Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
5v poika pissasi kävelyreitillä näköalakalliolle, keskelle kalliota.
Kommentit (3)
Näkeehän noita aikuisia miehiäkin, jotka on vetäisseet autonsa bussipysäkille parkkiin ja siinä sitten heilutaan mulkku kädessä kusella. Mistäs sitä pojat mallia ottaa ellei isommista pojista...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
pissaa ensi kerralla johonkin puskaan äläkä keskelle kalliota. Ja ihmettelisin varmaan jos näkisin jonkun toisen lapsen näin tekevän ilman että vanhemmat välittäisivät.
Tuon ikäiset lapset ei kuitenkaan aina ole ihan tilannetajuisia ja se pissahätä saattaa yllättää joten en poikaa itseään kovasti paheksuisi.
Enemmän paheksuin tänään kun Turun keskustassa näin aikuisen miehen pissaavan kadun varressa olevan auton kylkeen.
Alue: Aihe vapaa
ei hetkauta suuntaan ei toiseen.
Se mikä hetkauttaa on siellä kävelyreitillä koiranpaskat keskellä kujaa. Hitto että ketuttaa. Tänään just siivosin KAHDET paskat jotka jonkun koiran -ei omani. Mä en edes käsitä miten joku kasvattaa koiransa paskomaan keskelle tietä. Mä olen kasvattanut kolme koiraa ja niistä kukaan ei olisi tehnyt niin, ei edes kipeänän. Koiralla on -tulisi olla- luontainen tarve tehdä tarpeensa mahdollisimman piiloon, puskaan. Niin mun koira tekee. Mutta joo se pääsee sinne puskaan kun sitä ei kuljeteta metrin mittaisessa hikinauhassa..