Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täytyykö teidän perheen isän tehdä tänään kotitöitä?

Vierailija
13.11.2011 |

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään muuta ei ole tarvinnut tehdä tänään, ei kyllä tee muulloinkaan.

Vierailija
22/30 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Renkaat vaihtoi molempiin autoihin omasta halustaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummatkin aikuiset tekee joka päivä kaiken minkä ehtii ja jaksaa. Silti koko ajan jää hommia rästiin. Iso perhe.

Vierailija
24/30 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitienpäivänä.

Vierailija
25/30 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minun äitienpäiväkin meni- nousin kuudelta pienille keittämään puuroa, kun isä jäi nukkumaan. Tein ruoat, käytin penskat ulkona, siivosin,pyykkäsin, pyyhin räkänokat, ja kaiki muutkin tavalliset askareet. En saanut kukkia, eikä koko äitienpäivää muutenkaan noteerattu mitenkään.

Joten miksi hänen isänpäivänsä olisi yhtään sen juhlavampi? Niinpä olen lakossa tänään, en tee mitään.

Vierailija
26/30 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minun äitienpäiväkin meni- nousin kuudelta pienille keittämään puuroa, kun isä jäi nukkumaan. Tein ruoat, käytin penskat ulkona, siivosin,pyykkäsin, pyyhin räkänokat, ja kaiki muutkin tavalliset askareet. En saanut kukkia, eikä koko äitienpäivää muutenkaan noteerattu mitenkään.

Joten miksi hänen isänpäivänsä olisi yhtään sen juhlavampi? Niinpä olen lakossa tänään, en tee mitään.

on ilahduttavan hyvinvoiva parisuhde.

Vierailija
27/30 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekee kyllä muutoin puolet melkein

Vierailija
28/30 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jätin kattilan likoamaan tiskialtaaseen ja johan ukko meni ja hankas sen sieltä, vaikka sanoin et anna olla. Seuraava etappi oli eteisen hiekka, kun siellä kuulemma tarttuu hiekat sukkien pohjiin. Tarkoitus oli imurilla huitaista... Mutta perästähän tämä kuuluu eli jossain sopivassa riidassa sitten vetästään pöydälle tuo, että "jopa isänpäivänä piti imuroida"... Vaikka ei tuo nyt kyllä tavallisesti ees imuroi koskaan.

Vierailija
29/30 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ole tehnyt minäkään ruokaa kummempia kotitöitä. Ja mies on pukenut lapset kun olemme lähteneet liikenteeseen. Renkaat sen piti vaihtaa mutta meni huomiselle, kun on kello jo noin paljon :)

Vierailija
30/30 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihto renkaat ja viikkas pyykkiä. tekee vielä tänään lämppäreitä.