Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkittyneet kuukautiset? Auttakee!

Vierailija
28.11.2011 |

Nyt 8. päivä menossa. Normikierto yleensä 5 päivää maksimissaan. Kerran mulla on kestänyt kuukautiset 3 viikkoa putkeen ja kerran oli kolmen kuukauden tauko. Mut ne ei ollut peräkkäin ja niistä on vuosia aikaa. Mä haluaisin sekstailla, mutta mies ei suostu menkkojen aikana. Miksi ne ei lopu? Miksi ne on noin sekaisin? En ole koskaan käyttänyt ehkäisypillereitä enkä käytä, en myöskään mitään ihmehormonikuureja - niitäkään en mielelläni käytä. Hirveä vauvakuumekin mulla on. :o( Vai justiinsako sen takia ne ei lopu jo, kun sitä haluaisin? Odottavan aika on kyl tosi pitkä... :'o(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..osaisiko joku sanoa missä mättää? :o(

Vierailija
2/4 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 days already... :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri juttelin kaverini kanssa, jolla kesti menkat tosi pitkään ja oli ihan oudot. rupesi jo pelkäämään jotain kohdunkaulansyöpää tms.No, viikolla 6+1 teki plusatestin. Tee raskaustesti, varm.vuoksi!

Vierailija
4/4 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, koska haluan olla - halunnut jo vuosia, mutta ei tärppää... :/ Muutenkin olen ollut nyt vasta 2 vk:n aikana yhden kundin kaa petipuuhissa - sitä edellisestä miehestä/seksikerroista aikaa jo miltei vuosi..et en usko et tää uusin on mua 2 viikossa raskaaksi saanut, vaikka se olisikin unelmaista...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän