Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorilla misseilläkin näköjään roikkuvat rinnat:

Vierailija
16.11.2011 |

http://www.mtv3.fi/ohjelmat/sivusto2008.shtml/viihde/missit/uutiset_201…

Ainakin 10 cm lötköttää rintakehän päällä, ehkä enemmänkin. Lohduttavaa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän tuosta näy missä kohdassa nänni on? On vaan sen verran isotkin että toki osan matkasta rintakehän päällä, kelläpä nyt rinnat oikeasti painovoimaa uhkaa ja suoraan eteenpäin leijuvat?

Tai jos tuo on susta roikkumista niin taidat olla melkoinen kontrollifriikki

Vierailija
2/10 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti nyt, mitä tarkoittaa "roikkua". Esim. mulla eivät C70-kupin rinnat kosketa rintakehää. Ei sillä nännin paikalla ole merkitystä. Lyijykynätesti paljastaa roikkumisen. Mutta eihän sillä ole mitään väliä. Jos roikkuu niin roikkuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vain turhamaisuuksissani pelännyt, koska rinnat alkavat roikkua. Vielä ei näy merkkejä. -ap

eihän tuosta näy missä kohdassa nänni on? On vaan sen verran isotkin että toki osan matkasta rintakehän päällä, kelläpä nyt rinnat oikeasti painovoimaa uhkaa ja suoraan eteenpäin leijuvat? Tai jos tuo on susta roikkumista niin taidat olla melkoinen kontrollifriikki

Vierailija
4/10 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

roikkuu kyllä.

Vierailija
5/10 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä me riipputissit nyt tehdäänkään?

Mulla on rinnat riippuneet siitä lähtien kuin ne vähänkään pääsivät kasvamaan, vaikka teininä mm. uin kilpaa eli rintalihakset olivat kunnossa. Tissien mallikin kun tulee geeneissä.

Vierailija
6/10 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tässä moitittu vaan myönteisesti otettiin asia esille. Taitavat olla rintasi sinulle vaikea paikka. Ihan turhaan!

Vierailija
7/10 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuisen naisen tissit on muka rumat, posliini pitää olla muuten ei seiso tai tule hommasta mitään, juu ei kyllä ole mitään epäselvyyttä tuommosessa tapauksessa kelpaako aikuinen nainen vai pitääkö olla pikkutyttö tai pikkupoika. On se maailma paha paikka kun pitää ollakin olemassa pedareita.

Vierailija
8/10 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. mulla eivät C70-kupin rinnat kosketa rintakehää.

rinnat sulla sitten. Kasvaako ne jostain muusta kehonosasta vai ovatko mahdollisesti irralliset, leijuvaa mallia? ;))

Vierailija
9/10 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

omaavat roikkuvan malliset tissit apn mittapuun mukaan. Jotkut A-kupit nyt ei roikukaan...ehkä.

Vierailija
10/10 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on C75, ei isot eikä pienet, eikä pysy lyijykynä alla. En haluaisi, että rintani alkaisivat roikkua, mutta en myöskään sanonut roikkuvia rintoja saati kuvan naisen rintoja rumiksi. Roikkuminen ei ole mielipideasia. Se taas on, mitä mieltä on niistä roikkuvista tai roikkumattomista rinnoista. Kyse oli siitä, että nuorella missilläkin on kauneus"virheitä", joita tavalliset naiset tuskailevat, ihan turhaan. On tämä ihmeellinen palsta. -ap

omaavat roikkuvan malliset tissit apn mittapuun mukaan. Jotkut A-kupit nyt ei roikukaan...ehkä.