Pojallani on hullu tyttöystävä!
Poikani on nyt 20v, ja alkoi seurustelemaan tämän tytön kanssa heidän ollessaan 17v. Tyttö on vuoden nuorempi. Aluksi kaikki meni hyvin, poikani oli juuri päässyt lastenkodista kotiin ja käytti jonkin verran alkoholia. Tavatessaan tytön hän rauhoittui. Ensimmäiset 2v meni hyvin, kunnes poikani teki pienen virheen suhteessa. Tyttö on kyllä tukenut poikaani ja auttanut häntä, mutta samaan aikaan hän on alkanut käyttäytyä todella ärsyttävästi. No, tyttö provosoi poikaani ja lopulta hän aiheutui pettämään tyttöä. Tyttö jätti poikani (kantoi tavaransa ulos heidän yhteisestä asunnosta juuri ennen heidän muuttoa uuteen kotiin) eikä jättänyt hänelle mitään yhteistä omaisuutta. Poikani on kuitenkin ihan hulluna tähän tyttöön ja he saivat jotenkin sovittua mutta tyttö alkoi taas ärsyttää poikaani ja hän petti uudelleen. Nyt poikani yrittää lämmittäää välejä tähän rakastamaansa tyttöön. On tytön mukaan rikkonut hänen kotiovensa, pahoinpidellyt häntä ja käyttänyt huumeita! Uhkasi myös poliisilla poikaani.
Miten saan poikani jättämään tämän tytön rauhaan?
Kommentit (74)
koetas opettaa, että oppii jättämään rauhaan sellaiset ihmiset, joita vahingoittaa? Nooh, poikas on aikuinen, tekee itse ratkaisunsa, et sinä. Ja jos tyttö on hullu, poikasi ehkä vielä enemmän, sinuun tullut kybällä.
" poikani oletti että suhde on ohi kun tytöllä ei tuntunut oleevan aikaa muulle kuin koululle"
Viisas tyttö. Toivottavasti pääsee pojastasi eroon ja pystyy jatkamaan elämäänsä. Kuten moni jo sanoikin, ota ne vaaleanpunaiset lasit silmiltäsi! Poikasi on ongelmainen, ei tuo tyttö.
sekopää äiti. jos mulla olis lapsi joka pettää toistuvasti tyttö tai poikaystäväänsä, saisi kuunnella sellaisen saarnan että oksat pois!
tyttö pitää onneksi puolensa, sinä ja sun poikas ootte kai samanlaisia?? hyvä tyttö ja voimia hänelle että pääsis eroon teistä ja tajuais tehä rikosilmotuksen.
tajuat kai elämästä sen verran että vaikka toinen kuinka ärsyttää ei se oikeuta pettämään jne,, ero on siinä vaiheessa aikuisempaa ku toi pelleily. opeta nyt jos vielä kykenet niitä elämän perusasioita ja pojalle aikuisempaa käytöstä, jos siitä jotain tiedät??
ja lopuksi, mitä sulle edes kuuluu aikuisen poikas elämä, jos epäonnistuit kun hän oli alaikäinen miksi nyt yrität olla parempi???
Olen ammatiltani opettaja, osaan kyllä kasvattaa lapseni. Minulla on 4 lasta, 20, 14, 8 ja 1v, eikä ongelmia ole (14v kohdalla) ollut ja esikoisellanikin yläasteen luokkakaverit tähän vaikuttivat.. Olen käynyt itse asian vuoksi terapiassa ja tiedän että olen tehnyt parhaani mutta kaikkeen ei voi vaikuttaa. Voin vain tukea poikaani.
Kuten olen jo sanonut niin suhde oli käytännössä ohi kun tytöllä ei ollut aikaa suhteelle.
että omista teoista ei ikinä pidä ottaa vastuuta ja vika on aina muissa. Itse tiedän parikin tapausta, joissa poika on pahoinpidellyt tyttöystäväänsä/hajottanut tavaroita, ja näissä tapauksissa pojan äiti on ollut TÄYSIN niiden tyttöjen puolella, sekä sanoin että teoin, ja vaatinut lastaan ottamaan täyden vastuun teoistaan ja hakemaan apua omaan käytökseensä.
Ei tarvitse paljon miettiä, miksi poikasi on sellainen kuin on, kun äiti on tuollainen selkärangaton vätys, joka ei osaa erottaa oikeaa ja väärää vaan syyttelee muita kaikesta.
niin onhan näitä ymmärtäjä-äitejä pilvin pimein. Koskaan ei ole vika omassa lapsessa. Aina vika on miniän, huonojen kavereiden, ties kenenkä. Oma lapsi on täydellinen kullannuppu, joka hakkaa äitiään sitten joskus vielä viiskymppisenä eläkerahat varastaessaan.
ettäs kehtaakin uhata poliiseilla sun selvästikin täydellista poikaasi. Ja vielä täydellisempi lienee äiti, jonka lapsi on ollut lastenkodissa.
Niin ja huono yritys ;)
miten toinen ÄRSYTETÄÄN pettämään?????
Olin aluksi tytön puolella ja TV korvattiin. Sitten alkoi ilmetä aivan pimeitä juttuja, esim. tytön äitin kotitalon (kerrostalo) alaoven lasi oltiin hajotettu ja tytön mukaan vastuussa oli poikani. tytön mukaan poikani olisi myös tunkeutunut tytön äitin asuntoon ja uhkaillut tyttöä siellä. Ja että poikani olisi laittanut yhteisen kaverin pyytämään tytön ulos ja poikani olisi spontaanisti lyönyt tyttöä nyrkillä päähän ja lähtenyt pois.
Poikani kiisti kaiken, ja siinä vaiheessa tytön jutut alkoivat haiskahtaa.
Minua huvittaa että asetutte tytön puolelle, aina ollaan miestä syyllistämässä. Ja kun puhumme tytön koulusta niin sattuupa tyttö olemaan peräti parturikampaaja. Toki suoritti kaksoistutkinnon mutta 4 vuodessa.. Eli koulua hän piti lähinnä tekosyynä saadakseen olla erossa pojastani.
Myönsin jo että pojassanikin on vikaa, mutta tuo tytön yritys pilata poikani elämä...
Sanoin tytölle että siinähän tekee rikosilmoituksen - vääristä ilmoituksista rangaistaan.
voi aivan hyvin olla sekopää mutta ei tuo poikasikaan kyllä ihan täysipäiseltä vaikuta.
Varmasti olisi molempien onni jos pysyisivät erossa toisistaan.
miten toinen ÄRSYTETÄÄN pettämään?????
Ei vastata puhelimeen, sanotaan että nyt ei onnistu nähdä kun on koulutöitä, viikonloput halutaan nököttää kotona tietokoneen ääressä "tehtävien" parissa eli facebookissa. Intiimiä kanssakäymistä ei enään ollut.
Ehkä ärsyttää on vähän väärä sana, heidän suhteensa oli jo ohi.
Todella ärsyttävää että otatte automaattisesti tytön puolen. Selviä tyttölasten äitejä paikalla.. Ja olen edelleenkin vahvasti provosoitunut tytön käytöksestä ja tuntuu ettei ajatus pääse kulkemaan.
eikä taitava provo niin luulen, että kannattaisi keskittyä pojan elämänhallinnan tukemiseen yleisesti eikä kiinnittää niinkään huomiota tuohon suhteeseen.
voi aivan hyvin olla sekopää mutta ei tuo poikasikaan kyllä ihan täysipäiseltä vaikuta.
Varmasti olisi molempien onni jos pysyisivät erossa toisistaan.
Totta totisesti olisi.
Poikani on aivan täysipäinen, mutta hänen menneisyytensä leimaa häntä. Ja tulee leimaamaan.
Mutta tytöllä ei ole kaikki kotona.
tyttö pääsee eroon pojastasi ja sinusta.
Herää jo! Pojallasi on pahoja ongelmia.
T:Pojan äiti
Ei vastata puhelimeen, sanotaan että nyt ei onnistu nähdä kun on koulutöitä, viikonloput halutaan nököttää kotona tietokoneen ääressä "tehtävien" parissa eli facebookissa. Intiimiä kanssakäymistä ei enään ollut.
Ehkä ärsyttää on vähän väärä sana, heidän suhteensa oli jo ohi.
Todella ärsyttävää että otatte automaattisesti tytön puolen. Selviä tyttölasten äitejä paikalla.. Ja olen edelleenkin vahvasti provosoitunut tytön käytöksestä ja tuntuu ettei ajatus pääse kulkemaan.
myöskin itseltäni sisko ja kaksi veljeä. Ei ketään ärsytetä pettämään, itse taidat sokana uskoa kaiken mitä poikasi sanoo. Miksi edes puutut asiaan, anna heidän hoitaa välinsä. Eihän asia sinulle mitään kuulu.
Ja moinen käytös tytöltä on selvä vihje, ettei halua olla poikasi kanssa tekemisissä, mikä siinä voi olla vaikeaa ymmärtää? Ja tottakai, jos puoli pitäsi valita, niin kyllä mä olen sen petetyn ja pahoinpidellyn tytön puolella, enkä sun selvästikin takertuvaisen, kenties pakkomielteisen poikasi puolella.
Ja siis jos suhde on nyt ohi, miksi asiaa märehtiä, voitte molemmat jatkaa elämäänne, poikasi ja sinä ja tyttö myös, mikä on ongelma?
huumeita??
Tiedädän montakin tapausta,joista se ei todellakaan näy päällepäin!
Munkin ex hakkas mua, ja ei se todellakaan sitä kellekkään tunnustanut,vaikka mulla oli naama mustana yms.
Varmasti tytössäkin on vikaa,mutta ei nyt kannata kuitenkaan sokeasti uskoa kaikkea mitä poikasi väittää!! Ihan yhtä hullulta vaikuttaa myös poikasi.
eikä taitava provo niin luulen, että kannattaisi keskittyä pojan elämänhallinnan tukemiseen yleisesti eikä kiinnittää niinkään huomiota tuohon suhteeseen.
Vaikea olla kiinnittämättä kun tyttö saattaa soittaa keskellä yötä että poikasi on taas oveni takana, tuletko hakemaan vai soitanko poliisit. Kun soitan pojalleni, hän kertoo olevansa jossain aivan muualla. Poikani ottaa kyllä silloin tällöin tyttöön yhteyttä mutta ei todellakaan tytön väittämillä tavoilla. Poikani on kertonut että hän lähinnä kyselee kuulumisia koska kaikesta huolimatta välittää tytöstä ja haluaa hänelle parasta. Itkettää ihan katsoa millaisia valheita tyttö yrittää minulle syöttää.
Vaikea olla kiinnittämättä kun tyttö saattaa soittaa keskellä yötä että poikasi on taas oveni takana, tuletko hakemaan vai soitanko poliisit. Kun soitan pojalleni, hän kertoo olevansa jossain aivan muualla. Poikani ottaa kyllä silloin tällöin tyttöön yhteyttä mutta ei todellakaan tytön väittämillä tavoilla. Poikani on kertonut että hän lähinnä kyselee kuulumisia koska kaikesta huolimatta välittää tytöstä ja haluaa hänelle parasta. Itkettää ihan katsoa millaisia valheita tyttö yrittää minulle syöttää.
tarkoitin, älä vastaa tytön yhteydenottoihin äläkä toimi välittäjänä heidän suhteessaan (ts. soitat jotain tarkistussoittoja pojalle - ei hyvä).
Äitihän sen viimeisenä tietää lyökö oma poikansa. Nuorena minulla oli väkivaltainen poikaystävä, jonka äiti piti pitkiä puheita siitä, että hänen poikansa eivät koskaan löisi ketään. Bullshit.
Poikani on kuivilla, ja he ovat olleet tytön kanssa asumuserossa puolisen vuotta. Olen nähnyt poikaani monta kertaa viikossa ja käytön merkit kyllä näkyisivät jos hän käyttäisi. Poikani luulee rakastavansa tätä tyttöä ja tyttö käyttää tätä kostoretkeensä. Olen yrittänyt sanoa pojalleni tätä mutta hänen on alkanut luulla että hän on oikeasti tehnyt väärin tyttöä kohtaan.. toki pettäminen on väärin mutta suhde oli jo muutenkin ohi, joten mitään suurta vahinkoa ei tapahtunut.
Olen yrittänyt pitää tytön loitolla, en halua edes nähdä häntä.
Pojallani oli hetken aikaa uusi tyttöystävä, ja tyttö soitti heti minulle kertoakseen että tämä tyttöystävä on narkkari. Asiasta en koskaan saanut varmuutta koska heidän suhteensa ei kauaa kestänyt.