitten tosi hyvällä fiiliksellä kun oltiin lähdössä ystävien juhliin ja keksin itselleni hyvännäköiset vaatteet ja laitoin hiukset tosi eri tavalla kuin mitä yleensä ovat. Näytin hyvältä (mies kehui ja muutkin), yleensä kuljen farkuissa ja ulkoilutakissa.

Kateellisten paskojen puheita nämä täällä palstalla. Jos haluaa joskus tehdä kivan, positiivisen ja kepeän aloituksen, kyllä se täällä ammutaan alas välittömästi. Pitäisköhän itsekin lakata vihdoin käymästä täällä, ei tämä ainakaan mielialaa kohenna kun näkee miten ilkeitä ja ikäviä ihmiset oikeasti ovat :(

Ihanaa joulun odotusta ap:lle, älä välitä näistä typeryksistä! Nauti hyvästä olosta ja kivoista vaatteista ja positiivisista kommenteista joita varmasti saat! Siinä ei ole mitään pahaa, kaikki me vanhetaan ja rupsahdetaan sitten vanhempana (tosin täällä palstalla niitä rupsuja taitaa olla ihan nuorissakin kommenteista päätellen), kannattaa olla ylpeä kropastaan kun on vielä mitä näyttää :)

Vierailija
72/88 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi kiva kuulla ap:n mietteitä

Vierailija
73/88 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis ihanaa, kun sais pukeutua töihin oikeasti. Nyt ollaan räkäisisissä ja puurotahraisissa retaleissa aina. Ja pyykkiä tulee tuhottomasti, kun samat vaatteet ei mene kahta päivää.

Vierailija
74/88 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri sellaisia vaatteita päiväkodissa työskennellessäni kuin haluan, en todellakaan mene verkkarilinjalla. Mekkoihminen en ole mutta muuten pukeudun kauniisti. Mielestäni lasten on kivempi katella kauniisti pukeutunutta päiväkodin tätiä kuin verkkareihin pukeutunutta.

Vierailija
75/88 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä ainakin käytän juuri sellaisia vaatteita päiväkodissa työskennellessäni kuin haluan, en todellakaan mene verkkarilinjalla. Mekkoihminen en ole mutta muuten pukeudun kauniisti. Mielestäni lasten on kivempi katella kauniisti pukeutunutta päiväkodin tätiä kuin verkkareihin pukeutunutta.

Ja lapset tosiaan tykkää. Kivaa kuulla pientenkin suusta, miten nättejä vaatteita ja koruja mulla on.

Vierailija
76/88 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensinnäkään kyseessä ei ollut lyhyet sortsit, toiseksi puhe oli 60 denierin sukkiksista, joita ei voi millään ilveellä sanoa ohuiksi, kolmanneksi saappaat kai yleensä ovat vähän alle polven - ihan normaali pituus - ja neljänneksi sen narutopin päällä oli pitkähihainen pusero.

Siivoa mielesi.

Miettikääpä kouluavustajaa pyllistelemässä lyhkäisissä shortseissa ja ohkaisissa sukkahousuissa ja pitkissä saappaissa ja narutopissa.

Vierailija
77/88 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensinnäkään kyseessä ei ollut lyhyet sortsit, toiseksi puhe oli 60 denierin sukkiksista, joita ei voi millään ilveellä sanoa ohuiksi, kolmanneksi saappaat kai yleensä ovat vähän alle polven - ihan normaali pituus - ja neljänneksi sen narutopin päällä oli pitkähihainen pusero. Siivoa mielesi.

Miettikääpä kouluavustajaa pyllistelemässä lyhkäisissä shortseissa ja ohkaisissa sukkahousuissa ja pitkissä saappaissa ja narutopissa.

Olisin nähnyt verkkosukkiksissa ja ylipolven saappaissa

Vierailija
78/88 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä on kummallinen ketju, jopa av:n surrealistisessa maailmassa.

Kirjoittaja iloitsee siitä että voi koulutyössä pukeutua nätteihin sisävaatteisiin. Niin kuin aika moni varmaankin tekee. Lopputulemana on että ap viettelee teinipoikia huoravaatteissa ja jalkahiki lemuten. Ja huom! ei ole edes opettaja vaan kenties siistijä.

Te olette ihan uskomattomia. Eikä mitenkään hyvällä tavalla.

Vierailija
79/88 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

työn puolesta, eli ap tuskin on sellainen. Luulen, että hän on kouluavustaja, mutta sama se minulle.

Minä en pukeutuisi mihinkään "läpinäkyvään puseroon, narutoppiin ja shortseihin" - en missään nimessä töihin, mutten en juuri muuallekaan, koska onhan se vähän turhan osoittelevaa - mutta hei, makuja on erilaisia, joten antaa ap:n pukeutua miten huvittaa. Ehkä se en hänen päällään ole edes vihjailevaa.

Vierailija
80/88 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mutta en voi mitään sille, että näen tämän homokörttiap.n tulevan kouluun saappaissa ja shortseissa ja läpinäkyvässä puserossa. Ruoska vain puuttuu niin kyllä on tyyliä mimmillä. Opettajainhuoneessa on ainakin miesopettajien huomio taattu:)

työn puolesta, eli ap tuskin on sellainen. Luulen, että hän on kouluavustaja, mutta sama se minulle.

Minä en pukeutuisi mihinkään "läpinäkyvään puseroon, narutoppiin ja shortseihin" - en missään nimessä töihin, mutten en juuri muuallekaan, koska onhan se vähän turhan osoittelevaa - mutta hei, makuja on erilaisia, joten antaa ap:n pukeutua miten huvittaa. Ehkä se en hänen päällään ole edes vihjailevaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän