Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pojallani on hullu tyttöystävä!

Vierailija
15.11.2011 |

Poikani on nyt 20v, ja alkoi seurustelemaan tämän tytön kanssa heidän ollessaan 17v. Tyttö on vuoden nuorempi. Aluksi kaikki meni hyvin, poikani oli juuri päässyt lastenkodista kotiin ja käytti jonkin verran alkoholia. Tavatessaan tytön hän rauhoittui. Ensimmäiset 2v meni hyvin, kunnes poikani teki pienen virheen suhteessa. Tyttö on kyllä tukenut poikaani ja auttanut häntä, mutta samaan aikaan hän on alkanut käyttäytyä todella ärsyttävästi. No, tyttö provosoi poikaani ja lopulta hän aiheutui pettämään tyttöä. Tyttö jätti poikani (kantoi tavaransa ulos heidän yhteisestä asunnosta juuri ennen heidän muuttoa uuteen kotiin) eikä jättänyt hänelle mitään yhteistä omaisuutta. Poikani on kuitenkin ihan hulluna tähän tyttöön ja he saivat jotenkin sovittua mutta tyttö alkoi taas ärsyttää poikaani ja hän petti uudelleen. Nyt poikani yrittää lämmittäää välejä tähän rakastamaansa tyttöön. On tytön mukaan rikkonut hänen kotiovensa, pahoinpidellyt häntä ja käyttänyt huumeita! Uhkasi myös poliisilla poikaani.

Miten saan poikani jättämään tämän tytön rauhaan?

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hyvä suhde poikani kanssa. Olemme toisillemme rehellisiä. Luotan häneen ja hän ei valehtele minulle.

Ja poikani haluaisi olla tytön kanssa. Hän ei jostain syystä pääse tytöstä yli.

Jos tyttö ei haluaisi pitää yhteyttä, miksi hän pyytäisi pojaltani muuttoapua?

Ja edelleenkin, tyttöä on ehkä petetty mutta itse hän sitä kerjäsi. Häntä ei ole pahoinpidelty.

Vierailija
42/74 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan helvetin tyhmä!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikasi on ripustautuva ex, joka menee tytön ovelle kolkuttelemaan humalassa/pilvessä, eikä tajua jättää tätä rauhaan?

Miten voi kerjätä pettämistä?

Menepä seuraavan kerran sinne paikan päälle, kun tyttö soittaa, että poikasi on siellä oven takana? Poikasi aivan selvästi tietää, että uskot kaiken, mitä hän sinulle sanoo.

Vierailija
44/74 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän välttää yhteydenpitoa mutta joskus saatan unissani vastata.

Poikani haluaa tietää aina kun tyttö ottaa minuun kontaktia, tiedä sitten miksi.

Mitä muita vinkkejä? Pitäisikö tehdä tytöstä rikosilmoitus? Häirikkösoitot?

Vierailija
45/74 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaa-a pari perusasiaa: kerro pojallesi että kasvaisi aikuiseksi. Se tarkoittaa mm ihmissuhteissa sitä, että kantaa ITSE vastuun omista teoistaan. Ei hänen tekonsa ole kaverien, tyttöystävän, nalkutuksen tai kenenkään muun syy kuin hänen itsensä. Piste.

ja jos valitsee pettää kumppaniaan on se merkki siitä, ettei kykene terveeseen parisuhteeseen eikä osaa rakastaa tai kunnioittaa kumppaniaan. Se miten kumppani on käyttäytynyt ei ole oleellista, vaan se, että mikäli on ongelmaa suhteessa ne ratkaistaan KAHDEN KESKEN tai erotaan ennenkuin hypitään uusiin sänkyihin.

se, että sinä olet opettaja ei tee sinusta sen parempaa kasvattajaa (valitettavasti suutarin lapsetkin on usein ilman kenkiä). Vaikuttaa siltä, että rakkautta ja hyväksyntää olen antanut lapsellesi unohtaen myös antaa terveet rajat ja vastuuttaa hänet ottamaan vastuun teoistaan.

Vierailija
46/74 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikasi on ripustautuva ex, joka menee tytön ovelle kolkuttelemaan humalassa/pilvessä, eikä tajua jättää tätä rauhaan?

Miten voi kerjätä pettämistä?

Menepä seuraavan kerran sinne paikan päälle, kun tyttö soittaa, että poikasi on siellä oven takana? Poikasi aivan selvästi tietää, että uskot kaiken, mitä hän sinulle sanoo.

1. Poikani välittää tytöstä mutta ei todellakaan ole ripustautuva eikä hän juo muutamaa olutta enempää. Ei polta pilveä eikä käytä vahvempia!

2. tuohon vastasin jo ylempänä

3. Näin kai se on tehtävä jotta tyttö jää rysän päältä kiinni. Poikani tietää että luotan häneen MUTTA ei ole koskaan käyttänyt sitä hyväkseen!

Vierailija
47/74 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni faktapläjäys: kaksoistutkinto suoritetaan aina neljässä vuodessa. Luulisi sinun opettajana sen tietävän. :)

Laita puhelin äänettömälle yöksi, niin ei tule unissaankaan vastattua tytölle.

Sinulla ei ole aihetta tehdä hänestä rikosilmoitusta. Jätä tyttö rauhaan.

Jos poikasi ei pääse tuollaisesta suhteesta yli, kyllä hänellä/hänellä on jotain vinossa. Ei tyttökään viaton ole jos käyttää takertuvaa ja roikkuvaa pakkomielteistä poikaasi hyväksi muuttoapuna yms, mutta enemmän pahaa poikasi on tehnyt. Ei opiskeleminen ole "ärsyttämistä pettämiseen". Se oli toinen aika erikoinen väite opettajalta.

Vierailija
48/74 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaa-a pari perusasiaa: kerro pojallesi että kasvaisi aikuiseksi. Se tarkoittaa mm ihmissuhteissa sitä, että kantaa ITSE vastuun omista teoistaan. Ei hänen tekonsa ole kaverien, tyttöystävän, nalkutuksen tai kenenkään muun syy kuin hänen itsensä. Piste.

ja jos valitsee pettää kumppaniaan on se merkki siitä, ettei kykene terveeseen parisuhteeseen eikä osaa rakastaa tai kunnioittaa kumppaniaan. Se miten kumppani on käyttäytynyt ei ole oleellista, vaan se, että mikäli on ongelmaa suhteessa ne ratkaistaan KAHDEN KESKEN tai erotaan ennenkuin hypitään uusiin sänkyihin.

se, että sinä olet opettaja ei tee sinusta sen parempaa kasvattajaa (valitettavasti suutarin lapsetkin on usein ilman kenkiä). Vaikuttaa siltä, että rakkautta ja hyväksyntää olen antanut lapsellesi unohtaen myös antaa terveet rajat ja vastuuttaa hänet ottamaan vastuun teoistaan.

AVlla nainen saa pettää mutta mies ei. Juuri näin.. Tytöllä ei kuulemma ollu aikaa selvittää välejä koulun vuoksi.

Vierailija
49/74 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaksi laita tytön numerolle esto puhelimeesi tai laita soimaan äänettömällä tai vastaavaa eli et sitten vahingossakaan vastaa yöllä soittoon.

Toisekseen juttele poikasi kanssa ja koeta saada hänet ajattelemaan muuta. Hommaisi jonkun uuden harrastuksen tai jotain. Pyydä ja koeta sopia ettei poikasi enää edes kyselisi kuulumisia tuolta tytöltä. Kyllä tyttö ottaa poikaasi yhteyttä jos hänellä on jotain asiaa.

Ja sitten unohda menneet ja keskity elämään eteenpäin ja tukemaan poikaasi uusissa haasteissa.

Vierailija
50/74 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskat suorittavat kaksoistutkinnon 4 vuodessa. Toisekseen olen auttanut tyttöä hänen lukio-opinnoissaan, ja tiedän ettei hän mitenkään ole saanut sitä kaikkea aikaa kulumaan tehtäviinsä. Tyttö selvästi luulee että opiskeluun liittyvät tekosyyt menevät minuun läpi.

Kyllä minusta häirikkösoitot ovat ihan pätevä syy rikosilmoitukseen. Ja puhelintani en ainakaan vielä voi pitää äänettömällä kun ei ole toista herätyskelloa.

Vierailija
51/74 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja puhelintani en ainakaan vielä voi pitää äänettömällä kun ei ole toista herätyskelloa.

Millainen puhelin ei herätä ollessaan äänettömällä?

Vierailija
52/74 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja puhelintani en ainakaan vielä voi pitää äänettömällä kun ei ole toista herätyskelloa.

Vierailija
53/74 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menes nyt niiden muiden lastesi kanssa olemaan, jätä poikasi ja sen ex rauhaan.

Vierailija
54/74 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua nyt ihmetyttää tässä, että miksi poika on joutunut omasta kodista jonnekin muualle? Huumeidenkäytön vuoksi?

Olisi kiva kuulla tytön versio. Jutulla kun on kaksi puolta.

Toivon äidille ja pojalle kaikkea hyvää. Jos tyttö olisi minun olisin myös samalla kannalla, että tästä suhteesta ei mitään hyvää seuraa. Nuoriahan nuo ovat molemmat, mutta tasapainoisempi poika olisi varmasti paikallaan. Lisäksi näyttäisi olevan tulossa kaupanpäällisiksi hyvin värikäs anoppi.

Joten tee kaikkesi, että sekä poikasi että tämä tyttö pääsevät suhteesta irti!

Vierailija
55/74 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa taas joku keksinyt riemastuttavan tarinan!

Mutta jos tämä on totta, niin voi murhe! Poikaparalla on pettävä ja jättävä tyttöystävä ja vielä sekopää äiti.

Jos poika on käyttänyt alkoholia jo 17-vuotiaana = alaikäisenä ja ollut lastenkodissa, niin tuskin äidin kannattaa kovin paljon omilla kasvatuskyvyillään kehua.

Vierailija
56/74 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelin herättää vaikka se olisi kiinni

iPhone ei ainakaan herätä, jos se on kiinni. Ei myöskään, jos se on äänettömällä. Omistan sellaisen, ja olen ihan itse tuon todennut käytännössä.

Vierailija
57/74 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokihan se puhelin herättää mutta ei se tee muuta kuin tärise ja siihen minä en herää enkä ainakaan vielä ole osannut vaihtaa asetusta.

Tosiaan päihteiden käytön vuoksi poikani joutui lastenkotiin. Yritimme kannustaa päihteettömyyteen jne. mutta yksinkertaisesti emme saaneet poikaa kuriin. Tähän aikaan hän oli hyvin aggressiivinen ja meiltä vaihdettii kotoa lähes kaikki ovet pojan rikkoessa ne. Rikkoi myös oman huoneesa ikkunan jne. Tilanne rauhoittui pojan täyttääessä 17. Huumeet lopetti tämän ex-tyttöystävän pyynnöstä lopullisesti, eikä nyt ole vieläkään koskenut.

Käyttäessään huumeita poikani oli hyvin aggressiivinen, mutta kuten olen jo todennut, hänessä ei näy mitään entisiä käytön merkkejä. Ainoa minkä keksin on pojan masentunut olo, ja pahaan oloonsa hän saattaa välillä oksentaa. Hän myös viettää paljon aikaansa sängyssä katsoen televisiota tai tietokoneella, vähemmän kavereiden kanssa. Nämä olen kuullut poikani kämppikseltä.´, jolla on itseasiassa samanlainen tausta kuin omalla pojallani.

Minusta on asiatonta arvostella kasvatustaitojani esikoiseni kohdalla: jos joudutte käymään läpi tämän saman helvetin, syytätte itseänne kaikesta, kunnes tajuatte että ette olisi voineet tehdä mitään paremmin: lapsi on olosuhteiden uhri.

Olen ollut hyvä äiti jokaiselle lapselleni - valitettavasti tämä poikani ex uuvuttaa minut aivan täysin. Hän vaikutti kaikin puolin täydelliseltä miniältä, kunnes todellinen luonne paljastui.

Yritän olla sekaantumatta mutta se on vaikeaa kun on huoli poikani puolesta.

Vierailija
58/74 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani on nyt 20v, ja alkoi seurustelemaan tämän tytön kanssa heidän ollessaan 17v. Tyttö on vuoden nuorempi.

Vierailija
59/74 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelin herättää vaikka se olisi kiinni

iPhone ei ainakaan herätä, jos se on kiinni. Ei myöskään, jos se on äänettömällä. Omistan sellaisen, ja olen ihan itse tuon todennut käytännössä.

Meidän taloudessa olleet kaksi mallia (3g ja 4) kyllä ovat herättäneet äänettömälläkin. Ihan äänen kanssa. Myös nokialaiseni herättivät äänen kanssa vaikka olivat kiinni tai äänettömällä. Ne herättivät, vaikka akku loppui yön aikana!

Vierailija
60/74 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(LAINAUS ALKAA) Puhelin herättää vaikka se olisi kiinni

iPhone ei ainakaan herätä, jos se on kiinni. Ei myöskään, jos se on äänettömällä. Omistan sellaisen, ja olen ihan itse tuon todennut käytännössä. (LAINAUS LOPPUU)

Millainen iPhone sulla on?

Meidän taloudessa olleet kaksi mallia (3g ja 4) kyllä ovat herättäneet äänettömälläkin. Ihan äänen kanssa. Myös nokialaiseni herättivät äänen kanssa vaikka olivat kiinni tai äänettömällä. Ne herättivät, vaikka akku loppui yön aikana!