Antaako miehesi nähdä hänen Omakanta kirjaukset?
Kommentit (15)
Kysymys kuuluu, miksi haluat nähdä?
Eipä ole käynyt edes mielessä, että minun pitäisi ne nähdä.
Varmasti antaisi, mutta en ymmärrä miksi minun pitäisi ne nähdä. Kyllä hän varmasti kertoo itse kaiken olennaisen.
Käyn säännöllisesti läpi miehen OmaKannan, pankkitilin ja puhelimen kaiken epäilyttävän varalta. Sitä kutsutaan välittämiseksi.
Sukupuolitautitestit näkyvät siellä.
No ei ole ikinä edes tullut mieleen kysyä. Hän voi ne itse katsoa ja kertoa sitten mulle jos haluaa minun jotainniistä tietävän.Enkä kyllä halua mieheni katsovan minun tietojani. Minusta omat terveystiedot on henkilökohtainen asia, ja kumppani joka haluaisi niitä utsia olisi viimeinen jonka kanssa haluaisin olla.
Kyllä. Luen sen Kannan, pyynnöstä.
Ei ymmärrä kuulemma ite tekstejä. Suomennan sitten hälle lääkärilatinan.
Olemme olleet yhdessä jo yli 30 vuotta, eikä ole minkäänlaista tarvetta nähdä toisen yksityisiä potilastietoja. Tiedän muutenkin hänen terveydentilansa ja jokaisella on oikeus omaan yksityisyyteen.
Ei ole koskaan tullut pieneen mieleenikään edes pyytää nähdä mieheni yksityisiä tietoja. Minkä ihmeen takia ne pitäisi nähdä, sinunkaan?
En tiedä antaisiko, koska ei ole tullut edes mieleeni ehdottaa. En ehkä itsekään haluaisi hänen näkevän omaa omakantaani. Vaikka hän tietää kaiken terveydestäni tällä hetkellä, voisin kuvitella, että jos joskus tarvitsen mielenterveyspalveluita, saattaa omakannassa näkyä sellaisia asioita, joita haluan jakaa vain terapeutille.
Ei ole käynyt edes mielessä, että haluaisin ne nähdä. En ole katsonut edes omiani.
Perseilevän Persun kyttäyshommia.lopeta ne
Joo, tiedän kai jotakuinkin kaiken terveyteen liittyvistä asioista.